Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: OKOLJU PRIJAZNO ČIŠČENJE POSLOVNIH PROSTOROV OBČINSKE UPRAVE IN ŠPORTNE DVORANE ŽIRI
Referenčna številka dokumenta: 430-0013/2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
90910000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je okolju prijazno čiščenje poslovnih prostorov, in sicer prostorov občinske uprave ter prostorov večnamenske športne dvorane Žiri, ki obsega redno dnevno, tedensko, mesečno in letno (generalno) čiščenje ter občasno, interventno čiščenje poslovnih prostorov za potrebe naročnika, v obdobju od 1.1.2022 do 31.12.2024.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
90910000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Izbrani ponudnik bo zavezan zagotavljati storitev čiščenja strokovno, kvalitetno in skrbno, v skladu z veljavnimi predpisi v Republiki Sloveniji ter v obsegu, ki dogovorjenem s pogodbo in tehničnimi specifikacijami, ki so opredeljene v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, ter vsemi drugimi zahtevami naročnika. Izbrani ponudnik bo zavezan za izvajanje storitev čiščenja zagotoviti tudi ustrezna okolju prijazna čistilna sredstva, sanitarni in potrošni material ter ustrezno delovno opremo ter sredstva za delo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo, so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.12.2021 10:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.03.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.12.2021 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 08.12.2021 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.11.2021