Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE, Štefanova ulica 2, 1000 Ljubljana
Blago: Javno naročilo po postopku naročila male vrednosti za nabavo dodatnih licenc za programsko opremo Spectrum Protect
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 139.932,78 EUR
JN005862/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.08.2021
JN005862/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.09.2021
JN005862/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.11.2021
JN005862/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.11.2021
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo po postopku naročila male vrednosti za nabavo dodatnih licenc za programsko opremo Spectrum Protect Referenčna številka dokumenta: 430-165/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48710000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup, dobava, vzdrževanje, posodobitve in nadgradnje licenc za programsko opremo Spectrum Protect.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
48710000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup, dobava, vzdrževanje, posodobitve in nadgradnje licenc za programsko opremo Spectrum Protect.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.09.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.09.2021 13:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: V skladu z zgoraj navedenim.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 08.09.2021 15:00
Dodatne informacije: Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo ponudbe, spremembe ali dopolnitve navodila za izdelavo ponudbe) bo objavljena na portalu javnih naročil.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.