Naročnik: SOŠKE ELEKTRARNE NOVA GORICA d.o.o., Erjavčeva ulica 20, 5000 Nova Gorica
Storitve: Dobava in montaža sistema javnega alarmiranja
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 91.952,18 EUR
JN006763/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.10.2021
JN006763/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.11.2021
JN006763/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.11.2021
JN006763/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.12.2021
JN006763/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.12.2021
Naslov: Dobava in montaža sistema javnega alarmiranja Referenčna številka dokumenta: JN 40 01-614/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51100000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Dobava in montaža sistema javnega alarmiranja
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
51100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI043 - Goriška Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in montaža sistema javnega alarmiranja
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 7 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.10.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.10.2021 12:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.10.2021 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.10.2021
Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.10.2021 09:43
VPRAŠANJE Spoštovani,
menimo, da je pri dokumentu iz razpisne dokumentacije "Obrazec št. 4: Specifikacija ponudbenega predračuna" pod točko 2. HE Plave prišlo do napake pri nizu pozicij. Pod pozicijo 2.7. se namreč ponovi pozicija 2.1. (Elektronska sirena 1000W/20 sestavljena in skladna s tehničnimi zahtevami.), glede na sosledje postavk pri ostalih lokacijah od št. 1 do št. 7 pa je pod točko 2. izpuščena pozicija "Instalacijski in potrošni material za montažo sirene (kabli ...)". Naročnika prosimo za odgovor.
Hvala.
ODGOVOR Naročnik se strinja s ponudnikovo ugotovitvijo, da je v obrazcu št. 4: Specifikacija ponudbenega predračuna" pod točko 2. HE Plave prišlo do napake pri nizu pozicij. Popravek bo razviden iz Dodatka št. 1 k razpisni dokumentaciji, ki bo objavljen na spletni strani naročnika: https://www.seng.si/b2b/narocila/
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.