SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Skladno z objavljeno razpisno dokumentacijo.
II.2.4 Opis javnega naročila
Kotalni zabojnik - univerzalna ploščad za prevoz tovora. Skladno z objavljeno razpisno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Kinološka prikolica Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Skladno z objavljeno razpisno dokumentacijo.
II.2.4 Opis javnega naročila
Kinološka prikolica. Skladno z objavljeno razpisno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Mini bager Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34142200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Mini bager. Skladno z objavljeno razpisno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.09.2021 12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.09.2021 12:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.09.2021 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.08.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 25.08.2021 13:44
VPRAŠANJE Ali naročnik dopušča maks. zunanjo širino KZ-UP (20) SKLOP 1 2550 mm ter posledično povečanje koristne nakladalne širine ?
ODGOVOR Da. Naročnik dopušča izvedbo kotalnega zabojnika univerzalne ploščadi za prevoz tovora (Flat rack) z maksimalno zunanjo širino 2.550 mm.
VPRAŠANJE Kotalni zabojnik univerzalna ploščad za prevoz tovora (Flat rack) , želite izvedbo s stranicami na krajši stranici?
ODGOVOR Ne. Naročnik ne potrebuje izvedbe kotalnega zabojnika univerzalne ploščadi za prevoz tovora (Flat rack) s stranico na zadnji strani.
Datum objave: 07.09.2021 12:06
VPRAŠANJE V razpisu je naveden rok za dobavo blaga za vse sklope najkasneje 29.11.2021. Zaradi pomanjkanja določenih surovin na svetovnem trgu, velikega povpraševanja po kinoloških prikolicah in posledično podaljšanih čakalnih dob v proizvodnji je trenutni rok dobave po informacijah proizvajalca prekratek. Sprašujemo ali je možno rok dobave za "SKLOP 2: Prikolica za prevoz vojaških psov kinološka prikolica" podaljšati na 30.04.2021?
ODGOVOR Naročnik podaljšuje rok za dobavo za SKLOP 2: Prikolica za prevoz vojaških psov kinološka prikolica do 30. 04. 2022.
VPRAŠANJE V pogodbi je navedeno: "V kolikor dobavitelj naročniku ne dobavi blaga v pogodbenem roku, ki je določen za posamezno dobavo in ki ni posledica višje sile ali razlogov na strani naročnika, je dolžan plačati naročniku pogodbeno kazen v višini 5 (promilov), od vrednosti posamezne dobave za vsak dan zamude posamezne dobave z DDV, vendar ne več kot 15% (odstotkov) od vrednosti celotne zamujene dobave z DDV". Prosimo, da se maksimalno vrednost zamudne kazni za "SKLOP 2: Prikolica za prevoz vojaških psov kinološka prikolica" omeji na 10%, saj negotove razmere povezane z dobavo določenih surovin in spremenljiva epidemiološka slika v jesenskih in zimskih mesecih predstavljajo preveliko tveganje na dobaviteljevi strani.
ODGOVOR Pogodbena kazen bo obračunana skladno z določili iz razpisne dokumentacije.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.