Naročnik: SOŠKE ELEKTRARNE NOVA GORICA d.o.o., Erjavčeva ulica 20, 5000 Nova Gorica
Blago: Vlaganja v informacijsko varnost
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 72.666,86 EUR
JN005805/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.08.2021
JN005805/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.12.2021
JN005805/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2021
JN005805/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 07.12.2021
JN005805/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.12.2021
JN Vlaganja v informacijsko varnost je razdeljeno na 2 sklopa in sicer: Dobava in vgradnja protivlomne zaščite (Sklop A) ter Dobava in vgradnja sistema zaklepanja poslovnih prostorov (Sklop B).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 2 Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 2
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava in vgradnja protivlomne zaščite Številka sklopa: A
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
31625300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI043 - Goriška Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in vgradnja protivlomne zaščite
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava in vgradnja sistema zaklepanja poslovnih prostorov Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
35120000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI043 - Goriška Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in vgradnja sistema zaklepanja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.09.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.09.2021 12:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.09.2021 09:00
Dodatne informacije: Splošni del RD je objavljen na spletni strani naročnika. Tehnične specifikacije, risbe in liste cen (zaprti del RD) pa ponudnik pridobi s posredovanjem izpolnjenega obrazca za prevzem dokumentacije naročniku (podrobnejša navodila so zapisana v splošnem delu dokumentacije).
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.08.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.09.2021 12:58
VPRAŠANJE V okviru ponudbe je potrebno zagotoviti sistemski ključ. Ali mora biti ta zaščiten patentiran sistem (se pravi, da duplikat ključa ali izdelava dodatnega cilindričnega vložka je možna le ob predložitvi security kartice)?
ODGOVOR
V skladu z DJN se mora vprašanje, ki se nanaša na zaprti del dokumentacije, postaviti preko e-pošte: narocila@seng.si, zato naročnik nanj ne podaja odgovora na portalu JN.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.