Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.07.2021 10:05
VPRAŠANJE
Spoštovani, razpis je objavljen 29.7.2021, razpisna dokumentacija še ni objavljena in ne vemo, kdaj bo. 31.7 in 1.8.2021 nista delovna dneva. Rok za postavljanje vprašanj je 2.8.2021. Kako naj v enem delovnem dnevu postavimo vprašanja na dokumentacijo, ki ni objavljena? Drugič v razpisne pogoje napišite, da mora ponudnik tudi čarati, če pa želite čudeže, nam morate dati kakšen dan več.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
razpisna dokumentacija je sedaj objavljena na na naročnikovi spletni strani. Vprašanja se lahko postavljajo danes, jutri, pojutrišnjem ali pa v ponedeljek 2.8.2021 do 15:00. Ne glede na to bo naročnik podaljšal rok za postavitev vprašanj, rok za predložitev ponudb in rok za javno odpiranje ponudb za dodatna dva delovna dneva. Naročnik je določil rok, ki je skladen s četrtim oziroma šestim odstavkom 40. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18). Razlog za krajši rok za postavitev vprašanj in za prejem ponudb je vezanost izvedbe investicije za kolesarske poti, ki je sofinancirana s strani EU sredstev, ki so vezana na skrajne roke, do katerih lahko naročnik prijavi povrnitev upravičenih stroškov.
S spoštovanjem
Datum objave: 02.08.2021 08:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ura je že skoraj 15, pa še vedno ni objavljene razpisne dokumentacije...
?!?
ODGOVOR
Spoštovani,
zaradi prevelikega obsega razpisne dokumentacije le te ni bilo možno naložiti neposredno na portal javnih naročil. Razpisna dokumentacija je bila objavljena na naročnikovi spletni strani dne 30.7.2021 ob 10:00. Vsem potencialnim ponudnikom sporočamo, da lahko dostopajo do razpisne dokumentacije tudi tako, da kliknejo povezavo na portalu javnih naročil pod točko I.3
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Spoštovani, glede na to, da zahtevate referenco v vrednosti 1.000.000 EUR brez DDV, predvidevam, da znaša vrednost ponudbe cca 1.500.000 EUR brez DDV.
Rok za oddajo ponudbe je 16.8.2021, tako, da je pričakovati uvedbo v delo 16.9.2021 v kolikor ne bo nobene pritožbe, kar je malo verjetno. Rok za dokončanje vseh del je 30.10.2021. Torej dva meseca in pol. Povprečna mesečna realizacija mora biti predvidena 600.000 EUR brez DDV. Predvidevam, da je investitor kot predstavnik občine Izola tudi jadralec, ki pa je žal zaključil svoje jadranje v razredu OPTIMIST.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
ne drži, da je rok za zaključitev vseh del 30.10.2021. Omenjeni rok je relevanten le za dela vezana na kolesarske poti, kot je razvidno iz 1. člena vzorca pogodbe. 2. odstavek 5. člena vzorca pogodbe določa:
"Izvajalec se obvezuje pričeti s pogodbenimi deli takoj po podpisu pogodbe, ter jih zaključiti v roku 150 koledarskih dni od obojestranskega podpisa pogodbe. V primeru slabega vremena pa se izvajalec obvezuje, da bo vsa pogodbena dela zaključil v roku 200 koledarskih dni od obojestranskega podpisa pogodbe. V primeru nastopa višje sile (poplava, potres itd.), pa se izvajalec obvezuje, da bo vsa pogodbena dela zaključil v roku 250 koledarskih dni od obojestranskega podpisa pogodbe."
Obračun storitev se bo izvršil na mesečni ravni na podlagi dejansko izvršenega dela in potrjenih mesečnih situacij. Izbrani ponudnik/izvajalec bo moral izdajati ločene mesečne situacije za kolesarske poti in ločene mesečne situacije za ostala pogodbena dela.
S spoštovanjem
Datum objave: 03.08.2021 09:54
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji od ponudnikov zahtevate, da ima ponudnik po bonitetni lestvici bonitetno oceno najmanj SB5. Ponudnik naročnika poziva k spremembi razpisne dokumentacije glede omenjenega pogoja, in sicer na način, da bo moč izkazovati ustrezno ekonomsko in finančno sposobnost (bonitetno oceno) tudi z bonitetno oceno SB6, saj je sporen pogoj diskriminatoren in določen prestrogo.
