Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.10.2021 17:54
VPRAŠANJE
1. Ali se bo gradivo za uničenje iz sklopov 5,6,7 na strani naročnika pripravilo za iznos zbrano v škatlah in registratorjih, torej ne gre za prevzem razsutega gradiva? Če gre za razsuto gradivo navedite lokacije, kjer se bo to na tak način izvedlo.
2. Navedene količine za prevzem po posamezni lokaciji so okvirne. Kolikšno odstopanje v količini +/- se lahko največ pričakuje na posamezni lokaciji? To namreč vpliva na izbiro tipa vozila za izvedbo.
3. Ali se dopušča opcija sukcesivnega prevzema iz več lokacij na istem območju znotraj sklopa v primeru, da kapaciteta vozila in čas izvajanja to omogoča? Npr. najprej se izvede prevzem na lokaciji FU Celje, Aškerčeva, v kolikor je prostor v vozilu se izvede prevzem še na lokaciji Kidričeva v Celju?
4. Ali kot naročnik zagotavljate prosto parkirno mesto (za dostavo) na vseh lokacijah za večje tovorno vozilo v času izvajanja storitve, ki je najbližje stavbi?
5. V glavi sklopa 5 je navedena lokacija FU PTUJ, v tabeli je ni je predviden odvoz tudi iz te lokacije?
6. Ali je prišlo do pomote pri zapisu stopnje DDV- 22% in ne 9,5%?
ODGOVOR:
Spoštovani.
Podajamo odgovore na naslednja vprašanja:
1. Ali se bo gradivo za uničenje iz sklopov 5,6,7 na strani naročnika pripravilo za iznos zbrano v škatlah in registratorjih, torej ne gre za prevzem razsutega gradiva? Če gre za razsuto gradivo navedite lokacije, kjer se bo to na tak način izvedlo.
Odgovor: V razpisni dokumentaciji je zapisano: »Izbrani ponudnik bo moral za varen iznos in transport naročnikove poslovne dokumentacije dostaviti svojo opremo in embalažo, tj. zabojniki, kartonske ali arhivske škatle, transportni vozički in podobno.« Naročnik bo poslovno dokumentacijo izbranemu ponudniku predal v takšni obliki, kot bo izbrani ponudnik želel, upoštevajoč vrsto embalaže, katero bo izbrani ponudnik zagotovil naročniku in v katero bo naročnik naložil poslovno dokumentacijo za iznos. Glede na navedeno obstaja možnost razsutega gradiva na vseh lokacijah naročnika.
2. Navedene količine za prevzem po posamezni lokaciji so okvirne. Kolikšno odstopanje v količini +/- se lahko največ pričakuje na posamezni lokaciji? To namreč vpliva na izbiro tipa vozila za izvedbo.
Odgovor: Naročnik je v razpisni dokumentaciji predvidel možnost sklenitve aneksa v primeru odstopanja pri količinah, ki so opredeljene v ponudbenih predračunih (v vrednosti 20 % od skupne ponudbene vrednosti v EUR z DDV za posamezen predpisan sklop). Glede na navedeno naročnik ne predvideva odstopanja, ki bi presegla 20 % teže/količine, kot je podana za vse lokacije v ponudbenih predračunih.
3. Ali se dopušča opcija sukcesivnega prevzema iz več lokacij na istem območju znotraj sklopa v primeru, da kapaciteta vozila in čas izvajanja to omogoča? Npr. najprej se izvede prevzem na lokaciji FU Celje, Aškerčeva, v kolikor je prostor v vozilu se izvede prevzem še na lokaciji Kidričeva v Celju?
Odgovor: Zaradi primerljivosti ponudb želimo, da se vsaka lokacija obravnava individualno, zato naj ponudniki v ponudbeni predračun v posameznem sklopu opredelijo ceno za vsako postavko posebej. Če bi se v času izvajanja storitev izkazalo, da se odvoz blaga iz lokacij v istem kraju, ki sodijo pod isti finančni urad lahko izvedejo v sklopu enega odvoza, bo to stvar dogovora med naročnikovim skrbnikom pogodbe in izvajalčevim skrbnikom pogodbe.
4. Ali kot naročnik zagotavljate prosto parkirno mesto (za dostavo) na vseh lokacijah za večje tovorno vozilo v času izvajanja storitve, ki je najbližje stavbi?
