Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: NABAVA ENDOSKOPSKEGA SISTEMA ZA AMBULANTNO LASERSKO KIRURGIJO GRLA IN ZG. AERODIGESTIVNEGA TRAKTA S POTROŠNIM MATERIALOM
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 136.672,45 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN005618/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.08.2021
JN005618/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 03.09.2021
JN005618/2021-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 13.09.2021
JN005618/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 01.01.2022
JN005618/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 05.01.2022
JN005618/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 05.01.2022
Naslov: NABAVA ENDOSKOPSKEGA SISTEMA ZA AMBULANTNO LASERSKO KIRURGIJO GRLA IN ZG. AERODIGESTIVNEGA TRAKTA S POTROŠNIM MATERIALOM Referenčna številka dokumenta: 460-57-(810202)/2021-2
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33160000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NABAVA ENDOSKOPSKEGA SISTEMA ZA AMBULANTNO LASERSKO KIRURGIJO GRLA IN ZG. AERODIGESTIVNEGA TRAKTA S POTROŠNIM MATERIALOM
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 99.066,60 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33160000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
460-57-(810202)/2021-2
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da Identifikacijska oznaka projekta: Predmet javnega naročila bo predvidoma financiran iz evropskih sredstev, in sicer v okviru izvajanja operacije »COVID19 Zagotovitev ključne medicinske in osebne varovalne opreme zaradi epidemije«.
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN005618/2021-B01 Številka obvestila v UL: 2021/S 158-417856 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 12.08.2021
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
02.11.2021
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
Olympus Czech Group, Podružnica Ljubljana
Litijska cesta 259
1261
SI
Ljubljana - Dobrunje
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 117.160,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 99.066,60 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
Dodatne informacije: Pogodba je bila sklenjena, ampak ne bo realizirana, saj naročnik ni uspel zagotoviti sredstev za nabavo opreme.
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.