Naročnik: Javno komunalno podjetje Ravne na Koroškem, d.o.o., Gačnikova pot 5, 2390 Ravne na Koroškem
Blago: Dobava kamenih agregatov za sezoni 2021-2023
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN006300/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.09.2021
JN006300/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2021
Naslov: Dobava kamenih agregatov za sezoni 2021-2023 Referenčna številka dokumenta: NMV 4/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
14212300
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava kamenih agregatov v času letnega in zimskega vzdrževanja javnih površin (zimske službe) v občini Ravne na Koroškem. Letno vzdrževanje traja predvidoma vsako leto od 15. marca do 15. novembra, zimsko vzdrževanje pa traja predvidoma od 15. novembra do 15. marca.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
14212300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Ravne na Koroškem
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava kamenih agregatov za sezoni 2021-2023.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
22.09.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 22.09.2021 13:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.09.2021 23:59
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.09.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.09.2021 13:19
Spoštovani,
razpisna dokumentacija bo objavljena danes 15. septembra 2021.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.