Dosje javnega naročila 007076/2021
Naročnik: MESTNA OBČINA CELJE, Trg celjskih knezov 9, 3000 Celje
Storitve: Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 472.160,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007076/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.10.2021
JN007076/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.12.2021
JN007076/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 31.12.2021
JN007076/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 03.01.2022
JN007076/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.01.2022
JN007076/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.02.2022
JN007076/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.02.2022
JN007076/2021-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2022
JN007076/2021-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.02.2022
JN007076/2021-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.03.2022
JN007076/2021-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.03.2022
JN007076/2021-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.03.2022
JN007076/2021-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.03.2022
JN007076/2021-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.03.2022
JN007076/2021-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.04.2022
JN007076/2021-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.04.2022
JN007076/2021-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.04.2022
JN007076/2021-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.04.2022
JN007076/2021-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2022
JN007076/2021-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2022
JN007076/2021-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.05.2022
JN007076/2021-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.05.2022
JN007076/2021-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.05.2022
JN007076/2021-ODL18P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.05.2022
JN007076/2021-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.05.2022
JN007076/2021-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.05.2022
JN007076/2021-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.06.2022
JN007076/2021-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.06.2022
JN007076/2021-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.06.2022
JN007076/2021-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.06.2022
JN007076/2021-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.06.2022
JN007076/2021-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.08.2022
JN007076/2021-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.08.2022
JN007076/2021-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.08.2022
JN007076/2021-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.09.2022
JN007076/2021-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.10.2022
JN007076/2021-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.10.2022
JN007076/2021-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.11.2022
JN007076/2021-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.11.2022
JN007076/2021-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.11.2022
JN007076/2021-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.11.2022
JN007076/2021-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.12.2022
JN007076/2021-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2022
JN007076/2021-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.12.2022
JN007076/2021-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.12.2022
JN007076/2021-ODL40 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.12.2022
JN007076/2021-ODL41 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2022
JN007076/2021-ODL42 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.12.2022
JN007076/2021-ODL43 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.01.2023
JN007076/2021-ODL44 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.01.2023
JN007076/2021-ODL45 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.01.2023
JN007076/2021-ODL46 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.01.2023
JN007076/2021-ODL47 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.02.2023
JN007076/2021-ODL48 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.02.2023
JN007076/2021-ODL49 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.02.2023
JN007076/2021-ODL50 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.02.2023
JN007076/2021-ODL51 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.02.2023
JN007076/2021-ODL52 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.02.2023
JN007076/2021-ODL53 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.02.2023
JN007076/2021-ODL54 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.03.2023
JN007076/2021-ODL55 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.03.2023
JN007076/2021-ODL56 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.03.2023
JN007076/2021-ODL57 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.03.2023
JN007076/2021-ODL58 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.03.2023
JN007076/2021-ODL59 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.03.2023
JN007076/2021-ODL60 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.03.2023
JN007076/2021-ODL61 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.03.2023
JN007076/2021-ODL62 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.04.2023
JN007076/2021-ODL63 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.04.2023
JN007076/2021-ODL64 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.04.2023
JN007076/2021-ODL65 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.04.2023
JN007076/2021-ODL66 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.04.2023
JN007076/2021-ODL67 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.04.2023
JN007076/2021-ODL68 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.04.2023
JN007076/2021-ODL69 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.04.2023
JN007076/2021-ODL70 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2023
JN007076/2021-ODL71 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2023
JN007076/2021-ODL72 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2023
JN007076/2021-ODL73 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.05.2023
JN007076/2021-ODL74 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.05.2023
JN007076/2021-ODL75 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.05.2023
JN007076/2021-ODL76 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.05.2023
JN007076/2021-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 26.05.2023
JN007076/2021-ODL77 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2023
JN007076/2021-ODL78 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2023
JN007076/2021-ODL79 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2023
JN007076/2021-ODL80 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.06.2023
JN007076/2021-ODL81 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.06.2023
JN007076/2021-ODL82 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.06.2023
JN007076/2021-ODL83 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.06.2023
JN007076/2021-ODL84 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.07.2023
JN007076/2021-ODL85 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.07.2023
JN007076/2021-ODL86 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.07.2023
JN007076/2021-ODL87 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.08.2023
JN007076/2021-ODL88 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.09.2023
JN007076/2021-ODL89 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.09.2023
JN007076/2021-ODL90 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.09.2023
JN007076/2021-ODL91 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.09.2023
JN007076/2021-ODL92 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.09.2023
JN007076/2021-ODL93 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.09.2023
JN007076/2021-ODL94 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.09.2023
JN007076/2021-ODL95 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.09.2023
JN007076/2021-ODL96 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.09.2023
JN007076/2021-ODL97 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.09.2023
JN007076/2021-ODL98 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.09.2023
JN007076/2021-ODL99 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.09.2023
Zahtevek za revizijo

