Dosje javnega naročila 007179/2021
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA, Ulica dr. Vrbnjaka 6, 9000 Murska Sobota
Blago: Aparat za dovajanje in spremljanje zdravljenja z inhalacijskim dušikovim oksidom (iNO) s potrošnim materialom za obdobje 4 let
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 73.273,97 EUR

JN007179/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.10.2021
JN007179/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 26.10.2021
JN007179/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.11.2021
JN007179/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.12.2021
JN007179/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 15.12.2021
JN007179/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 15.12.2021
Zahtevek za revizijo

    JN007179/2021-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA MURSKA SOBOTA
Ulica dr. Vrbnjaka 6
9000
SI
Murska Sobota
Slovenija
Tilen Matiš
tilen.matis@sb-ms.si
+386 25123128
+386 25123821

Internetni naslovi
https://www.sb-ms.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/421307/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=7723
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Aparat za dovajanje in spremljanje zdravljenja z inhalacijskim dušikovim oksidom (iNO) s potrošnim materialom za obdobje 4 let
Referenčna številka dokumenta: NMV028/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Aparat za dovajanje in spremljanje zdravljenja z inhalacijskim dušikovim oksidom (iNO) s potrošnim materialom za obdobje 4 let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za vse sklope
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Aparat za dovajanje in spremljanje zdravljenja z inhalacijskim dušikovim oksidom (iNO)
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Aparat za dovajanje in spremljanje zdravljenja z inhalacijskim dušikovim oksidom (iNO)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 10
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Potrošni material za obdobje 4 let
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Potrošni material za obdobje 4 let
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.11.2021   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.11.2021   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.10.2021   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
20.10.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.10.2021   13:04
VPRAŠANJE
Sklop 1:
Vprašanje:

1. Smo v zadnjih 3 letih pred rokom za oddajo ponudb uspešno dobavili vsaj pet (5) aparatov s potrošnim materialom, kot se ponujajo naročniku, zdravstvenim ustanovam v Republiki Sloveniji in so naročniki - investitorji z dobavljenim aparatom in njegovim delovanjem zadovoljni.

Smo zastopnik za aparat, ki ustreza vsem zahtevanim strokovnim zahtevam. Uporabljajo se v slovenskih bolnišnicah, tudi v vaši. Ali se strinjate, ker gre za enake aparate znamke EKU, ni smiselno zahtevati istega ponudnika, ampak zahtevati da je ponujen aparat že na slovenskem trgu oziroma že v vaši hiši in da so invenstitorji zadovoljni z delovanjem opreme?


ODGOVOR: Naročnik ne bo spreminjal zahtev iz razpisne dokumentacije.


Vprašanje:
2. Zagotavljamo vsaj 2 šolana serviserja, ki sta šolana za kompletno servisiranje opreme, ne zgolj za osnovno reševanje težav (priloga: certifikat proizvajalca).

Glede na zahtevan odzivni čas v eni zmed drugih zahtev ni potrebe za zahtevo dve šolanih serviserjev, ker je za popravilo/servis aparata dovolj ena oseba, razen če je zahteva pisana za določenega ponudnika. Se strinjate, da je dovolj zagotovitev enega serviserja?


ODGOVOR: Naročnik ne bo spreminjal zahtev iz razpisne dokumentacije.


Sklop 2:
Vprašanje:

3. Filter odstranjevalec za ventilator

Se strinjate, če v navodilih proizvajalca aparata iNOA, ni zahtevana uporaba filtra, in ni na seznamu dodatne opreme proizvajalca ni smiselno tega zahtevati in filtra ni potrebno ponuditi?

ODGOVOR: Naročnik ne bo spreminjal zahtev iz razpisne dokumentacije.




Datum objave: 26.10.2021   13:07
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik.
naprošamo vas, če lahko razpisno dokumentacijo popravite v 2 točkah:
- dobavni roki: naprošamo vas, da podaljšate dobavni rok za opremo na največ 30 dni od podpisa pogodbe, trenutno naveden je 10 dni v 9. členu pogodbe
- pri odzivnih časih sta navedena dva različna podatka, naprošamo naročnika, da je odzivni čas serviserja največ 24 ur od pisne potrditve prijave napake s strani naročnika do prihoda serviserja na lokacijo za popravilo opreme pri naročniku. Čas za odpravo napake je največ 72 ur po prejemu pisne prijave napake. V 21. členu pogodbe je naveden drugačen, naprošamo naročnika, da člen v pogodbi popravi na odzivni čas največ 24 ur in čas za odpravo napak največ 72 ur.

Hvala.

ODGOVOR: Naročnik podaljšuje dobavni rok na največ 30 dni od podpisa pogodbe.
Odzivni čas serviserja je največ 24 ur od pisne potrditve prijave napake s strani naročnika do prihoda serviserja na lokacijo za popravilo opreme pri naročniku. Čas za odpravo napake je največ 72 ur po prejemu pisne prijave napake.
Naročnik bo objavil popravek razpisne dokumentacije.