S postavitvijo bonitetne ocene SB5 naročnik ravna v nasprotju z načelom sorazmernosti iz 8. člena ZJN-3 in posledično z načelom zagotavljanja konkurence med ponudniki iz 5. člena ZJN-3. Določitev neutemeljeno visokega bonitetnega razreda povzroča neupravičeno diskriminacijo med ponudniki. Načelo sorazmernosti določa, da se mora javno naročanje izvajati sorazmerno predmetu javnega naročanja, predvsem glede izbire, določitve in uporabe pogojev, zahtev in meril, ki morajo biti smiselno povezani s predmetom javnega naročanja. Namen bonitetne ocene je torej ugotavljanje finančne stabilnosti poslovanja ponudnika in s tem njegove finančne zmožnosti za izvedbo naročila, vendar pa mora biti zahtevana bonitetna ocena še vedno sorazmerna oziroma takšna, da se z njo zasleduje njen osnovni namen ugotavljanja finančne stabilnosti ponudnika in ne, da se z njo favorizira določene ponudnike.
Bonitetna ocena SB6 po oceni Ajpes še vedno pomeni podpovprečno verjetnost neplačila, kot to velja tudi za SB5. SB6 pomeni, da je zmožnost poslovnega subjekta za poravnavanje obveznosti še vedno nadpovprečna. Tako naročnik s spremembo bonitetne ocene v SB6 ničesar ne izgubi, ravno nasprotno.... Tako si omogoči namreč več konkurenčnih ponudb od še vedno dovolj zanesljivih in finančno sposobnih ponudnikov ter hkrati deluje v skladu z zakonodajo javnega naročanja in prakso Državne revizijske komisije.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik je zaradi pravočasne izvedbe prve faze predmetnega javnega naročila (kolesarske poti) in zagotavljanja pravočasnega in ustreznega črpanja evropskih sredstev, upoštevajoč potrebno finančno stabilnost in finančno zmožnost ponudnikov določil, da mora imeti ponudnik bonitetno oceno SB5. Naročnik zavrača očitke, da bi s predmetno zahtevo bilo kršeno katero koli načelo ZJN-3. Nenazadnje soponudnikom in podizvajalcem ni potrebno izpolnjevati predmetnega pogoja (bonitetna ocena SB5).
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo naročnika za nedvoumno pojasnilo, kdaj so storitve po že zaključenih pogodbah opravljene.
Torej nas zanima trenutek, ko se šteje storitev za zaključeno. Pri številnih pogodbah so namreč dela že zaključena, pogodbene obveznosti pa zaradi teka garancijskih rokov še ne. Odsotnost te določbe bo povzročila neprimerljivost referenčnih pogojev, saj bi ob trenutni dikciji nekateri ponudniki lahko priglašali izjemno stare reference, katerih npr. 10-letni garancijski rok se je iztekel v zadnjih petih letih in so bile pogodbe torej šele sedaj zaključene.
Prosimo torej naročnika za potrditev, da se storitve štejejo za zaključene z dnem podpisa primopredajnega zapisnika oz. izdaje potrdila o prevzemu.
Hvala.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik pojasnjuje, da so storitve po že zaključenih pogodbah opravljene z dnem podpisa primopredajnega zapisnika oz. izdaje potrdila o prevzemu.
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Prosimo za objavo ESPD obrazca.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik poziva vse potencialne ponudnike, da glede ESPD-ja upoštevajo navodila razpisne dokumentacije na str. 8, ki določajo:
"Ponudniki naj uvozijo svoj ESPD obrazec tako, da na portalu javnih naročil kliknejo "ESPD" nato označijo "sem gospodarski subjekt" in "uvoziti moj ESPD". V rubriki "Naloži dokument" naložijo svoj ESPD obrazec in ga na zadnji strani v delu sklepnih izjav dopolnijo tako, da v prosto okence zapišejo "Podpisani dajem/o uradno soglasje, da Občina Izola pridobi dostop do dokazil, ki sem jih predložil/smo jih predložili v celotni ponudbi za javno naročilo za »Gradbena dela za izgradnjo Krožišča cesta »A« - Prešernova s kolesarskimi potmi«"
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Glede na to, da ste objavili razpisno dokumentacijo šele v petek 30.07.2021, rok za postavitev vprašanj pa poteče v ponedeljek 02.08.2021, ne razumemo zakaj ni možno podaljšati roka za postavitev vprašanj, saj je oddaja ponudb šele 16.08.2021.
Sprašujemo se, če investitor želi to javno naročilo uresničiti, ali pa želi, da se pritožujemo na DRKOM in razveljavimo razpis.