    JN007076/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA CELJE
Trg celjskih knezov 9
3000
SI
Celje
Slovenija
Mirjana Belej Štucin
mirjana.belejstucin@celje.si
+386 34265640
+386 34265632

Internetni naslovi
https://moc.celje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://moc.celje.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=7560
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
Referenčna številka dokumenta: JN-7560
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 3
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Cenitve nepremičnin: kmetijska zemljišča, kmetijstvo splošno
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Cenitev nepremičnin: gozdna zemljišča, gozdovi
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Cenitev nepremičnin: gradbeništvo splošno, gradbeni objekti, stavbna zemljišča, poslovni prostori, nepremičnine
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
98300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklenitev okvirnega sporazuma za izvajanje cenitev nepremičnin v MOC v letih 2022-2025
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidni iz razpisne dokumentacije, objavljene na spletni strani naročnika.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 10
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.11.2021   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.11.2021   11:00
Kraj: e-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.10.2021   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.10.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.10.2021   16:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,

imamo vprašanje vezano na sestavni del okvirnega sporazuma, 30.člen, "kopija zavarovalne police za zavarovanje civilne odgovornosti izvajalca".
Po poizvedovanju pri več zavarovalnicah smo ugotovili, da v njihovi ponudbi nimajo zavarovalnega produkta, ki bi kril nastalo škodo iz naslova izvajanja cenitev nepremičnin. Ponujajo produkt, ki krije škodo iz naslova" nepremičninskega poslovanja", kar izdelava poročila o oceni vrednosti nepremičnine ni. Nadalje ponujajo produkte zavarovanja škode iz naslova "zavarovanja poklicne odgovornosti revizorjev ter finančnih in računovodskih servisov", kar izdelava poročila o oceni vrednosti spet ni. Ponujajo tudi produkte "zavarovanja proizvajalčeve odgovornosti" in "splošne odgovornosti do tretjih oseb".
Sem v zagati, kaj točno mora biti zavarovano, odškodninska odgovornost do vas kot naročnika in tudi odškodninska odgovornost do tretjih oseb.

Zanima nas kakšno zavarovanje pričakujete?

ODGOVOR
Spoštovani,

naročnik od ponudnikov pričakuje zavarovanje vsaj splošne odgovornosti.

Lep pozdrav.



Datum objave: 20.10.2021   16:24
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Alij e potrebno kaj poslati po pošti in v kolikor da, katere dokumente?

ODGOVOR
Spoštovani,

iz razpisne dokumentacije (tč. 6.3.1. Sestavni deli ponudbene dokumentacije) izhaja, da mora ponudnik vso zahtevano dokumentacijo predložiti v informacijski sistem e-JN, torej v elektronski in ne v fizični obliki.

Lep pozdrav.



Datum objave: 21.10.2021   14:43
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. V obrazcu Obr_8a Potrdilo referenčnega naročnika, je na dnu obrazca navedeno "Opomba: Veljavno je samo originalno potrdilo s podpisom (in žigom)referenčnega naročnika !"
Originalnega potrdila ne moremo predložiti v elektronski obliki. Ga je potrebno poslati po pošti ali zadostuje skeniran dokument priložen v elektronski obliki?

2. Kot priloga k obrazcu Obr_9 Menična izjava, se zahteva priložitev 5 kom bianko podpisane menice. Kako te menice priložimo v elektronski obliki ali jih je potrebno dostaviti po pošti do izteka prijavnega roka.

