Naročnik: DOM UPOKOJENCEV IZOLA - Casa del pensionato Isola, Kosovelova ulica 22, 6310 Izola - Isola
Gradnje: Vzdrževanje objekta na lokaciji Vila Napoli v Portorožu za naselitev socialno varstvenih programov Doma upokojencev Izola - Casa del pensionatio Isola
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 5.485.276,76 EUR
JN005392/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 05.08.2021
JN005392/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.09.2021
JN005392/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 16.09.2021
JN005392/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.10.2021
JN005392/2021-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 14.11.2022
JN005392/2021-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 14.11.2022
JN005392/2021-Dod03 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 24.11.2022
JN005392/2021-Dod04 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 24.11.2022
Naslov: Vzdrževanje objekta na lokaciji Vila Napoli v Portorožu za naselitev socialno varstvenih programov Doma upokojencev Izola - Casa del pensionatio Isola Referenčna številka dokumenta: 2021/1
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževalna dela v Vili Napoli v Portoroču skladno s projektno dokumentacijo.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
45300000
45400000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževalna dela v Vili Napoli v Portoroču skladno s projektno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: skladno z gradbenimi uzancami
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Projekt sofinancirata RS in Evropska unija iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi 9
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
podano v razpisni dokumentaciji
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.08.2021 09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.08.2021 09:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje. Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.08.2021 10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
DOM UPOKOJENCEV IZOLA - Casa del pensionato Isola
Kosovelova ulica 22
6310
Izola - Isola
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.08.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 06.08.2021 11:53
PZI dokumentacija bo zaradi velikosti datotek naložena na internet stran naročnika.
Datum objave: 06.08.2021 11:54
Ogled je mogoč do dne 17.8.2021. Za ogled se morate najaviti na e-mail: lara.zigon@du-izola.si.
Datum objave: 06.08.2021 11:54
VPRAŠANJE Pozdrav
V RD je navedeno , da je predviden ogled objekta 22.3.2021. Verjetno gre za napako. Prosimo , da objavite pravi datum in tudi za kontakt glede najave
ogleda.
Za odgovor se vam lepo zahvaljujemo.
ODGOVOR
Ogled je mogoč do dne 17.8.2021. Za ogled se morate najaviti na e-mail: lara.zigon@du-izola.si.
Datum objave: 06.08.2021 11:55
VPRAŠANJE Prosimo za objavo PZI dokumentacije.
ODGOVOR
PZI dokumentacija bo zaradi velikosti datotek naložena na internet stran naročnika.
Datum objave: 09.08.2021 11:08
VPRAŠANJE Prosimo za objavo kulturnovarstvene pogoje ZVKDS OE Piran.
ODGOVOR
Pogoje bomo objavili na spletni strani naročnika poleg projektne dokumentacije.
Datum objave: 09.08.2021 11:09
VPRAŠANJE Prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe. Za podaljšanje prosimo, ker v tako kratkem času ne uspemo preučiti PZI dokumentacije, kar je potrebno, glede na to, da je obračun po načelu »funkcionalni ključ v roke«. Glede na to, da je veliko podizvajalcev in dobaviteljev na kolektivnih dopustih, imamo tudi težave s pridobivanjem ponudb. Iz teh razlogov, vas prosimo za ugodite naši prošnji.
ODGOVOR
Roka za oddajo ponudbe žal ne moremo podaljšati, saj smo vezani na porabo EU sredstev.
Datum objave: 13.08.2021 07:41
VPRAŠANJE Pozdrav
Ali boste kot ustrezno upoštevali tudi reference pri objektih nizke gradnje , ki je v manjšem delu tudi vsebovala izvedbo del na objektu visoke gradnje .
ODGOVOR
Glede na specifičnost objekta se bodo upoštevale reference pri izvedbi del na objektih po standardni klasifikaciji CC SI 11302 (rekonstrukcija ali novogradnja). Reference, ki bodo zajemale nizke gradnje, ne bodo priznane. Ta pogoj velja za vodjo del, kakor tudi ponudnika.
Datum objave: 13.08.2021 07:41
VPRAŠANJE Naročnika prosimo za spremembo pogoja, da mora imeti ponudnik bonitetno oceno najmanj SB5 ali boljšo in sicer na način, da bo moč izkazovati ustrezno ekonomsko in finančno sposobnost (bonitetno oceno) tudi z bonitetno oceno SB6.
ODGOVOR
Naročnik tega pogoja ne bo spreminjal.
Datum objave: 17.08.2021 22:15
VPRAŠANJE Spoštovani
Vezano na dokazovanje kadrovske usposobljenosti vodje del oz. po veljavni gradbeni zakonodaji vodje gradnje naprošamo naročnika , da kot ustrezen reference vodje gradnje prizna tudi referenc na stavbah splošnega družbenega pomena po standardni klasifikaciji objektov CC SI 126 , ki so po vsebini in vrsti del primerljivi z deli po RD . Prosimo za soglasje.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.