II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
09300000 |
|
09310000 |
|
09330000 |
|
09331000 |
|
09331100 |
|
09331200 |
|
09332000 |
|
31121300 |
|
31158100 |
|
31161900 |
|
31162000 |
|
31162100 |
|
31174000 |
|
31200000 |
|
31210000 |
|
31400000 |
|
31440000 |
|
31682000 |
|
32441100 |
|
35125100 |
|
38128000 |
|
38433200 |
|
38551000 |
|
39715000 |
|
39715100 |
|
39715200 |
|
39715210 |
|
39715220 |
|
39715230 |
|
39715240 |
|
39717200 |
|
42510000 |
|
44110000 |
|
44111000 |
|
44112000 |
|
44115000 |
|
44115800 |
|
45310000 |
|
48211000 |
|
48600000 |
|
48611000 |
|
48612000 |
|
48613000 |
|
65400000 |
|
71314000 |
|
71314200 |
|
71314300 |
|
71314310 |
|
71321000 |
|
71321100 |
|
71321200 |
|
71323100 |
|
71333000 |
|
71334000 |
|
72212190 |
|
72212211 |
|
72212931 |
|
72222300 |
|
80420000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
DE254 - Nürnberg, Kreisfreie Stadt, ES511 - Barcelona, PT11A - Área Metropolitana do Porto, SI034 - Savinjska, TR10 - İstanbul, IL - Israel
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Testiranje bo potekalo predvidoma v Velenju (Slovenija); Barceloni (Španija); Nurembergu (Nemčija); Vila Nova de Gaia (Portugalska); Istanbulu (Turčija); Eilatu (Izrael)
II.2.4 Opis javnega naročila
Javno naročilo bo potekalo po modelu predkomercialnega javnega naročila (PCP), v okviru katerega bodo izvajalcem raziskovalnih in razvojnih dejavnosti dodeljena naročila skladno s postopnim pristopom. To bo omogočilo primerjavo konkurenčnih alternativnih rešitev. Z vsakim izbranim izvajalcem bo sklenjen okvirni sporazum, ki bo zajemal tri faze raziskav in razvoja. Te tri faze so: zasnova rešitve, razvoj prototipa, izvirni razvoj ter potrditev in preizkušanje omejene količine prvih proizvodov in storitev. Po vsaki fazi bodo izvedena vmesna vrednotenja z namenom izbire najboljše konkurenčne rešitve. Izvajalcem z najboljšimi rešitvami glede na razmerje med kakovostjo in ceno bo ponujeno posebno naročilo za naslednjo fazo.
Izbrani izvajalci bodo obdržali lastništvo pravic intelektualne lastnine, ki jih bodo ustvarili v okviru predkomercialnega javnega naročila (PCP) in jih bodo lahko uporabili za izkoriščanje celotnega tržnega potenciala razvitih rešitev tj. po zaključku javnega naročila. Ocenjuje se, da je tržni potencial večina izobraževalnih stavb (780.000) in pisarn (3,4 milijona) po vsej Evropi.
Ponudniki morajo v svoji ponudbi opisati pristop k prenovi, ki se lahko uporabi za katero koli šolo ali pisarno po vsej EU. Pristop k prenovi zajema sklop metod, tehnologij, storitev in naprav, vključenih v dobro dokumentiran nabor orodij, s pomočjo katerih se ponudniki spopadajo z izzivom 100-odstotne rabe OVE v posamezni stavbi.
Od ponudnikov se pričakuje, da bodo med projektom na demonstracijskih lokacijah v celoti uporabili svoj pristop k prenovi. Ponudniki morajo v svoji ponudbi uporabiti ustrezen del svojega pristopa k prenovi na dveh hipotetičnih referenčnih stavbah in poročati o pričakovanih rezultatih učinkovitosti teh stavb. Predlog se oceni v skladu s ponderiranimi merili za dodelitev.
V prvi fazi šest izvajalcev uporabi svoj pristop k prenovi in pripravi poseben paket prenove za vsako od šestih demonstracijskih območij (pilotnih stavb). Raven načrtovanja je shematična; načrtovanje in izračuni so preliminarni. Izvajalci in naročniki sodelujejo prek postopka skupnega oblikovanja (takšen postopek mora biti vključen v pristop k prenovi), da se pojasnijo podrobnosti in sprejemanje odločitev. Namen te faze je preveriti konceptualno, tehnološko, organizacijsko, regulativno, varnostno in proračunsko izvedljivost rešitev.
V drugi fazi štirje izvajalci izboljšajo in izpopolnijo vse podrobnosti svojih načrtov ter organizirajo testiranje vseh sistemov IKT, ki so namenjeni uporabnikom. Načrti morajo biti tako podrobni, da izdelava gradbenih načrtov ni potrebna. Načrti in izračuni morajo biti dokončni in se ne smejo več spreminjati. Okrepiti je potrebno uporabo postopka skupnega oblikovanja. Cilj te faze je podrobneje opredeliti shematski načrt, pripraviti vse udeležene strani na hitro izvedbo ter omogočiti prihodnjim uporabnikom preizkušanje vseh sistemov IKT.
V tretji fazi dva izvajalca izvajata svoje pakete prenove na treh demonstracijskih območjih, ki so jima bila dodeljena. V tej fazi se zasnove preoblikujejo v gradbene načrte, izbrane rešitve se namestijo in začnejo delovati ter zbirajo se podatki o učinkovitosti.
Izvajalci in naročniki sodelujejo prek postopka neprekinjenega obratovanja (ta mora biti vključen v pristop za prenovo) in prikažejo, kako se obratovanje, vzdrževanje in sklepanje pogodb odvija v resničnem življenju. Ta faza služi za preverjanje prototipnih paketov za prenovo in celotnega prototipnega pristopa k prenovi.
Po koncu projekta nameravajo naročniki nadaljevati z uporabo rešitev na vseh demonstracijskih mestih. Da bi to omogočili, bodo izvajalci v tretji fazi na podlagi predloženega paketa za prenovo predložili ponudbe za izvedbo in obratovanje ter vzdrževanje. Obstaja možnost nadaljevalnega projekta (PPI), da se zagotovi povečan obseg rešitev, odvisno od uspešnosti projekta in tega, ali so cene storitev na tej točki komercialno konkurenčne ali potrebujejo nadaljnjo podporo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.03.2022
Konec: 31.05.2024
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
To javno naročilo se financira iz programa Evropske unije za razvoj in inovacije Obzorje 2020 v okviru sporazuma o dodelitvi sredstev št. 963648-procuRE (https://procure-pcp.eu). EU je za to javno naročilo dodelila nepovratna sredstva, vendar pri njem ne sodeluje kot naročnik.
II.2.14 Dodatne informacije
V okviru projekta procuRE je bilo v obdobju od 22. aprila 2021 do 9. julija 2021 izvedenih več dogodkov OMC - odprtih konzultacij z namenom obveščanja o specifikacijah razpisa. Vsa gradiva in posnetki so dostopni na spletni strani https://procure-pcp.eu. Udeležba na dogodkih OMC ni predpogoj za predložitev ponudbe za ta razpis.