Dosje javnega naročila 006635/2021
Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP KONTEJNERJEV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN006635/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 29.09.2021
Zahtevek za revizijo

    JN006635/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Boštjan Vintar
bostjan.vintar@sport.si
+386 014342396
+386 014342391

Internetni naslovi
https://www.zsrs-planica.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/417400/NAKUP_KONTEJNERJEV.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=7040
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
ŠPORT


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP KONTEJNERJEV
Referenčna številka dokumenta: JN-7040
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44613000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nakup 30 kontejnerjev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44613000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nakup 30 kontejnerjev.

Opis ter tehnične zahteve predmeta javnega naročila so navedene v razpisni dokumentaciji.

Ponudnik lahko poda ponudbo le za celoto razpisanih del, variantne ponudbe se ne bodo upoštevale!
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.10.2021   08:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.10.2021   09:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.10.2021   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
29.09.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 30.09.2021   10:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

kot predstavniki največjega proizvajalca kontejnerjev v Evropi vas obveščamo, da je rok dobave naveden v razpisni dokumentaciji povsem nerealen.

Trenutni dobavni roki za povsem standardne kontejnerje so 10 - 12 koledarskih tednov, za posebne/modulirane izvedbe pa so še za 4 - 6 koledarskih tednov daljši. Vse to je posledica vsem znane situacije z vsesplošnim problemom dobave raznih repromaterialov za izdelavo kontejnerjev.

Skladno s tem pričakujemo ustrezno podaljšanje dobavnega roka, ki je resnično povsem nerealen, edino če nekdo že ima na zalogi izdelane kontejnerje in to s specifično opremo?!

S spoštovanjem!

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Naročnik se zaveda kratkega roka, a žal ne more podaljšati dobavni rok. Naročnik je sredstva prijel šele s spremembo finančnega načrta ob koncu septembra in zato ni mogel prej sprožiti postopka. Ker je naročnik proračunski uporabnik in je časovno vezan na izvedbo naročila (na ministrstvo morajo priti vsi dokumenti, ki vključujejo tudi primopredajo) do 25.11. 2021. V kolikor naročnik ne bo dobil ustrezne ponudbe naročila te vrste ne bo izvedel.



Datum objave: 30.09.2021   13:46
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

roki so ustrezni in ni potrebno spreminjati zahtev.

lp

ODGOVOR

Pozravljeni.

Rok dobave 30 kontejnerjev je 15.11.2021.
Naročnik je problematiko glede roka oz. odgovor že pojasnil.

Lep pozdrav.


Datum objave: 01.10.2021   13:54
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Se strinjam, da so dobavni roki za nove kontejnerje nerealni.
Ali vam lahko ponudimo rabljene?

Lep pozdrav.

ODGOVOR


Pozravljeni.

Rok dobave 30 kontejnerjev je 15.11.2021.
Naročnik je problematiko glede roka oz. odgovor že pojasnil.
Naročnik išče nove nerabljene kontejnerje.

Lep pozdrav.

Datum objave: 06.10.2021   12:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

naši kontejnerji imajo notranjo višino 2500mm, se pravi da ponujamo 3 cm nižje kot je zahteva. Ali to ustreza naročniku?

Lep pozdrav

ODGOVOR


Pozdravljeni.

3 cm nižji kontejnerji ustrezajo naročniku, če izpolnjujejo vse ostale pogoje.

Lep pozdrav.