Dosje javnega naročila 007963/2021
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, Metelkova ulica 9, 1000 Ljubljana
Blago: Razkužila in zaščitna sredstva
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 569.307,54 EUR

JN007963/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 23.11.2021
JN007963/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.12.2021
JN007963/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.01.2022
JN007963/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.02.2022
JN007963/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.03.2022
JN007963/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
JN007963/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
JN007963/2021-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
JN007963/2021-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
Zahtevek za revizijo

    JN007963/2021-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2021/S 228-599797
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Urša Ulčar
ursa.ulcar@zd-lj.si
+386 16203893
+386 13003912

Internetni naslovi
http://www.zd-lj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/426359/RD_JN-29-2021.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=8566
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Razkužila in zaščitna sredstva
Referenčna številka dokumenta: JN-29/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Razkužila in zaščitna sredstva
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Razkužila
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33741000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Razkužila
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Etilni alkohol
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
24322510
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Etilni alkohol
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice pregledne lateks, grobe, brez smukca
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice pregledne lateks, grobe, brez smukca
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice pregledne, nitrilne, brez smukca
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice pregledne, nitrilne, brez smukca
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice, zobozdravstvo, latex in nitril, brez smukca
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice, zobozdravstvo, latex in nitril, brez smukca
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice zaščitne, nitrilne, brez smukca, za visoka tveganja
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice zaščitne, nitrilne, brez smukca, za visoka tveganja
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice, laboratorijske, nitrilne, brez smukca
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18424300
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice, laboratorijske, nitrilne, brez smukca
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Rokavice kirurške, lateks
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
33141420
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Rokavice kirurške, lateks
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Zaščitne maske
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Zaščitne maske
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Ostala zaščitna oprema
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Lokacije Zdravstvenega doma Ljubljana.
II.2.4 Opis javnega naročila
Ostala zaščitna oprema
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 9
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.12.2021   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.12.2021   10:00
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 21. 12. 2021 in se bo začelo ob 10:00 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.12.2021   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.11.2021



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.12.2021   09:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

vam v sklopu 9, zap. št. 2 ponudimo maske ki so pakirane po 25 kos.?
Hvala.

ODGOVOR
9. sklop:
- zap. št. 2: Da, lahko ponudite pakiranje A25.




Datum objave: 02.12.2021   09:12
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v sklopu 9 imate navedena maksimalna dovoljena pakiranja 1, 10, 50 in 100.
Na trgu ne obstaja maska ki bi bila pakirana samo po 1 kos. Obstaja pa maska, ki je pakirana posamično v zaščitno folijo, vendar je v osnovno pakiranje, torej v škatlo vloženih 30 kos ali več.
Vam pod zap.št. 1 lahko ponudimo posamično pakirano masko, vendar je v kartonu, takih mask 30 kos?
Vam pod zap.št. 2 lahko ponudimo pakiranja 100 kos v kartonu, vendar je znotraj kartona več manjših škatlic 4x25kos?
Vam pod zap.št. 4 lahko ponudimo pakiranje 500 kos v kartonu, vendar je znotraj kartona več manjših škatlic 10x50 kos?
Vam pod zap.št. 4 lahko ponudimo pakiranje 300 kos v kartonu, vendar je znotraj kartona več manjših škatlic 6x50 kos?


ODGOVOR
9. sklop:
- zap. št. 1: Da, lahko ponudite pakiranje A30 z notranjim posamičnim pakiranje maske FFP3.
- zap. št. 2: Naročnik ostaja pri zahtevi iz razpisne dokumentacije.
- zap. št. 3: Naročnik ostaja pri zahtevi iz razpisne dokumentacije.
- zap. št. 4: Naročnik ostaja pri zahtevi iz razpisne dokumentacije.




Datum objave: 02.12.2021   09:13
VPRAŠANJE
Spoštovani,

na koliko stroškovnih mest je potrebno dostavljati blago.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
Naročnik ima približno 880 stroškovnih mest na 44 lokacijah v Mestni občini Ljubljana.



Datum objave: 03.12.2021   09:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali vam v sklopu 9, pod zaporedno številko 3, lahko ponudimo masko Tip IIR?
Hvala

ODGOVOR
9. sklop:
- zap. št. 3: Naročnikova zahteva je maska Tip II, lahko pa ponudite Tip IIR.




Datum objave: 03.12.2021   09:40
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V REFERENČNI LISTI PONUDNIKA navajate, da tri dobave blaga morajo biti izvedene trem različnim naročnikom, v vrednostih kot navajate.