Hvala lepa
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik je podaljšal roke za dva delovna dneva.
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisnih pogojih imate pri dokazovanju ekonomske in finančne sposobnosti objavljen pogoj:
- Ponudnik mora imeti na dan izdaje bonitetnega obrazca bonitetno oceno po pravilih Basel II vsaj SB5. Gospodarski subjekt iz tujine predloži bonitetno oceno institucije, primerljive AJPES-u, ki vodi bonitetne ocene po pravilih Basel II in bilančne izkaze zadnjega poslovnega leta delovanja (Primerljivost bonitetnih ocen je razvidna na: http://www.ajpes.si/Bonitetne_storitve/S.BON_AJPES/Vzporejanje_bonitetnih_ocen ).
Gospodarski subjekt potrdi izpolnjevanje pogoja s predložitvijo izpolnjenega obrazca ESPD in s predložitvijo obrazca Ajpes S.BON iz katerega so razvidni navedeni podatki oziroma iz primerljivih obrazcev za ponudnike iz tujine (izdelana po standardu Basel II). Dokazilo ne sme biti starejše od 30 dni od roka za oddajo ponudb.
(pogoj mora izpolnjevati samo ponudnik)
V razpisni dokumentaciji ste navedli:
Ponudbo lahko predloži tudi skupina izvajalcev / soponudnikov skupna ponudba. Ne glede na predložitev skupne ponudbe ponudniki odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno.
Zaradi solidarne odgovornosti vseh soponudnikov je edino smiselno, da ekonomske in finančne pogoje v primeru skupne ponudbe izkažejo vsi soponudniki.
Ali torej pravilno razumemo, da je v primeru skupne ponudbe potrebno razumeti da predstavlja definicija ponudnik vse gospodarske subjekte v skupni ponudbi torej tako vodilnega ponudnika kot soponudnike in morajo vsi partnerji v skupni ponudbi zadostiti pogoju bonitetne ocene SB5?
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik razume solidarno odgovornost soponudnikov, vendar želi prejeti čimvečje število ponudb s ciljem, da se ponudbene cene čimbolj znižajo. Zaradi navedenega ne zahteva, da tudi soponudniki ali pa celo podizvajalci izpolnjujejo pogoj bonitetne ocene SB5.
S spoštovanjem
Datum objave: 04.08.2021 08:25
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Naročnika pozivamo, da iz pogoja za izkazovanje tehnične sposobnosti ponudnikov (referenčnega pogoja) iz točke 6.3.1 izloči zahtevo, da je morala biti del istega referenčnega pogoja tudi ureditev/izgradnja ceste. Vsaka izgradnja krožišča vsebuje tudi izvedbo uvoznih in izvoznih krakov, ki že predstavljajo cesto, pri čemer pa v konkretnem primeru ni razvidno, ali bo naročnik to razumel na tak način.
V kolikor pa naročnik meni, da mora biti ob izvedbi križišča v istem referenčnem poslu urejene oz. zgrajene še več dodatne ceste, naročnika opozarjamo na to, da je zahteva izjemno omejujoča in tudi neupravičena. Javna naročila za ureditev/izgradnjo krožišč namreč redno ne zajemajo tudi ureditve/izgradnje ceste, ki do krožišča vodi. Gre za ločene projekte, ki se naročajo ločeno. Tudi v konkretnem primeru ni jasno, zakaj bi ureditev/izgradnja ceste in ureditev/izgradnja krožišča morala biti združena v istem poslu, če pa je izkušnje, pridobljene pri ureditvi/izgradnji ceste možno pridobiti povsem neodvisno. Naročnik torej ne more zatrjevati, da je ponudnik v konkretnem primeru dejansko nesposoben urediti/zgraditi cesto, če pa je cesto že izvedel v preteklih poslih, ki pač istočasno niso zajemali tudi krožišča, saj je bilo slednje naročeno na drugi pravni podlagi.
Naročnika torej pozivamo, da:
- potrdi, da se ureditev/izgradnja ceste smatra kot ureditev/izgradnja uvoznih in izvoznih krakov krožišča
ALI
- izpolnjevanje zahteve po ureditvi/izgradnji ceste omogoči z ločenim referenčnim poslom,
ALI
- zahtevo po ureditvi/izgradnji ceste izloči iz referenčnega pogoja.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik ne bo spreminjal zahtevanega pogoja.
