Dosje javnega naročila 007008/2021
Naročnik: MINISTRSTVO ZA ZUNANJE ZADEVE, Prešernova cesta 25, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup notranjih zastav za potrebe Ministrstva za zunanje zadeve in predstavništev Republike Slovenije v tujini za obdobje 36 mesecev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 33.794,00 EUR

JN007008/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.10.2021
JN007008/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.11.2021
JN007008/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 15.12.2021
JN007008/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 15.12.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007008/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA ZUNANJE ZADEVE
Prešernova cesta 25
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Služba za pravne zadeve in javna naročila
gp.mzz@gov.si
+386 14782000

Internetni naslovi
http://www.mzz.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/418664/Razpisna_dokumentacija_023_21_JN_MZZ.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=7386
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup notranjih zastav za potrebe Ministrstva za zunanje zadeve in predstavništev Republike Slovenije v tujini za obdobje 36 mesecev
Referenčna številka dokumenta: 023/21 JN MZZ (430-29/2021)
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
19200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup notranjih zastav iz satena različnih držav, organizacij in dimenzij za potrebe Ministrstva za zunanje zadeve in predstavništev Republike Slovenije v tujini za obdobje 36 mesecev
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
35821000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup notranjih zastav iz satena različnih držav, organizacij in dimenzij za potrebe Ministrstva za zunanje zadeve in predstavništev Republike Slovenije v tujini za obdobje 36 mesecev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji, ki se nanašajo na izvedbo javnega naročila, so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba.
Dodatne informacije o elektronski dražbi:
Elektronska dražba bo izvedena v skladu z 8. točko obrazca N-1 Navodila ponudnikom, ki so del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.10.2021   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.10.2021   10:10
Kraj: Informacijski sistem e-JN in komisijsko v prostorih naročnika za del ponudbe, ki jo mora ponudnik predložiti v fizični obliki (v skladu z Navodili ponudnikom).



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 20.10.2021   09:00

Dodatne informacije:
Ponudnik mora del ponudbe - vzorec zastave - predložiti v fizični obliki na naslov naročnika, kot navedeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.10.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.10.2021   14:10
1. VPRAŠANJE
Spoštovani,

želimo se prijaviti na vaš razpis.

kakor vidimo gre za ponovitev razpisa. In kakor je razvidno iz vaše prejšnje odločitve sta oba ponudnika na prejšnjem razpisu padla, ker nista imela zahtevanega materiala za notranje zastave v gramaturi 180 g/m2, kar je razumljivo saj je ta material (saten) za to vrsto zastav milo rečeno nenavaden ali izven standarden in se redko (oz. sploh ne) uporablja pri postopkih sublimacije.

Naročnika tako pozivamo oz. naprošamo, da spremeni težo materiala in dovoli težo materiala, ki je na trgu - t.j. 120 - 140 g/m2 in si tako pridobi večjo možnost konkurenčnih in transparentnih ponudb.

Hvala za odgovor in storjeno


1. ODGOVOR NAROČNIKA:

Naročnik potrebuje in razpisuje notranje zastave gramature 180 g/m2 za razpisani zunanji material, zato niso možna odstopanja oz. predlagani razponi gramatur tkanine za razpisani zunanji material zastav. Naročnik v tem delu ne bo spreminjal tehničnih specifikacij iz obrazca P-2 Specifikacije javnega naročila.