Prosimo za obrazložitev in utemeljitev dodatne zahteve za tremi različnimi naročniki, ki je v prejšnjem povpraševanju januar 2021 RAZKUŽILA IN ZAŠČITNA SREDSTVA ni bilo, kot razvidno iz razpisne dokumentacije ( V zvezi s prijavo na predmetno javno naročilo izjavljamo, da smo izvedli vsaj 3 dobave blaga, ki je predmet javnega naročila, v posamični 9-mesečni vrednosti, ki je odvisna od skupne 9-mesečne vrednosti vseh ponujenih artiklov (v EUR z DDV).

Naj opomnimo, da je že pri razpisu iz januarja 2021 bilo zelo malo število ponudnikov, ki so izpolnjevali vse zahteve, pri sklopih za rokavice največ 1-2 ponudnika. Dodatne zahteve bodo še dodatno omejile število ponudnikov, kar kaže edino na to , da razpis preferira določenega ponudnika, ki vaše zahteve izpolnjuje.

Iz slednjega naprošamo za umik omenjene dodatne zahteve in s tem možnost sodelovanja širšemu krogu ponudnikov in s tem večjo konkurenco. Tudi v interesu naročnika bi moralo biti, da v postopku sodeluje čim več gospodarskih subjektov oz. da prejme čim več popolnih ponudb, saj ima tako večjo izbiro glede najugodnejše ponudbe.





ODGOVOR
Naročnik je tudi v javnem naročilu JN-2/2021 Razkužila in zaščitna sredstva zahteval, da se izvedejo dobave vsaj trem različnim naročnikom, vendar je takratna zahteva dopuščala različne razlage, zato je naročnik v aktualnem javnem naročilu zahtevo za reference dopolnil.

Naročnik popravlja tretjo alinejo Tehnična in strokovna sposobnost točke 2.3 Pogoji za sodelovanje razpisne dokumentacije, in sicer se pravilno glasi:» V zvezi s prijavo na predmetno javno naročilo izjavljamo, da smo izvedli vsaj 2 dobavi blaga, ki je predmet javnega naročila, 2 različnim naročnikom v posamični 9-mesečni vrednosti, ki je odvisna od skupne 9-mesečne vrednosti vseh ponujenih artiklov (v EUR z DDV).«




Datum objave: 03.12.2021   10:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,

3. sklop, 4. sklop, 5. sklop, 6. sklop, 7. sklop, 8. sklop, 9. sklop:
Zahtevate pripomočke v skladu z Direktivo o medicinskih pripomočkih MDD 93/42/EEC.
Prosimo za potrditev, da morajo biti artikli v kolikor so že registrirani po novi uredbi sledeče: medicinski pripomoček v skladu z Direktivo o medicinskih pripomočkih MDD 93/42/EEC ali Uredbo (EU) 2017/745.

5. sklop.
Ali lahko ponudimo rokavice, ki imajo boljši AQL kot 1.0 in s tem nudijo še boljšo zaščito?

Lep pozdrav.


ODGOVOR
3. sklop, 4. sklop, 5. sklop, 6. sklop, 7. sklop, 8. sklop, 9. sklop: Da, zahteva naročnika je Direktiva o medicinskih pripomočkih MDD 93/42/EEC ali Uredba (EU) 2017/745.

Naročnik je pod prvo točko Zahtevani pogoji za ponujene artikle sklopov 3, 4, 5, 6, 7 in 8 ponudbenega predračuna in drugo točko sklopa 9 popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »Registrirane kot medicinski pripomoček v skladu z Direktivo o medicinskih pripomočkih MDD 93/42/EEC ali Uredbo (EU) 2017/745«. Ostale zahteve sklopa 3, 4, 5, 6, 7 in 8 pod prvo točko in sklopa 9 pod drugo točko Zahtevani pogoji za ponujene artikle ponudbenega predračuna ostanejo nespremenjene.

5. sklop: Naročnikova zahteva je AQL 1.0, lahko pa ponudite boljši AQL.




Datum objave: 03.12.2021   10:54
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 9: Vam smemo ponuditi maske FFP2 v skladu z vsemi ostalimi zahtevami?

ODGOVOR
9. sklop: Naročnik ne razpisuje FFP2 mask.



Datum objave: 03.12.2021   10:55
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 9, zap. št. 1: Vam smemo ponuditi maske FFP2 v skladu z vsemi ostalimi zahtevami?

ODGOVOR
9. sklop:
- zap. št. 1: Naročnik ostaja pri zahtevi iz razpisne dokumentacije, da mora biti maska FFP3.




Datum objave: 08.12.2021   10:39
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

koliko kosov vzorcev boste zahtevali v sklopu 9-zaščitne maske?
Hvala.

ODGOVOR
9. sklop: Naročnik bo zahteval vzorce, če bo to potrebno in v skladu s potrebami za ocenjevanje ponudbe in sicer tri (3) vzorce ponujenega artikla za posamezno zaporedno številko v originalni embalaži.



