Dosje javnega naročila 005127/2021
Naročnik: Javno podjetje–Azienda pubblica MARJETICA KOPER, d.o.o.-s.r.l., Ulica 15.maja 4, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: Priprava, izpis, pakiranje in razpošiljanje upn nalogov s prilogami ter pošiljanje elektronskih računov v pdf obliki za obdobje enega leta.
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005127/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.07.2021
JN005127/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.09.2021
JN005127/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 01.03.2022
Zahtevek za revizijo

    JN005127/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javno podjetje–Azienda pubblica MARJETICA KOPER, d.o.o.-s.r.l.
Ulica 15.maja 4
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Romana Volavšek
romana.volavsek@marjeticakoper.si
+386 56633704
+386 56633706

Internetni naslovi
http://www.marjeticakoper.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/408263/izpispakiranjeupn_razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=5121
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Priprava, izpis, pakiranje in razpošiljanje upn nalogov s prilogami ter pošiljanje elektronskih računov v pdf obliki za obdobje enega leta.
Referenčna številka dokumenta: 6-JN-S/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79824000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Priprava, izpis, pakiranje in razpošiljanje upn nalogov s prilogami ter pošiljanje elektronskih računov v pdf obliki za obdobje enega leta.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
79824000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Priprava, izpis, pakiranje in razpošiljanje upn nalogov s prilogami ter pošiljanje elektronskih računov v pdf obliki za obdobje enega leta
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.08.2021   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.08.2021   11:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.08.2021   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.07.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.07.2021   14:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo ali lahko odložite obrazce za izpolnjevanje, v Word obliki. Obrazci vključno z navodili so dostopni samo v PDF obliki.

Hvala lepa.
S spoštovanjem.

ODGOVOR

V vseh naših javnih naročilih so obrazci dostopni samo v PDF obliki zaradi zagotavljanja nespremenljivosti podatkov na njih in enake obravnave vseh ponudnikov.
Hvala za razumevanje.



Datum objave: 28.07.2021   14:56
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Referenčno potrdilo, obrazec 6a:
Ali je dovolj, da vpišemo samo število kuvert, ki smo jih predali v prenos Pošti Slovenije d.o.o..
Ali moramo navesti posamezne količine za obrazce in kuverte ter za UPN?
Hvala za odgovore.


ODGOVOR

V Referenčno potrdilo, obrazec 6a vpišete skupno količino kuvert z upn obrazci , ki ste jih predali v prenos Pošti Slovenije za obdobje, kakor je navedeno v razpisni dokumentaciji.


Datum objave: 30.07.2021   14:22
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji ni priložen: Naročnik_ESPD, v XML obliki.
Ga boste odložili?
Hvala za odgovor.
S spoštovanjem.


ODGOVOR

Naročnik od ponudnikov ne zahteva priložitev ESPD obrazca, ampak samo obrazce, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji.


Datum objave: 04.08.2021   14:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali pravilno razumemo, da se obrazci in druga dokumentacija izpisuje ročno?
LP

ODGOVOR

Da, obrazci in druga dokumentacija se izpisuje ročno. LP


Datum objave: 04.08.2021   14:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali zadoščajo reference, ki so bile pred kratkim pridobljene za sodelovanje na podobnem javnem naročilu?
LP

ODGOVOR

Ponudnike naprošamo, da za reference uporabijo obrazec-6a, ki je priložen v razpisni dokumentaciji in izpolnijo po navodilih pri Tehnično-kadrovske sposobnosti ponudnika-reference. Hvala.


Datum objave: 05.08.2021   14:15
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v poglavju TEHNIČNA SPECIFIKACIJA OBRAZCEV IN STORITEV (II., F) zahtevate pošiljanje računov preko elektronske pošte v PDF obliki.
Ali to pomeni pošiljanje računa v PDF formatu kot priponke na e-naslov prejemnikov po adremi, ki jo nam boste (mesečno) posredovali?
LP

ODGOVOR

Za pošiljanje računov v priponki PDF formata preko elektronske pošte prejmete mesečno e-naslove prejemnikov.


Datum objave: 05.08.2021   14:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali mora ponudnik pri oddaji ponudbe predložiti Seznam strojev, ki so potrebni za uspešno izvedbo predmeta javnega naročila?
Lep pozdrav.,

ODGOVOR

Ponudbi ni potrebno predložiti Seznama strojev.


Datum objave: 05.08.2021   14:18
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali moramo v ponudbi predložiti BON-2?
V primeru, da ga moramo priložiti ali je lahko starejši od 30 dni, na dan roka oddaje ponudbe (17.8.2021)?
Lep pozdrav.

ODGOVOR

Ponudbi ni potrebno predložiti BON-2.


Datum objave: 05.08.2021   14:19
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali moramo ponudbi predložiti S.BON-1/P?
Hvala za odgovor.
Lp

ODGOVOR

Ponudbi ni potrebno predložiti S.BON-1/P.


Datum objave: 05.08.2021   14:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
- ali obrazec 2. izpolnijo in podpišejo tudi podizvajalci,
- ali obrazca 3. in 4. izpolnijo tudi podizvajalci, ki nimajo sedeža v RS?
LP

ODGOVOR


Da, obrazec 2. izpolnijo in podpišejo tudi podizvajalci
Da,obrazca 3. in 4. izpolnijo tudi podizvajalci, ki nimajo sedeža v RS?


Datum objave: 06.08.2021   13:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V zvezi z opredelitvijo podizvajalcev nas zanima ali se pri storitvi poštnine oz. dostave tiskovin končnim naslovnikom (H) za podizvajalca šteje tudi gospodarski subjekt, ki bo dostavljal tiskovino, kot npr. Pošta Slovenije ali druga dostavna oz. kurirska služba? Je potrebno tudi za ta gospodarski subjekt dostaviti zahtevane obrazce za podizvajalce?

Hvala in lep pozdrav,

ODGOVOR

Pri storitvi poštnine oz. dostave tiskovin končnim naslovnikom se za podizvajalca šteje tudi gospodarski subjekt, kateri bo dostavljal tiskovino končnim naslovnikom ( kot je npr. Pošta Slovenije ali druga dostavna oz. kurirska služba ) in je gospodarsko statusno ločen od ponudnika .V tem primeru je potrebno tudi za ta gospodarski subjekt pri ponudbi dostaviti vse zahtevane obrazce za podizvajalce.