Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.08.2021 11:40
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Na podlagi Javnega naročila št. JN004974/2021-B01 z dne 20.7.2021 naročnika prosimo za naslednja pojasnila oziroma odgovore:
V razpisni dokumentaciji naročnik od ponudnikov zahteva predložitev izjav o usposobljenosti ponudnika za izvedbo razpisanih storitev. Glede na to, da so objekti, kjer se izvajajo razpisane storitve objekti posebnega družbenega pomena pozivamo naročnika, da v izogib zmanjšanja varnostnega tveganja pri izbiri izvajalca razpisanih storitev, zahteva predložitev vseh dokazil, ki potrjujejo resničnost podanih izjav, kot v obrazcu št. 9 razpisne dokumentacije.
1. Naročnik od ponudnikov zahteva 24/7 odziv na varnostne dogodke z varnostniki interventi na različnih lokacijah naročnika (tudi v primeru potrebe po odzivu v enakem terminu na petih različnih lokacijah). Ali naročnik zahteva glede na to, da gre za odziv na varnostne dogodke v bančni instituciji in so objekti naročnika posebnega družbenega pomena kar bi bilo strokovno utemeljeno, odziv oboroženih varnostnikov (interventov)?
2. Zahteva se 24/7 razpoložljivost varnostnikov (interventov) tudi v primeru istočasne potrebe po odzivu na petih različnih lokacijah. Za eno 24-urno službo varovanja potrebujemo po naslednjem izračunu - upoštevaje veljavno delovno pravno zakonodajo RS, je povprečna mesečna delovna obveznost varnostnika je 174 ur. Povprečni mesečni fond ur ene 24-urne službe varovanja znaša 730 ur. Ob upoštevanju povprečno 2 dni letnega dopusta mesečno (16 ur) in povprečno 6-odstotne bolniške odsotnosti (10 ur) ima varnostnik 148 efektivnih ur, torej potrebujemo za izvajanje 24-urne službe najmanj 5 varnostnikov (730 ur / 148 ur = 4,93). Ali zahteva naročnik za izvajanje ene 24/7 službe predložitev dokazil za vsaj 5 zaposlenih varnostnikov (interventov)?
3. Naročnik od ponudnikov zahteva izvajanje storitev z oboroženimi varnostniki 2 x 24 ur/dan (izvajanje rednega dela na področju fizičnega varovanja v dnevnem in nočnem času ter redno delo v internih nadzornih centrih BS v dnevnem in nočnem času). Naročnika prosimo za pojasnilo, najmanj koliko zaposlenih s pooblastilom za nošenje orožja mora torej imeti ponudnik za izvajanje razpisanih storitev (vezano na 3. vprašanje v zvezi z izračunom potrebnega števila varnostnikov za 24/7 službo)?
4. Naročnik na obrazcu 15 (Predračun) navaja, da so cene na enoto fiksne za celotno obdobje veljavnosti pogodbe, v osnutku pogodbe (4. odstavek 3. člena) pa navaja, da se cene za storitve lahko usklajujejo sporazumno v skladu z zakonom, določenim za dvig minimalnih plač oz. če so izpolnjeni pogoji iz 95. člena ZJN-3). Naročnika prosimo, da jasno odgovori na vprašanje, ali se bodo cene storitev predmetnega javnega naročila letno usklajevale z zakonsko predpisano višino dviga minimalne plače?
ODGOVOR
Na podlagi Javnega naročila št. JN004974/2021-B01 z dne 20.7.2021 naročnika prosimo za naslednja pojasnila oziroma odgovore:
V razpisni dokumentaciji naročnik od ponudnikov zahteva predložitev izjav o usposobljenosti ponudnika za izvedbo razpisanih storitev. Glede na to, da so objekti, kjer se izvajajo razpisane storitve objekti posebnega družbenega pomena pozivamo naročnika, da v izogib zmanjšanja varnostnega tveganja pri izbiri izvajalca razpisanih storitev, zahteva predložitev vseh dokazil, ki potrjujejo resničnost podanih izjav, kot v obrazcu št. 9 razpisne dokumentacije.
Odgovor:
Naročnik nima v tem delu namena spreminjati razpisne dokumentacije.