Datum objave: 08.12.2021   10:51
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Prosimo, da v sklopu 6 in 7 dovolite AQL 0,65 (dopusten in običajen za sterilne kirurške rokavice, kjer so zahteve glede na delo višje) in s tem omogočite prijavo več ponudnikov na objavljeno JN (na vaše razpisne pogoje /AQL 0,25 se lahko prijavi le en ponudnik).

ODGOVOR
6. in 7. sklop: Da, lahko ponudite AQL 0,65.
Naročnik je v Zahtevani pogoji za ponujene artikle sklopov 6 in 7 ponudbenega predračuna popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »AQL 0.25 do 0,65 (EN374-3:2003 Level 3)«.




Datum objave: 08.12.2021   11:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 6: Glede na zahtevane specifikacije, se lahko prijavi le en ponudnik. Prosimo, da omogočite prijavo tudi ostalim ponudnikom in spremenite svoje zahteve, ter jih podate tako, kot vsi ostali zavodi in sicer:
- postavke 1 do 5: Nitril ali nitril- neopren; debelina materiala: sredinec vsaj 0,17 mm, dlan vsaj 0,14, zapestje vsaj 0,10 mm. AQL 0,25 do 0,65. Dolžina rokavic min. 260 mm
S predlagano spremembo še vedno ohranite vse lastnosti rokavic namenjenim za visoka tveganja. Hvala.

ODGOVOR
6. sklop:
- zap. št. 1 - 5: Naročnik je pod tretjo točko Zahtevani pogoji za ponujene artikle ponudbenega predračuna popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »3. Debelina materiala najmanj: sredinec 0,17 mm, dlan 0,14, zapestje 0,10 mm.«.

Ostalo odgovorjeno v enem od prejšnjih vprašanj.




Datum objave: 08.12.2021   11:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 6: Glede na zahtevane specifikacije, se lahko prijavi le en ponudnik. Prosimo, da omogočite prijavo tudi ostalim ponudnikom in spremenite svoje zahteve, ter jih podate tako, kot vsi ostali zavodi in sicer:
- postavke 6 do 10: Nitril ali nitril- neopren; Debelina materiala: sredinec vsaj 0,17 mm, dlan vsaj 0,14, zapestje vsaj 0,10 mm. AQL 0,25 do 0,65. Dolžina rokavic min. 295 mm.
S predlagano spremembo še vedno ohranite vse lastnosti rokavic namenjenim za visoka tveganja. Hvala.


ODGOVOR
6. sklop:
- zap. št. 6 - 10: Naročnik je pod tretjo točko Zahtevani pogoji za ponujene artikle ponudbenega predračuna popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »3. Debelina materiala najmanj: sredinec 0,17 mm, dlan 0,14, zapestje 0,10 mm.« ter pod četrto točko, ki se pravilno glasi »4. Dolžina rokavic mora biti min. 295 mm.«.

Ostalo odgovorjeno v enem od prejšnjih vprašanj.




Datum objave: 08.12.2021   11:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Sklop 6: Glede na zahtevane specifikacije se lahko prijavi le en ponudnik. Prosimo, da omogočite prijavo tudi ostalim ponudnikom in spremenite svoje zahteve ter jih podate, kot vsi ostali zavodi in sicer:
Debelina materiala: sredinec vsaj 0,17 mm, dlan vsaj 0,14, zapestje vsaj 0,10 mm. AQL 0,25 do 0,65. Dolžina rokavic vsaj 280 mm.


ODGOVOR
6. sklop: Naročnikova zahteva je:
- zap. št. 1 - 5: Dolžina rokavic mora biti min. 260 mm.
- zap. št. 6 - 10: Dolžina rokavic mora biti min. 295 mm.

Ostalo odgovorjeno v enem od prejšnjih vprašanj.




Datum objave: 09.12.2021   15:13
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Kdaj boste odgovorili na vprašanja, ki smo vam jih poslali že 29.11.2021? Brez odgovorov ponudbe ne moremo pripraviti, časa za pripravo ugodne in ustrezne ponudbe pa je vse manj. Prosim odgovore podajte najkasneje do jutri. Hvala.

ODGOVOR
Naročnik bo ponudnikom odgovore posredoval v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje do 13. 12. 2021 do 16:00 ure.



Datum objave: 09.12.2021   15:47
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. sklop: Razkužila: Pri zaporedni številki 34 verjetno želite dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov za umivanje, razkuževanje in nego rok pod zap. št. 27 in 30 in ne pod zap. št. 29 in 32 kot ste napisali v vaši zahtevi?

1. sklop: Razkužila: Pri zaporedni številki 38 verjetno želite dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov pod zap. št. 33 in 36 in ne pod zap. št. 35 in 38 kot ste napisali v vaši zahtevi?

