Naročnik: MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE, Štefanova ulica 2, 1000 Ljubljana
Storitve: Javno naročilo storitev po postopku naročila male vrednosti za vzdrževanje in servisiranje JRM opreme - zaščitnih plinskih mask in torbic
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 40.954,00 EUR
JN006857/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.10.2021
JN006857/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.11.2021
JN006857/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.02.2022
JN006857/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.02.2022
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Javno naročilo storitev po postopku naročila male vrednosti za vzdrževanje in servisiranje JRM opreme - zaščitnih plinskih mask in torbic Referenčna številka dokumenta: 430-948/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50610000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Vzdrževanje in servisiranje JRM opreme - zaščitnih plinskih mask in torbic. Navedene zaščitne plinske maske in torbice so proizvod proizvajalca Scott Health & Safety.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
50610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Vzdrževanje in servisiranje JRM opreme - zaščitnih plinskih mask in torbic. Navedene zaščitne plinske maske in torbice so proizvod proizvajalca Scott Health & Safety.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.10.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 09.03.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.10.2021 13:00 Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: V skladu z zgoraj navedenim.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 15.10.2021 15:00
Dodatne informacije: Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo ponudbe, spremembe ali dopolnitve navodila za izdelavo ponudbe) bo objavljena na portalu javnih naročil.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.