3. v obrazcu Obr-9 Menična izjava, je v drugem odstavku navedeno "....priloženo menico z zneskom v višini 1.0000,00 EUR..." Kaj navedeni znesek pomeni 1.000 ali 10.000 EUR?

ODGOVOR
Spoštovani,

1. Glede obrazca Obr_8 (Potrdilo referenčnega naročnika) naročnik pojasnjuje, da je glede na zahtevo po predložitvi celotne ponudbene dokumentacije v elektronski obliki naročnik z izpostavljenim zapisom predvideval posredovanje scana originalnega potrdila s podpisom in žigom referenčnega naročnika. Torej, zadostuje skeniran dokument.

2. Glede zahteve po predložitvi 5 kom bianco podpisane menice naročnik pojasnjuje, da iz tč. 8.1. razpisne dokumentacije izhaja, da je v zvezi s predmetnim javnim naročilom zahtevano finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in ne za resnost ponudbe. Izbrani ponudniki, s katerimi bo naročnik sklenil okvirni sporazum, morajo naročniku najkasneje ob sklenitvi okvirnega sporazuma predložiti 5 kom bianco menice in 5 kom menične izjave, katera mora biti sestavljena v skladu z vzorcem menične izjave iz razpisne dokumentacije (Obr_9). Izpostavljena obveznost izhaja tudi iz 20. člena vzorca okvirnega sporazuma. Medtem ko mora ponudnik skladno s točko 6.3.1. razpisne dokumentacije ob oddaji ponudbe kot del ponudbene dokumentacije naročniku predložiti zgolj en izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec menične izjave, ki bo skladen z vzorcem menične izjave iz razpisne dokumentacije Obr_9.

3. Glede zneska zahtevanega finančnega zavarovanja naročnik pojasnjuje, da iz drugega odstavka pod tč. 8.1. razpisne dokumentacije in iz prvega odstavka 20. člena vzorca okvirnega sporazuma jasno in nedvoumno izhaja, da znaša zahtevana višina finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v okviru predmetnega javnega naročila 1.000,00 EUR. Upoštevaje navedeno in izpostavljen zapis v drugem odstavku vsebine menične izjave na predloženem obrazcu Obr_9 »v višini 1.0000,00 EUR« je utemeljeno zaključiti, da gre za očitno pisno pomoto v zapisu številke na naročnikovem obrazcu. Zato naročnik v okviru podanega odgovora na zastavljeno vprašanje, ki predstavlja sestavni del razpisne dokumentacije, popravlja zapis številke (zneska) v drugi vrstici drugega odstavka menične izjave na Obr_9, tako da ta namesto »1.0000,00 EUR« pravilno glasi »1.000,00 EUR«.


Lep pozdrav.




Datum objave: 28.10.2021   14:25
VPRAŠANJE
Vprašanje je vezano na način prijave. Cenitve nepremičnin za trg izvaja cenilec samostojno z veljavnimi licencami. Cenilec ima za opravljanje dela zavarovano dejavnost in splošno odgovornost. Samo fakture za opravljene cenitev izstavlja firma s katero ima cenilec sklenjeno podjemno pogodbo, podobno če bi izstavljala fakture AAS.
Ali je pravilna prijava samostojno ali samostojno z podizvajalcem?
Naj navedem primer prijave ki ga imam pri drugem naročniku za opravljanje dejavnosti po sistemu JN. Ponudnik je cenilec, firma ki izstavlja fakture je podizvajalec saj opravi le ca 5% dela.
Kako je če cenilec dela za trg preko AAS. Ali je v tem primeru AAS podizvajalec?


ODGOVOR
Pozdravljeni,

v primeru, kot ga opisujete, je pravilna prijava samostojno s podizvajalcem. In sicer na način, da je ponudnik firma, cenilec pa podizvajalec.

V zvezi s tem naročnik izpostavlja, da v primeru ponudbe s podizvajalci veljajo tudi za vse podizvajalce vsi razlogi za izključitev iz točke 5.2. in pogoji za sodelovanje iz točke 5.3. razpisne dokumentacije.

AAS ni podizvajalec. Med cenilcem in AAS je sklenjena avtorska pogodba, na podlagi katere AAS naročniku izda račun za opravljeno storitev avtorja cenilca.

Lep pozdrav.