Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.01.2022 14:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
objavljena je orientacijska vrednost po posameznem sklopu.
Zanima nas ali moramo ponudniki obvezno poštevati okvirno orientacijsko vrednost in kaj se zgodi, če jo presežemo?
LP
ODGOVOR
Pozdravljeni!
Gre za naročnikovo ocenjeno vrednost in ne za razpoložljiva sredstva naročnika. Ocenjena vrednost služi predvsem za določitev izbire postopka. V nobenem primeru pa ne smejo ponudbe preseči razpoložljivih sredstev naročnika, vendar pa ta podatek ni javen. Izbira bo opravljena v skladu z merili iz razpisne dokumentacije.
LP
Datum objave: 12.01.2022 08:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,
16. člen pogodbe navaja:
"Valorizacija denarnih obveznosti, za vse postavke ponudbenega predračuna z DDV, se lahko prvič izvede:
1. po preteku enega leta od sklenitve pogodbe in
2. ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin preseže 4% vrednosti, šteto od preteka enega leta od sklenitve pogodbe.
Nadaljnja povišanja se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin ponovno preseže 4% vrednosti od zadnjega povišanja denarnih obveznosti.
Povišanje denarnih obveznosti lahko znaša največ 80% povišanja indeksa cen iz prvega in drugega odstavka tega člena, pri čemer se povišanje lahko izvede največ enkrat v tekočem letu.
V primeru spremembe cen iz tega člena izvajalec pošlje naročniku (skrbniku te pogodbe) pisni predlog za povišanje cen z utemeljitvami (uradno objavljeni podatki v Republiki Sloveniji), naročnik pa pripravi aneks k tej pogodbi."
V dejavnosti čiščenja smo vezani na višino minimalne plače, ki je tudi osnova za izračun cene in nanjo ponudniki nimamo nobenega vpliva. V zadnjih letih se minimalna plača dviguje po določbah države brez predhodne napovedi za vnaprej, zato nam tudi danes ni znan podatek o plači za naslednje leto, kaj šele za naslednja leta in je nemogoče oceniti strošek dela za vnaprej, zato vas pozivamo, da omogočite, da ponudniki lahko uskladimo svoje cene skladno z dvigom minimalne plače skladno z objavo v Ur.l.RS.
ODGOVOR
Denarne obveznosti v pogodbah, ki jih subjekti sklepajo za daljše obdobje od enega leta, se lahko valorizirajo na način in do višine, kot sta določena s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04, v nadaljevanju: Pravilnik). V veljavnih predpisih, ki jih mora pri sklepanju pogodb spoštovati javni naročnik, ni izrecno predvidena možnost dviga cen storitev zaradi dviga plač. Pri tem še dodajamo, da Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18 in 121/21; v nadaljevanju: ZJN-3) v svojih določbah ne omenja neposredno valorizacije denarnih obveznosti, naročnik pa v osnutek pogodbe iz četrtega odstavka 67. člena ZJN-3 poleg obveznih določb lahko zapiše še dodatne po lastni presoji. V kolikor so v pogodbo vključene zgoraj omenjene določbe Pravilnika, s tem postanejo zavezujoče in z vidika ZJN-3 predstavljajo opcijo, kot jo omenjata prvi odstavek 24. člena pri metodah za izračun ocenjene vrednosti in prva točka prvega odstavka 95. člena, ki ureja področje dovoljenih sprememb pogodb o izvedbi javnega naročila. Obveznost vnaprejšnje napovedi pa izhaja tudi iz 9. člena Pravilnika, ki določa, da morajo določbe tega pravilnika subjekti upoštevati pri sklepanju pogodb, in jih v ta namen upoštevati že pri oblikovanju osnutkov razpisne dokumentacije, katera se pripravlja v skladu s predpisi, ki urejajo javna naročila, oziroma pri pripravi druge dokumentacije, ki je podlaga za posredovanje ponudbe ali vloge druge stranke. Na podlagi zgoraj navedenega, naročnik ne bo spreminjal razpisne dokumentacije.
LP
Datum objave: 12.01.2022 09:37
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V obrazcu "predračun čiščenje" v sklopu IV se v tabeli A ne izračuna ddv in vrednosti z ddv.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Pozdravljeni!
Za napako se opravičujemo. Prosimo v vseh teh primerih vnesite zneske v polje brez DDV, ki ni zaklenjeno. Po prejemu ponudb bo naročnik preračunal zneske in vrednosti z ddv, tam kjer bo potrebno. Vaša soglasja za popravek računskih napak, pa so že del obveznih prilog, v skladu z razpisno dokumentacijo.
LP
Datum objave: 13.01.2022 09:22
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
v primeru, da ponudniki oddajamo ponudbo za vse sklope ali lahko priložimo oz navedemo samo eno referenčno potrdilo v seštevku kvadratur 3.600m2 (to je 2.000 + 300 + 500 + 200 + 200 + 200 + 200).
Lp
ODGOVOR
Da
LP
Datum objave: 13.01.2022 09:31
VPRAŠANJE
Pozdrav,
ali je potrebno v ponudbipriložiti tudi dokazila za čistila in tolaetno konfekcijo ali bo dokazila potrebno priložiti po pozivu naročnika?
Lep pozdrav
ODGOVOR
Ponudba mora vsebovati tudi Izpolnjen obrazec »Izjava o izvedbi javnega naročila z uporabo okoljsko manj obremenjujočega blaga«. V primeru, da boste dokazila posredovali šele po pozivu naročnika, to navedite v izjavi.
LP
Datum objave: 13.01.2022 09:45
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali razumemo pravilno, da referenčnih potrdil v ponudbi ni potrebno priložiti ampak naknadno v primeru poziva naročnika?
Hvala.
ODGOVOR
Ponudnik v ponudbi priloži le dokumente, ki so navedeni v točki 4.13. Med drugim Izpolnjen obrazec » Izjava o izpolnjevanju tehnične in kadrovske sposobnosti« (glede na sklop na katerega se ponudnik prijavlja). Po pregledu ponudb bo naročnik najugodnejšega ponudnika pozval k predložitvi dokazil, kot je navedeno posameznim zahtevanim pogojem oziroma razlogom za izključitev, če jih seveda že prej ne bo prejel.
LP