Naročnik: MESTNA OBČINA KOPER, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper - Capodistria
Gradnje: Sanacija zemeljskega plazu nad Cesto LC 177111 na Markovec v Kopru
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN005519/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.08.2021
JN005519/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.10.2021
JN005519/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.11.2021
Naslov: Sanacija zemeljskega plazu nad Cesto LC 177111 na Markovec v Kopru Referenčna številka dokumenta: JN-G-21/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Sanacija zemeljskega plazu na Markovcu v Kopru
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper (Markovec)
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je sanacija zemeljskega plazu z vsemi spremljajočimi aktivnostmi. Naročilo se izvaja skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila, popisi del ter projektno dokumentacijo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Podaljšanja so mogoča skladno z določili dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in Zakonom o javnem naročanju.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vsi pogoji so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.08.2021 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 27.11.2021
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.08.2021 11:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo v sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.08.2021 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.08.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.08.2021 12:02
VPRAŠANJE V razpisni dokumentaciji je določilo: Ponudnik mora preučiti popis del in ob ugotovitvi, da so potrebna dodatna dela ali več dela, na to opozoriti naročnika. V kolikor tega ne bo storil, bo naročnik štel, da nima pripomb na projektno dokumentacijo.
Slednje je nekorektno do ponudnikov, saj se izbranemu ponudniku celotna projektna dokumentacija preda na uvedbi v delo in ne more že v fazi ponudbe, zgolj na podlagi popisa del in objavljenih izsekov projektne dokumentacije, definirati pomanjkljivosti. Določi naj se rok po uvedbi v delo, do katerega mora izvajalec naročnika obvestiti o pomanjkljivostih v projektni dokumentaciji, ki bodo imele za posledico dodatna dela.
ODGOVOR Pozdravljeni,
Ponudnik mora upoštevati navedene naročnikove zahteve iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Lep pozdrav.
Datum objave: 20.08.2021 12:04
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
Ali ima naročnik izdelan načrt gospodarjenja z odpadki ter ali je določena trajna deponija za odpadke, da lahko ponudniki upoštevamo ustrezno ceno?
Lep pozdrav
ODGOVOR Pozdravljeni,
Ponudnik mora pripraviti ponudbo skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila, popisi del in projektno dokumentacijo, kot je objavljeno.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.