Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.11.2021 13:46
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosimo za dodatna pojasnila:
1. Obrazec 1A - Potrebno ga je kopirati za posamezni sklop; kaj moramo navesti v naslednjih dveh vrsticah, ki sta del tabele, če ponudnik v vseh treh sklopih nastopa kot samostojni ponudnik:
Vrsta in predmet del
Vrednost ter količina* prevzetih del
2. Obrazec 2A - Potrdilo o referenčnem delu in Obrazec 3A - Potrdilo o referenčnem delu za strokovni kader v ponudbi, ni potrebno prilagati?
3. Prosim za pojasnilo naslednjih dokazil: življenjepis oz. opis delovnih izkušenj, izpolnjen obrazec 6 in 9 ali kopije ustreznih dokazil (op.*)
Izpolnjen obrazec 9 - v razpisni dokumentaciji ni priloženega obrazca 9
»ali kopije ustreznih dokazil (op.*)« - katera dokazila?
Hvala.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik podaja naslednje odgovore po točkah:
1.) V kolikor ponudnik nastopa kot samostojni ponudnik v obrazec 1A navede, da prevzema celotno naročilo to je 100 % naročila, v kolikor nastopa s podizvajalci oz. partnerji, opredeli delež in vrsto del, ki jih bi le-ti izvedli. Vrsta in predmet del so dela, ki so predmet posameznega sklopa.
2.) Kot je pojasnjeno v razpisni dokumentaciji ponudniku obrazca 2A in obrazca 3A v fazi oddaje ponudbe ni potrebno prilagati, zaželeno pa je da sta priložena. Naročnik si pridržuje pravico, da ponudnika v fazi preverjanja ponudbe pozove na predložitev navedenih referenčnih potrdil, v kolikor le-ta ne bi bila predložena že v sami ponudbi.
3.) Naročnik bo objavil popravek RD v najkrajšem možnem času. Za kadre je potrebno izpolniti obrazec 3, življenjepis je zaželen v Europass CV obliki oz. v drugem formatu iz katerega bodo jasno razvidne izkušnje in znanja, ki jih kader poseduje. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi ponudbe zahteva kopije dokazil s katerimi bo ponudnik dokazal resničnost navedb v obrazcu 3.
Lep pozdrav,
2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:10
VPRAŠANJE
Pozdravljeni! Prosimo za obrazložitev odločitve, da za reference izdelave spletne strani veljajo le 1 leto stare reference. Obenem nas zanima tudi, ali mora biti torej vrednost spletne strani min. 20.000? HVala!
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Naročnik bo upošteval tudi do 3 leta stare reference. Minimalna vrednost referenčnega dela ni določena. Naročnik bo objavil čistopis razpisne dokumentacije v najkrajšem možnem času.
Lep pozdrav, 2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:10
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosim za dodatno pojasnilo glede obsega komunikacijskih aktivnosti v sklopu A - STORITVE PROMOCIJE.
V okviru sklopa A, naročnik med drugim naroča tudi spodnje:
- promocija projekta z objavo PR člankov, organizacija in pomoč pri izvedbi nastopov naročnika (in drugih deležnikov) v pogovornih oddajah predvsem v lokalnih medijih
Ali naročilo zajema tudi medijski zakup za zgoraj omenjeno ali ne?
Najlepša hvala vnaprej.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Da, naročilo zajema tudi medijski zakup.
Lep pozdrav, 2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:11
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosim za pojasnila:
1. Časopis: predvidena količina za tisk je 6.000 izvodov; ali je skupna količina tiska za vse 4 različice?
2. Promocija projekta z objavo PR člankov in druge aktivnosti: kakšna je predvidena velikost objave oz. članka v tiskanih medijih?
3. Organizaranje dogodkov projekta; je lokacija izvedbe strokovne konference določena, ali jo izbere izvajalec?
Hvala.
ODGOVOR
Pozdravljeni, naročnik v nadaljevanju podaja odgovor k posameznem vprašanju, po točkah:
1. Pri časopisu je predvidena količina 6.000 izvodov skupna količina. Vsak izvod bo tako natisnjen v 1.000 izvodih v slovenskem jeziku in v 500 izvodih v angleškem jeziku. V obeh jezikih skupaj bo tako vsak izvod izšel v nakladi 1.500 kosov, štiri naklade po 1.500 izvodov skupaj torej 6.000 izvodov.
2. Predvidena velikost je formata A5, ne glede na dejansko velikost strani.
3. Lokacijo izvedbe strokovne konference izbere izvajalec. Možni lokaciji: Ljubljana in Obalno-kraška regija.
Lep pozdrav, 2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:13
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Prosili bi za naslednja pojasnila - SKLOP C - prenova spletne strani:
1. Ali vsebinski del obstoječe spletne strani ostane enak?
2. Kakšen je obseg nove vsebine za FAZO A in FAZO B?
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Kot izhaja iz projektne naloge se vsebina kreira skupaj z naročnikom. FAZA A zajema celotno spletna stran, ko jo dobi naročnik v testiranje, FAZA B pa korekcije in prestavitev iz testnega serverja na live server.
Lep pozdrav, 2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:13
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v sklopu A je del naročila tudi priprava in tisk 5000 vizitk. Ali gre za en dizajn vizitke ali so previdene mutacije (npr. imena, pozicije)?
Če da, koliko?
Hvala za odgovor vnaprej.
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Gre za en dizajn, predvidene so mutacije glede na potrebe zaposlenih v družbi 2TDK.
Lep pozdrav, 2TDK
Datum objave: 19.11.2021 12:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
SKLOP A - v predračunu je pod točko 3. naveden samo 1 oglas (količina), medtem, ko je v projektni nalogi predvidenih 10 objav.
lp
ODGOVOR
Pozdravljeni,
članki in oglasi so v ponudbenem predračunu navedeni kot celota, kar pomeni za vse navedene količine v projektni nalogi skupaj. Veljajo torej količine iz projektne naloge.
Lep pozdrav, 2TDK