1. sklop: Razkužila: Pri zaporedni številki 42 verjetno želite dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov pod zap. št. 40 in ne pod zap. št. 42 kot ste napisali v vaši zahtevi?

Lep pozdrav.

ODGOVOR
1. sklop:
- zap. št. 34: Da, naročnik je popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »Dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov za umivanje, razkuževanje in nego rok pod zap. št. 27 in 30«
- zap. št. 38: Da, naročnik je popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »Dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov pod zap. št. 33 in 36.«.
- zap. št. 42: Da, naročnik je popravil zahtevo in sicer se pravilno glasi: »Dozator, ki se pritrdi na plastenko, samostoječ, ki je kompatibilen z embalažo razpisanih izdelkov pod zap. št. 40.«.




Datum objave: 10.12.2021   08:21
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Ali je pri referencah mišljena 9-mesečna ponudbena vrednost celotne naše ponudbe (za vse ponujene artikle) ali se gleda po posameznem sklopu? Hvala.

ODGOVOR
Naročnikova zahteva za reference je odvisna od višine zneska 9-mesečne ponudbene vrednosti vseh ponujenih artiklov skupaj - torej za vse ponujene sklope skupaj.



Datum objave: 10.12.2021   08:22
VPRAŠANJE
Spoštovani!
vprašanje vezano na reference: Ali razumemo prav, da ste v odgovoru z dne 03.12.2021 ob 09:40 uri popravili le 1. odstavek točke 2.3, tretje alineje "Tehnična in strokovna sposobnost"? Torej navedene minimalne višine zneskov posamezne reference, ki jih navajate v alinejah drugega odstavka ("če je torej skupna 9-mesečna ponudbena vrednost: ... itd) ostajajo enake? Hvala.

ODGOVOR
Da, pravilno razumete.

Čistopis razpisne dokumentacije in ponudbenega predračuna bo objavljen na spletni strani naročnika do roka za oddajo odgovorov na Portalu javnih naročil. Popravki bodo obarvani z rdečo barvo.




Datum objave: 13.12.2021   10:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

-Sklop 6:
Spoštovani. V sklopu 6. Rokavice zaščitne, nitrilne, brez smukca, za visoka tveganja, zahtevate rokavice AQL 0,25. Odgovornost delodajalca je, da zaščiti svoje zaposlene pred prenosom okužbe in v trenutni Covid situaciji je izjemno pomembno, da so rokavice za visoka tveganja, najvišje stopnje zaščite, torej le AQL 0,25. AQL višji od 0,25 lahko poveča tveganje pred prenosom okužbe. Prosimo da potrdite da želite in zahtevate AQL 0,25.

-V Sklopu 6. ZAPOREDNA ŠT. 6 - 10, potrebujete nitrilne rokavice dolžine min 300 mm. Prosimo da potrdite da vztrajate pri zahtevi min 300 mm, saj je potrebno da so podaljšane rokavice ki se uporabljajo za visoka tveganja in rizične kontakte dolžine min. 300 mm.

Lep pozdrav.


ODGOVOR
6. sklop: Naročnik ostaja pri zahtevi AQL 0.25 do 0.65.

6. sklop:
-zap. št. 6-10: Naročnik ostaja pri zahtevi, da mora biti dolžina rokavic min. 295 mm




Datum objave: 13.12.2021   10:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za potrditev, da morajo biti rokavice v sklopu 6. (rokavice zaščitne, nitrilne, brez smukca, za visoka tveganja) brez akceleratorjev, ker le ti akceleratorji (pospeševalci) povzročajo alergije, in pri vašem področju dela je pomembno, da zaščitite uporabnike in da uporabniki niso izpostavljeni nevarnosti alergijskih reakcij (preobčutljivosti in kemičnim alergijam).

Lep pozdrav.

ODGOVOR
6. sklop: Naročnik ne zahteva, da morajo biti rokavice brez akceleratorjev.



Datum objave: 13.12.2021   10:31
VPRAŠANJE
Spoštovani.

v sklopu 6., rokavice za visoka tveganja, uporabniki daljši čas (tudi 8 in več ur) uporabljajo zaščitne rokavice in je izjemno pomembno, da so te rokavice brez akceleratorjev, saj z daljšim časom uporabe, dodani akceleratorji lahko še dodatno vzpodbudijo alergijske reakcije in preobčutljivost.

Lep pozdrav.

ODGOVOR
6. sklop: Naročnik ne zahteva, da morajo biti rokavice brez akceleratorjev.



Datum objave: 13.12.2021   12:28
Naročnik je na Portalu javnih naročil objavil KONČNO VERZIJO ponudbenega predračuna in razpisne dokumentacije: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/428610/RD_JN-29-2021_KONCNA_VERZIJA.zip. Vsi popravki so obarvani z rdečo barvo.

Prosimo vas, da navedena pojasnila upoštevate pri pripravi ponudb.