Odgovor: V nadaljevanju vam podajamo podatek za vsako posamezno lokacijo, ki je zajeta v razpisni dokumentaciji, in sicer:
- na lokaciji skladišča FU Ljubljana na naslovu Letališka cesta 16, Ljubljana je možen dostop in prosto parkirno mesto tudi za večja tovorna vozila (nad 7,5 T), na Davčni ulici 1, Ljubljana je možen dostop in parkirno mesto z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T) pred glavnim vhodov v stavbo;
- na lokaciji FU Maribor na naslovu Tržaška 49, Maribor je možen dostop in prosto parkirno mesto tudi za večja tovorna vozila (nad 7,5 T), na Titovi cesti 10, Maribor je možen dostop na prostor za dostavo, vendar ni zagotovljenega parkirnega mesta, z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T), zaradi omejene višine dostopa na prostor za dostavo;
- na lokaciji Generalnega finančnega urada na naslovu Šmartinska cesta 55, Ljubljana je možen dostop in prosto parkirno mesto pred vhodom v stavbo za dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T);
- na lokaciji FU Brežice na naslovu Cesta prvih borcev 39 A, Brežice je možen dostop do internega parkirišča le za dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T), zaradi omejene višine (podvoz);
- na lokaciji FU Dravograd na naslovu Mariborska cesta 3, Dravograd in na naslovu Otiški Vrh 25, Šentjanž pri Dravogradu je možen dostop in prosto parkirno mesto za manjše tovorno vozilo (do 7,5 T);
- na lokaciji FU Velenje na naslovu Kopališka 2 A, Velenje je možen dostop in prosto parkirno mesto za dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T);
- na lokaciji FU Celje na naslovu Aškerčeva ulica 12, Celje in na naslovu Kidričeva ulica 36, Celje je možen dostop in prosto parkirno mesto za manjše tovorno vozilo (do 7,5 T);
- na lokaciji FU Postojna na naslovu Tržaška cesta 1, Postojna je možen dostop in prosto parkirno mesto v 2. kleti garažne hiše (od koder se dostopa do arhiva). Zaradi omejitve višine v garažni hiši (največ 2,3 m) je možen dostop le za nižje dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T);
- na lokaciji FU Hrastnik na naslovu Log 9, Hrastnik je pred garažo možen dostop in parkirno mesto za dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T);
- na lokaciji FU Novo mesto na naslovu Kandijska cesta 21, Novo mesto je možen dostop in prosto parkirno mesto za dostavno ali manjše tovorno vozilo (do 3,5 T);
- na lokaciji FU Murska Sobota na naslovu Slomškova 1, Murska Sobota je možen dostop z večjim tovornim vozilom (nad 7,5 T), in sicer pred glavnim vhodom v stavbo na pločniku. Na naslovu Lackova 26, Gornja Radgona je možen dostop z večjim tovornim vozilom (nad 7,5 T) pred vhodom arhiva.
- na lokaciji FU Kranj na naslovu Spodnji plavž 6C, Jesenice je možen dostop in parkiranje večjega tovornega vozila (nad 7,5 T) na vrhu klančine, ki se nahaja cca. 10 metrov od vhoda v garažo;
- na lokaciji FU Koper na naslovu Piranska cesta 2, Koper je možen dostop po intervencijski poti (stranski vhod v stavbo) z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T), na lokaciji Vojkovo nabrežje 36, Koper je možen dostop in parkiranje na intervencijski poti z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T), na lokaciji Polje 9 A, Izola je možen dostop in parkiranje z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T), na lokaciji Partizanska cesta 81, Sežana je možen dostop do stavbe z manjšim tovornim vozilom (do 7,5 T);
- na lokaciji FU Nova Gorica na naslovu Ulica Gradnikove brigade 2, Nova Gorica (na klančini pred garažo) in na naslovu Gregorčičeva 28, Ajdovščina ter na naslovu MMP Vrtojba, Mednarodni prehod 2B, Šempeter pri Gorici je možen dostop za večja tovorna vozila (nad 7,5 T).
Na vseh zgoraj navedenih lokacijah je možno parkiranje. Če za to ni predvidenega prostega parkirnega prostora pa naročnik zagotavlja, da bo zagotovil možnost parkiranja na drugi ustrezni površini (npr. prostor za dostavo, intervencijska pot, itd), kjer bo možno na vozilo v času iznosa naložiti odpadni material.
5. V glavi sklopa 5 je navedena lokacija FU PTUJ, v tabeli je ni je predviden odvoz tudi iz te lokacije?
Odgovor: Gre za pomoto, z lokacije FU Ptuj odvozi naročnikove poslovne dokumentacije niso predvideni. Iz naziva sklopa št. 5 se črta navedba FU Ptuj.
Obveščamo vas, da bomo odgovor na vprašanje št. 6 podali naknadno v naslednjih dneh. Izpostavljamo tudi, da bo rok za postavljanje vprašanj in oddajo ter odpiranje ponudb podaljšan, zato vas prosimo, da spremljate obvestilo o tem naročilu.
Lep pozdrav.
Datum objave: 19.10.2021 10:04
VPRAŠANJE
1. Ali se bo gradivo za uničenje iz sklopov 5,6,7 na strani naročnika pripravilo za iznos zbrano v škatlah in registratorjih, torej ne gre za prevzem razsutega gradiva? Če gre za razsuto gradivo navedite lokacije, kjer se bo to na tak način izvedlo.
2. Navedene količine za prevzem po posamezni lokaciji so okvirne. Kolikšno odstopanje v količini +/- se lahko največ pričakuje na posamezni lokaciji? To namreč vpliva na izbiro tipa vozila za izvedbo.
