Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
OBČINA KOBARID
Poštni naslov:
Trg svobode 2
Poštna številka:
5222
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Kobarid
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Tomaž Skočir
E-pošta
obcina@kobarid.si
Telefon
+386 53899200
Telefaks
+386 53899211
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.kobarid.si/objave/58 ESPD:
https://www.kobarid.si/objave/58 Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=5426 na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Oživitev ribogojnice v Kobaridu - (II. faza)
Referenčna številka dokumenta: 322-33/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila Gradnje
II.1.4 Kratek opis Investicijsko vzdrževanje objekta ribogojnice v Kobaridu.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Kobarid
II.2.4 Opis javnega naročila Gradbeno obrtniška in inštalacijska dela za objekt ribogojnice v Kobaridu.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 7
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Podaljša se samo v primerih naštetih v 11. členu osnutka pogodbe.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
33153-10/2020/4
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo V razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 24.08.2021 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 24.08.2021 10:05 Kraj: e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.08.2021 10:00 Dodatne informacije: Odgovori na pravočasno zastavljena vprašanja bodo podani do najkasneje 18.8.2021 do 15. ure.VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 06.08.2021