Naročnik: OBČINA IVANČNA GORICA, Sokolska ulica 8, 1295 Ivančna Gorica
Storitve: Organizator tržnice v Ivančni Gorici za leti 2022 in 2023
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 53.699,52 EUR
JN008001/2021-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.11.2021
JN008001/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.12.2021
JN008001/2021-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.01.2022
JN008001/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.01.2022
Naslov: Organizator tržnice v Ivančni Gorici za leti 2022 in 2023 Referenčna številka dokumenta: JN-8739
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
77000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je organizacija tržnice v Ivančni Gorici za leti 2022 in 2023. Organizacija tržnice v Ivančni Gorici pomeni, da so zagotovljeni vsi pogoji za obratovanje tržnice v skladu s sprejetim Odlokom o tržnem redu tržnice v Ivančni Gorici (Uradni list RS, št. 47/11 in 27/13).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
77000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija, SI041 - Osrednjeslovenska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ivančna Gorica
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je organizacija tržnice v Ivančni Gorici za leti 2022 in 2023. Organizacija tržnice v Ivančni Gorici pomeni, da so zagotovljeni vsi pogoji za obratovanje tržnice v skladu s sprejetim Odlokom o tržnem redu tržnice v Ivančni Gorici (Uradni list RS, št. 47/11 in 27/13).
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.01.2022 Konec: 31.12.2023 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v Dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, št. 430-0033/2021-3, z dne 23.11.2021.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
08.12.2021 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 08.12.2021 12:01 Kraj: e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.12.2021 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.