Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o.
Poštni naslov:
Vrbina 12
Poštna številka:
8270
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Krško
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Katja Sotošek
E-pošta
katja.sotosek@nek.si
Telefon
+386 74802735
Telefaks
+386 74921528
Internetni naslovi
Glavni naslov (URL):
http://www.nek.si
Internetni naslov profila kupca (URL):
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/410465/Bidding_documentation_for_supply_of_Alpha_paper_filter.zip Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://tinyurl.com/yh9hurcz I.6 Glavna področja dejavnosti Električna energija
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: Nabava Alpha filter paper
Referenčna številka dokumenta: 483/20
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
24000000
II.1.3 Vrsta naročila Blago
II.1.4 Kratek opis Nabava alpha paper filter
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
24100000
II.2.3 Kraj izvedbe SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila Nabava Alpha paper filter
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Zaradi dobavnega roka
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 01.09.2021 13:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 01.09.2021 13:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.08.2021 13:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 12.08.2021