Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Dobava, montaža in vzdrževanje ventilatorjev za umetno predihavanje ter sukcesivna dobava pripadajočega potrošnega materiala
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 201.834,70 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN003261/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 20.05.2021
JN003261/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2021
JN003261/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2021
JN003261/2021-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2021
JN003261/2021-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.07.2021
JN003261/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.08.2021
JN003261/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 27.08.2021
JN003261/2021-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 14.09.2021
JN003261/2021-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Popravek, objavljeno dne 14.09.2021
JN003261/2021-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 15.09.2021
JN003261/2021-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.10.2021
JN003261/2021-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.01.2022
Naslov: Dobava, montaža in vzdrževanje ventilatorjev za umetno predihavanje ter sukcesivna dobava pripadajočega potrošnega materiala Referenčna številka dokumenta: JN 050/RN-21
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
»Dobava, montaža in vzdrževanje ventilatorjev za umetno predihavanje ter sukcesivna dobava pripadajočega potrošnega materiala«, operacija COVID19 Zagotovitev ključne medicinske in osebne varovalne opreme zaradi epidemije JN-2576
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 183.700,00 EUR
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: ventilator I Številka sklopa: Sklop 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33150000
33157000
33157400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ventilator za umetno predihavanje I
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Operacija COVID19 Zagotovitev ključne medicinske in osebne varovalne opreme zaradi epidemije. Naložbo financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada - JN 050/RN-21.
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: ventilator II Številka sklopa: Sklop 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33150000
33157000
33157400
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
ventilator za umetno predihavanje II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Operacija COVID19 Zagotovitev ključne medicinske in osebne varovalne opreme zaradi epidemije. Naložbo financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada - JN 050/RN-21.
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: potrošni material I Številka sklopa: Sklop 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
potrošni material I
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 4
II.2.1 Naslov
Naslov: potrošni material II Številka sklopa: Sklop 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Izola, Polje 40, 6310 Izola
II.2.4 Opis javnega naročila
potrošni material II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN003261/2021-C01 Številka obvestila v UL: 2021/S 166-434155 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 23.08.2021
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Številka sklopa: Sklop 1 Naslov: ventilator I
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
05.08.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Dräger Slovenija, servis in prodaja, d.o.o.
Nadgoriška cesta 19
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 127.798,80 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 121.810,52 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 2
Številka sklopa: Sklop 2 Naslov: ventilator II
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
09.08.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
FRAMED, trgovina in storitve, d.o.o.
Borovec 18
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 62.852,08 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 61.247,08 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 3
Številka sklopa: Sklop 3 Naslov: potrošni material I
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
05.08.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Dräger Slovenija, servis in prodaja, d.o.o.
Nadgoriška cesta 19
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 551,20 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 551,20 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Sklop 4
Številka sklopa: Sklop 4 Naslov: potrošni material II
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
30.07.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SIMPS'S podjetje za svetovanje, inženiring, marketing, prodajo in servis, d.o.o.
Motnica 3
1236
SI
Trzin
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 191,25 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 91,20 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.