3. Ali se dopušča opcija sukcesivnega prevzema iz več lokacij na istem območju znotraj sklopa v primeru, da kapaciteta vozila in čas izvajanja to omogoča? Npr. najprej se izvede prevzem na lokaciji FU Celje, Aškerčeva, v kolikor je prostor v vozilu se izvede prevzem še na lokaciji Kidričeva v Celju?
4. Ali kot naročnik zagotavljate prosto parkirno mesto (za dostavo) na vseh lokacijah za večje tovorno vozilo v času izvajanja storitve, ki je najbližje stavbi?
5. V glavi sklopa 5 je navedena lokacija FU PTUJ, v tabeli je ni je predviden odvoz tudi iz te lokacije?
6. Ali je prišlo do pomote pri zapisu stopnje DDV- 22% in ne 9,5%?
ODGOVOR:
Spoštovani.
V zvezi z vašim vprašanjem št. 6 podajamo naslednje pojasnilo:
Če ponudbo odda samostojni ponudnik, ki bo sam izvedel vse storitve iz ponudbenega predračuna posameznega sklopa, obračuna 9,5 % DDV na vse storitve.
Če ponudbo oddajo skupni ponudniki z ali brez podizvajalcev, se DDV obračuna glede na to, katero posamezno storitev iz ponudbenega predračuna posameznega sklopa bo posamezen skupni ponudnik (ali podizvajalec) opravil in upoštevajoč šifro standardne klasifikacije dejavnosti (v nadaljevanju: SKD), kamor se takšna storitev uvršča. Če bo skupni ponudnik (ali podizvajalec) izvedel storitev, ki je po SKD uvrščena pod šifro E/38.1 in E/38.2., potem se to storitev obračuna po 9,5 % DDV, za ostale storitve se obračuna 22 % DDV (glejte 16. točko priloge I k Zakonu o davku na dodano vrednost ZDDV-1 (Uradni list RS, št.- 13/11 uradno prečiščeno besedilo) s spremembami in dopolnitvami in drugo alinejo 59. člena Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 141/06) s spremembami in dopolnitvami).
Če samostojni ponudnik sodeluje s podizvajalci, se za vse storitve, ki so predmet ponudbenega predračuna posameznega sklopa, obračuna 9,5 % DDV. Če bo podizvajalec v primeru, ko bo naročnik prejel ponudbo samostojnega ponudnika, zahteval neposredno plačilo od naročnika v celotni vrednosti opravljene storitve, kot izhaja iz ponudbenega predračuna, pri čemer bo za to storitev glede na vrsto opravljene storitve in upoštevajoč šifro SKD, kamor se takšna storitev uvršča, obračunan 22 % DDV, bo naročnik tak račun podizvajalca plačal v celoti. Tak račun bo moral predhodno potrditi tudi ponudnik. Razliko, ki bi nastala zaradi obračuna 9,5 % DDV na vse storitve s strani samostojnega ponudnika, in dejansko obračunan 22 % DDV na opravljeno storitev podizvajalca, gre v tem primeru v breme ponudnika. Na tak način se zagotovi, da naročnik obveznost plača v okviru skupne ponudbene vrednosti v EUR z DDV.
Izpostavljamo, da so pod šiframa SKD E/38.1 in E/38.2. zajete naslednje storitve, na katere se obračuna 9,5 % DDV:
- iznos, nakladanje, razkladanje, odvoz nenevarnih odpadkov sodi v dejavnost 38.110 Zbiranje in odvoz nenevarnih odpadkov,
- iznos, nakladanje, razkladanje, odvoz nevarnih odpadkov sodi v dejavnost 38.120 Zbiranje in odvoz nevarnih odpadkov,
- uničenje nenevarnih odpadkov sodi v dejavnost 38.210 Ravnanje z nenevarnimi odpadki,
- uničenje nevarnih odpadkov sodi v dejavnost 38.220 Ravnanje z nevarnimi odpadki.
Na podlagi tega pojasnila bo naročnik na portalu javnih naročil kmalu objavil nove ponudbene predračune, ki bodo edini relevantni za oddajo ponudbe. Zainteresirane ponudnike zato opozarjamo, da spremljajo to obvestilo o naročilu in njegove spremembe.
Lep pozdrav.
Datum objave: 20.10.2021 09:37
VPRAŠANJE
V razpisni dokumentaciji navajate, da je potrebno izpolniti evidenčni list za prevzete odpadke iz sklopa 5, 6, 7. Naj opozorimo, da se zaupna dokumentacija ne smatra kot odpadek in se za to blago ne izstavlja evidenčni list. V kolikor gre pa za kartonsko in plastično embalažo ter za kosovni material ter ostale odpadke, pa se izda evidenčni list.
ODGOVOR:
Spoštovani.
Na podlagi preverjanja pri Agenciji Republike Slovenije za okolje naročnik v sklopih 5, 6 in 7 umika zahtevo v zvezi z evidenčnim listom.
Lep pozdrav.