1. Naročnik od ponudnikov zahteva 24/7 odziv na varnostne dogodke z varnostniki interventi na različnih lokacijah naročnika (tudi v primeru potrebe po odzivu v enakem terminu na petih različnih lokacijah). Ali naročnik zahteva glede na to, da gre za odziv na varnostne dogodke v bančni instituciji in so objekti naročnika posebnega družbenega pomena kar bi bilo strokovno utemeljeno, odziv oboroženih varnostnikov (interventov)?
Odgovor:
Da, odziv oboroženih varnostnikov.
2. Zahteva se 24/7 razpoložljivost varnostnikov (interventov) tudi v primeru istočasne potrebe po odzivu na petih različnih lokacijah. Za eno 24-urno službo varovanja potrebujemo po naslednjem izračunu - upoštevaje veljavno delovno pravno zakonodajo RS, je povprečna mesečna delovna obveznost varnostnika je 174 ur. Povprečni mesečni fond ur ene 24-urne službe varovanja znaša 730 ur. Ob upoštevanju povprečno 2 dni letnega dopusta mesečno (16 ur) in povprečno 6-odstotne bolniške odsotnosti (10 ur) ima varnostnik 148 efektivnih ur, torej potrebujemo za izvajanje 24-urne službe najmanj 5 varnostnikov (730 ur / 148 ur = 4,93). Ali zahteva naročnik za izvajanje ene 24/7 službe predložitev dokazil za vsaj 5 zaposlenih varnostnikov (interventov)?
Odgovor:
Izvajalec se zavezuje naročniku zagotavljati izredno fizično varovanje z oboroženimi varnostniki v režimu 24/7 v roku do 2 uri od prejema posamičnega poziva, kar v praksi pomeni, da v tem času fizično varovanje zagotovi z oboroženimi varnostniki interventi, do prihoda drugega, ustreznega varnostnika.
3. Naročnik od ponudnikov zahteva izvajanje storitev z oboroženimi varnostniki 2 x 24 ur/dan (izvajanje rednega dela na področju fizičnega varovanja v dnevnem in nočnem času ter redno delo v internih nadzornih centrih BS v dnevnem in nočnem času). Naročnika prosimo za pojasnilo, najmanj koliko zaposlenih s pooblastilom za nošenje orožja mora torej imeti ponudnik za izvajanje razpisanih storitev (vezano na 3. vprašanje v zvezi z izračunom potrebnega števila varnostnikov za 24/7 službo)?
Odgovor:
Najmanj 14 oseb s pooblastilom za nošenje orožja oz. v skladu z zahtevami naročnika in predmeta pogodbe (obrazec št. 14), kjer so razvidne zahteve za pooblastila in glede na obrazec št. 15 ter obsega nadomeščanja v točki i.
4. Naročnik na obrazcu 15 (Predračun) navaja, da so cene na enoto fiksne za celotno obdobje veljavnosti pogodbe, v osnutku pogodbe (4. odstavek 3. člena) pa navaja, da se cene za storitve lahko usklajujejo sporazumno v skladu z zakonom, določenim za dvig minimalnih plač oz. če so izpolnjeni pogoji iz 95. člena ZJN-3). Naročnika prosimo, da jasno odgovori na vprašanje, ali se bodo cene storitev predmetnega javnega naročila letno usklajevale z zakonsko predpisano višino dviga minimalne plače?
Odgovor:
Cene za storitve se lahko usklajuje sporazumno v skladu z zakonom, določenim za dvig minimalnih plač oz. če so izpolnjeni pogoji iz 95. člena ZJN-3, kot je navedeno v osnutku pogodbe (3. člen).
Datum objave: 10.08.2021 13:54
V informacijo in pojasnilo navajamo, da v okviru navodil ponudnikom za izdelavo ponudbe (7.3 Pogoji za sodelovanje Ekonomski in finančni položaj) ter v obrazcu 6, naročnik zahteva obrazec AJPES S.BON-1 ali S.BON-1/P, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja od SB1 do največ SB7 ali primerljive bonitetne ocene agencij Moody's, S&P ali Fitch, ki ob izteku roka za oddajo ponudb za predmetno javno naročilo ni starejši od 60 dni.