Dosje javnega naročila 005787/2021
Naročnik: MESTNA OBČINA NOVO MESTO, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto
Gradnje: Razgledišče v zvoniku kapiteljske cerkve
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005787/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.08.2021
JN005787/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.09.2021
JN005787/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.10.2021
Zahtevek za revizijo

    JN005787/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA NOVO MESTO
Seidlova cesta 1
8000
SI
Novo mesto
Slovenija
NINA REBSELJ
nina.rebselj@novomesto.si
+386 73939251

Internetni naslovi
https://www.novomesto.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.s-procurement.si/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://www.s-procurement.si/
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Razgledišče v zvoniku kapiteljske cerkve
Referenčna številka dokumenta: 433-0023/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Razgledišče v zvoniku kapiteljske cerkve
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45210000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Novo mesto
II.2.4 Opis javnega naročila
Razgledišče v zvoniku kapiteljske cerkve
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.09.2021   13:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 16.03.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.09.2021   13:05
Kraj: Odpiranje bo potekalo v okviru informacijskega sistema S-Procurement.

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Postopek odpiranja ponudb in posredovanja zapisnika ponudnikom, ki so oddali svojo ponudbo, je določen v razpisni dokumentaciji.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 07.09.2021   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.08.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 08.09.2021   17:23
VPRAŠANJE
V okviru razpisne dokumentacije je tudi strojna oprema pristopne kontrole (dvokrilna hitra vrata + steklene ograje na obeh straneh). Ta segment je nedvoumen in tehnično razumljiv ni pa nikjer navedeno na kakšen način želi investitor oz skrbnik sistema preverjati ID obiskovalcev in posledično je lahko strojna oprema pristopne kontrole ponujena neustrezno, kar lahko povzroči nepotrebne stroške končnemu naročniku ob vzpostavljanju vstopničnega sistema.

VPRAŠANJA

Ker je pri podobnih sistemih praviloma preverjanje izvedeno s čitalnikom črtnih ali QR kod (obiskovalci) in brezstičnih kartic (abonenti, skrbniki, vzdrževalci) nas zanima če se poleg ponudbe hitrih vrat ponudi tudi:

1. validator (čitalnik) QR kode, ki je lahko natisnjena kot:

- doma natisnjena vstopnica (spletni nakup)
- natisnjena na vstopnici ki jo obiskovalec kupi na blagajni skrbnika oz. ponudnika storitve
- natisnjena (prikazana) na mobilnem telefonu (spletni nakup karte za pametni telefon)

2. validator (čitalnik) brezkontaktne kartice (končni TIP se določi naknadno)

ODGOVOR

Menimo, da je za uporabo ustrezen validator (čitalnik) QR kode, kot je navedeno v točki 1. v podanem vprašanju. Validator za branje brezstičnih kartic ni potreben oz. ne vidimo prednosti pri njegovi implementaciji, razen če obstaja kombinirana oblika, ki bistveno ne podraži sistema. Pomembno pa je, da je možno s sistemom avtomatizirano nadzirati število obiskovalcev in prehod začasno zapreti, ko njihovo število doseže tisto, ki ga določa varnostna omejitev.

naročnik Mestna občina Novo mesto