Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE, Štefanova ulica 2, 1000 Ljubljana
Storitve: Javno naročilo za oddajo naročila storitev po odprtem postopku za izgradnjo aplikacije MIGRA III ter vzdrževanje aplikacij MIGRA II in MIGRA III
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 743.590,00 EUR
JN005737/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 20.08.2021
JN005737/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.10.2021
JN005737/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 25.11.2021
JN005737/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.11.2021
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo za oddajo naročila storitev po odprtem postopku za izgradnjo aplikacije MIGRA III ter vzdrževanje aplikacij MIGRA II in MIGRA III Referenčna številka dokumenta: 430-873/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izgradnja aplikacije MIGRA III ter vzdrževanje aplikacij MIGRA II in MIGRA III.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72260000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, Ljubljana in Litostrojska cesta 54, Ljubljana ter Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 21, Ljubljana. Izvajalec mora zagotavljati tudi podporo
II.2.4 Opis javnega naročila
Izgradnja aplikacije MIGRA III ter vzdrževanje aplikacij MIGRA II in MIGRA III.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v dnevih: 180 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Predmetno javno naročilo se bo financiralo iz sredstev Sklada za notranjo varnost (ISF) v višini 100% upravičenih stroškov.
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.09.2021 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 13.03.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 20.09.2021 11:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN, dne 20. 09. 2021, in se bo pričelo ob 11.00 uri, na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Kot zgoraj navedeno.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 01.09.2021 15:00
Dodatne informacije: Opomba k točki I.3: Dokumentacija v zvezi z oddajo javnega naročila, vključno z obrazcem ESPD, je brezplačno dostopna na Portalu javnih naročil. Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo ponudbe, spremembe ali dopolnitve dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila) bo objavljena na Portalu javnih naročil.
Opomba k točki II.2.4: Vrsta in obseg naročila sta podrobneje podana v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Opomba k točki II.2.7: Trajanje naročila je podrobneje podano v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Opomba k Oddelku III.: Pogoji so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.