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Naročnika pozivamo, da zniža pogoj za izkazovanje tehnične sposobnosti (referenčni pogoj) iz točke 6.3.1. . Skladno z drugim odstavkom 76. člena ZJN-3 morajo biti vse zahteve sorazmerne in povezane s predmetom javnega naročila.
V konkretnem primeru naročnik z referenčnim poslom zahteva izkušnje, ki so potrebne za izvedbo zgolj dela (jedra) predmeta naročila, medtem ko se zahtevana vrednost nanaša na celotno vrednost naročila, ki vključuje vse obrobne postavke, ki z referenčnim pogojem sploh niso zahtevane. Zahteva je nesorazmerna in torej omogoča sodelovanje samo ponudnikom, ki so izvedli jedro del v bistveno višji vrednosti, kot jih bodo izvajali v konkretnem primeru. Menimo, da bo navedeno enostavno dokazljivo v trenutku prejema ponudb.
Še dodaten razlog za znižanje referenčnega pogoja je tudi v tem, da je ocenjena vrednost umetno zastavljena bistveno previsoko in tudi ob spregledu gornjih argumentov zgolj navidezno opravičuje tako strog referenčni pogoj. Tudi navedeno bo evidentno ob prejemu ponudb, takrat pa bodo naše trditve utemeljene.
Naročnika pozivamo, da v najkrajšem možnem času zahtevano vrednost referenčnega pogoja zniža na največ 700.000 EUR brez DDV, da bo ponudnikom še omogočena priprava ponudbe do roka za oddajo ponudb. V nasprotnem primeru bomo določila razpisne dokumentacije izpodbijali z zahtevkom za revizijo.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik ne bo spreminjal zahtevanega pogoja.
S spoštovanjem
Datum objave: 04.08.2021 11:24
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Prosili bi, če lahko objavite projektantsko oceno vseh del in pa znesek zagotovljenih sredstev s strani investitorja za to investicijo. Glede na to, da se pri prekoračenju projektantske ocene, javni razpisi na nivoju občinskih proračunov ponavadi razveljavijo, nas za pripravo ponudbe to vsekakor zanima, saj ne bi želeli, da pripravljamo ponudbo zastonj.
Hvala lepa
ODGOVOR
Spoštovani,
investitor je na podlagi projektantske ocene v proračunu na relevantnih NRPjih zagotovil potrebna sredstva. Ocenjene vrednosti javnega naročila naročnik ni dolžan objaviti.
S spoštovanjem
Datum objave: 05.08.2021 13:24
VPRAŠANJE
Pri postavkah za izkop asfalta, rušenje na kose do 5 kN, ....
prosimo da dopišete debelino rušenega asfalta.
Hvala.
LP
ODGOVOR
Predvidena debelina odstranitve je 10 cm.
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
opisi postavk pri vgrajevanju asfalta so nepopolni. Iz sedanjih opisov ni razvidno, za kakšno vrsto bitumna gre, ni znana vrsta prometne obremenitve in vrsta kamnite frakcije.
V odvisnosti od teh podatkov je lahko cena zelo različna.
Prosimo, da navedete točne opise asfaltov, tako da imamo vsi ponudniki isto izhodišče in lahko vsi ponujamo isto stvar.
(npr v poglavju A-2, B-2,... in še čez ves celoten popis)
LP
ODGOVOR
Pri postavki, kjer je naveden asfalt BB11k v debelini 5 cm, je oznaka AC 11 surf B 50/70 A4
Pri postavki, kjer je naveden bitudrobir BD 0-22s debeline 6 cm, je oznaka AC22 base B50/70 A2
Pri postavki, kjer je naveden asfalt BB-8s debeline 4 cm, je oznaka AC 8 Surf B50/70 A2
VPRAŠANJE
Spoštovani,
naročnika pozivamo, da spremeni opise vseh postavk za izkope, saj imate v eni postavki vključeno še pomožna dela, ki nimajo veze s samim izkopom. Ta dela se v samih predračunih pojavljajo v ločenih postavkah, saj se tudi obračunavajo v drugih enotah in ne na m3.
Prosimo ,da iz postavke izločite čiščenje ceste in usmerjanje prometa.
Zapora ceste bi morala biti v ločeni postavki sama zase, ovrednotena na dan in ne samo pri izkopih.
Čiščenje ceste, pa se obračunava v m2 in ne v m3.
Prosimo za popravek.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik ne bo spreminjal predmetnih opisov. Vsi potencialni ponudniki naj ponudijo v svojih ponudbah v skladu s predvidenimi opisi
S spoštovanjem
Datum objave: 05.08.2021 13:51
VPRAŠANJE
A-9 namakanje
prosimo za detajl postavke 17.
Hvala.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo v okviru dopolnitve projektne naloge objavil detajl križanja vodovoda z kanalizacijo
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
I-4 kanalizacija M
postavka 17 - prosimo za detajl
postavka 18 in 19 - kam se vgrajujejo ti pokrovi?
postavka 20 - gre za betonske obstoječe jaške?
Prosimo še za prečni prerez položene kanalizacije.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik popravlja opis postavke 17, ki se glasi
Dobava in postavitev jaškov iz PE rebraste cevi fi1000 z litoželeznimi pokrovi fi 60 cm nosilnosti 400 kN, v betonskem okvirju debeline 20 cm . Globina jaška do 250 cm. Skupaj z vsemi deli, v postavki zajeti vsa dela potrebna za dobavo in vgradnjo jaška, pokrovi so obdelani v ločeni postavki. (gre za nov revizijski jašek na kanalizaciji.
Postavka 18 in 19 : pokrovi se vgrajujejo na nove jaške, ter na jaške obstoječe kanalizacije.
Postavka 20: gre za obstoječe jaške, katere bo potrebno nadvišati, zaradi nove nivelacije terena.
Naročnik bo v okviru dopolnitve projektne naloge objavil še detajl polaganja kanalizacije
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
D-4 kanalizacija M
v opisu postavke št. 11 in 12, je na koncu napisano glej detajl.
Prosimo za detajl obeh jaškov.
Postavka 13 - na kaj se vgrajujejo ti pokrovi? Ali je višek?
V popisu ni nikjer še dodatnih 4 jaškov na katere bi vgradili 4 kos pokrovov.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo v okviru dopolnitve projektne naloge objavil detajle jaškov cestni požiralnik z robniško rešetko in revizijski jašek peskolov
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
A-4 kanalizacija F
postavka 7 - GRP cevi?
Ali je točno da so zahtevane pri tej postavki poliestrske cevi, ko pa povsod drugod v popisu je PE (polietilen)?
postavka 8 - zahtevana je PE cev fi 315 DK - ali je to drenažna cev?
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik sporoča vsem potencialnim ponudnikom, da:
- fekalna kanalizacija je iz GRP cevi DN200 SN10000.
- je napaka v opisu postavke, točni opis je GRP cev DN300 SN10000
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Pri urbani opremi zahtevate, da mora biti tipska od mesta Izola.
Prosimo za objavo kataloga in dobavitelja take opreme.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo po pridobitvi dodatnega odgovora s strani projektanta krajinske arhitekture objavil to informacijo skupaj z vsemi ostalimi dopolnitvami projektne naloge v obliki popravka razpisne dokumentacije.
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
A3 - prometna ureditev, postavka 22 in postavka 23.
Prosimo za objavo detajla polportala in temelja.
Dimezije polportala?
Dimenzije temelja?
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
Iz postavke izhaja, komplet z vsemi potrebnimi deli potrebnimi za postavitev portala in table. V postavki je potrebno vključiti vse kar je potrebno za postavitev polportala, vključno z dimenzioniranjem temelja in polportala.
S spoštovanjem
Datum objave: 06.08.2021 08:15
VPRAŠANJE
V celotnem poglavju C , nimate vpisanih količin.
Ali boste dopisali količine?
Prosimo za popravek ali obrazložitev.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
sklop C je sicer projektno obdelan, vendar se ne bo izvajal, zaradi česar ni količin. Naročnik dodatno pojasnjuje, da je tudi poglavje C obdelano zato, ker je pripravljeno za delovanje mestnega potniškega prometa, ko bo le-ta pripravljen v Občini Izola.
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Prosimo naročnika, da objavi grafično prilogo iz katere je razvidna lokacija izvedbe del in označeni vse cestni priključki, kolesarske, krožišče,...vse kar je predmet ureditve.
Hvala.
lp
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo objavil popravek projektne dokumentacije tako, da bo v enem popravku razpisne dokumentacije objavil tudi grafična priloga-pregledna prometna situacija
S spoštovanjem
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za objavo tehničnega poročila in grafično situacijo predvidene celotne ureditve.
Hvala.
LP
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo objavil popravek projektne dokumentacije tako, da bo v enem popravku razpisne dokumentacije objavil tudi tehnično poročilo in grafično situacijo predvidene celotne ureditve.
S spoštovanjem