Dosje javnega naročila 000114/2022
Naročnik: DRŽAVNO ODVETNIŠTVO REPUBLIKE SLOVENIJE, Šubičeva ulica 2, 1000 Ljubljana
Storitve: Okolju prijazno čiščenje poslovnih prostorov Državnega odvetništva RS
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 272.709,00 EUR

JN000114/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 07.01.2022
JN000114/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.04.2022
JN000114/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 24.05.2022
JN000114/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 31.05.2022
JN000114/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 31.05.2022
JN000114/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 31.05.2022
JN000114/2022-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 31.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN000114/2022-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2022/S 006-011741
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
DRŽAVNO ODVETNIŠTVO REPUBLIKE SLOVENIJE
Šubičeva ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Ciril Tekavčič
ciril.tekavcic@gov.si
+386 12441088

Internetni naslovi
http://www.dodv-rs.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/430904/Razpisna_dokumentacija_2022.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=9884
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazno čiščenje poslovnih prostorov Državnega odvetništva RS
Referenčna številka dokumenta: JN-9884
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Okolju prijazno čiščenje na Državnem odvetništvu RS
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 234.988,82 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 7
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Šubičeva 2, Ljubljana,Trdinova 4, Ljubljana,Bleiweisova cesta 20, Kranj
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana, Kranj
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 129.622,35 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Prešernova ulica 27, Celje
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Celje
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 16.615,95 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Ulica Škofa Maksimiljana Držečnika 6, Maribor, Jadranska ulica 12, Ptuj,
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor, Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 37.320,39 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Kocljeva ulica 1a, Murska Sobota
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Murska Sobota
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 12.325,60 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Ferrarska 5b, Koper
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 15.330,91 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Trg Edvarda Kardelja 1, Nova Gorica
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Nova Gorica
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 11.380,80 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Vrhovčeva ulica 18, Novo mesto
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90911200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Novo mesto
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
Vrednost brez DDV: 12.392,82 EUR
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.02.2022   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.02.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Da


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.01.2022   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
DRŽAVNO ODVETNIŠTVO REPUBLIKE SLOVENIJE
Šubičeva ulica 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.01.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.01.2022   14:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

objavljena je orientacijska vrednost po posameznem sklopu.
Zanima nas ali moramo ponudniki obvezno poštevati okvirno orientacijsko vrednost in kaj se zgodi, če jo presežemo?

LP

ODGOVOR

Pozdravljeni!

Gre za naročnikovo ocenjeno vrednost in ne za razpoložljiva sredstva naročnika. Ocenjena vrednost služi predvsem za določitev izbire postopka. V nobenem primeru pa ne smejo ponudbe preseči razpoložljivih sredstev naročnika, vendar pa ta podatek ni javen. Izbira bo opravljena v skladu z merili iz razpisne dokumentacije.

LP




Datum objave: 12.01.2022   08:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,

16. člen pogodbe navaja:
"Valorizacija denarnih obveznosti, za vse postavke ponudbenega predračuna z DDV, se lahko prvič izvede:
1. po preteku enega leta od sklenitve pogodbe in
2. ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin preseže 4% vrednosti, šteto od preteka enega leta od sklenitve pogodbe.

Nadaljnja povišanja se lahko izvedejo, ko kumulativno povečanje indeksa cen življenjskih potrebščin ponovno preseže 4% vrednosti od zadnjega povišanja denarnih obveznosti.

Povišanje denarnih obveznosti lahko znaša največ 80% povišanja indeksa cen iz prvega in drugega odstavka tega člena, pri čemer se povišanje lahko izvede največ enkrat v tekočem letu.

V primeru spremembe cen iz tega člena izvajalec pošlje naročniku (skrbniku te pogodbe) pisni predlog za povišanje cen z utemeljitvami (uradno objavljeni podatki v Republiki Sloveniji), naročnik pa pripravi aneks k tej pogodbi."

V dejavnosti čiščenja smo vezani na višino minimalne plače, ki je tudi osnova za izračun cene in nanjo ponudniki nimamo nobenega vpliva. V zadnjih letih se minimalna plača dviguje po določbah države brez predhodne napovedi za vnaprej, zato nam tudi danes ni znan podatek o plači za naslednje leto, kaj šele za naslednja leta in je nemogoče oceniti strošek dela za vnaprej, zato vas pozivamo, da omogočite, da ponudniki lahko uskladimo svoje cene skladno z dvigom minimalne plače skladno z objavo v Ur.l.RS.

ODGOVOR

Denarne obveznosti v pogodbah, ki jih subjekti sklepajo za daljše obdobje od enega leta, se lahko valorizirajo na način in do višine, kot sta določena s Pravilnikom o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja (Uradni list RS, št. 1/04, v nadaljevanju: Pravilnik). V veljavnih predpisih, ki jih mora pri sklepanju pogodb spoštovati javni naročnik, ni izrecno predvidena možnost dviga cen storitev zaradi dviga plač. Pri tem še dodajamo, da Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18 in 121/21; v nadaljevanju: ZJN-3) v svojih določbah ne omenja neposredno valorizacije denarnih obveznosti, naročnik pa v osnutek pogodbe iz četrtega odstavka 67. člena ZJN-3 poleg obveznih določb lahko zapiše še dodatne po lastni presoji. V kolikor so v pogodbo vključene zgoraj omenjene določbe Pravilnika, s tem postanejo zavezujoče in z vidika ZJN-3 predstavljajo opcijo, kot jo omenjata prvi odstavek 24. člena pri metodah za izračun ocenjene vrednosti in prva točka prvega odstavka 95. člena, ki ureja področje dovoljenih sprememb pogodb o izvedbi javnega naročila. Obveznost vnaprejšnje napovedi pa izhaja tudi iz 9. člena Pravilnika, ki določa, da morajo določbe tega pravilnika subjekti upoštevati pri sklepanju pogodb, in jih v ta namen upoštevati že pri oblikovanju osnutkov razpisne dokumentacije, katera se pripravlja v skladu s predpisi, ki urejajo javna naročila, oziroma pri pripravi druge dokumentacije, ki je podlaga za posredovanje ponudbe ali vloge druge stranke. Na podlagi zgoraj navedenega, naročnik ne bo spreminjal razpisne dokumentacije.

LP



Datum objave: 12.01.2022   09:37
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V obrazcu "predračun čiščenje" v sklopu IV se v tabeli A ne izračuna ddv in vrednosti z ddv.

Lep pozdrav

ODGOVOR

Pozdravljeni!

Za napako se opravičujemo. Prosimo v vseh teh primerih vnesite zneske v polje brez DDV, ki ni zaklenjeno. Po prejemu ponudb bo naročnik preračunal zneske in vrednosti z ddv, tam kjer bo potrebno. Vaša soglasja za popravek računskih napak, pa so že del obveznih prilog, v skladu z razpisno dokumentacijo.

LP


Datum objave: 13.01.2022   09:22
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v primeru, da ponudniki oddajamo ponudbo za vse sklope ali lahko priložimo oz navedemo samo eno referenčno potrdilo v seštevku kvadratur 3.600m2 (to je 2.000 + 300 + 500 + 200 + 200 + 200 + 200).

Lp


ODGOVOR

Da

LP



Datum objave: 13.01.2022   09:31
VPRAŠANJE
Pozdrav,

ali je potrebno v ponudbipriložiti tudi dokazila za čistila in tolaetno konfekcijo ali bo dokazila potrebno priložiti po pozivu naročnika?

Lep pozdrav

ODGOVOR

Ponudba mora vsebovati tudi Izpolnjen obrazec »Izjava o izvedbi javnega naročila z uporabo okoljsko manj obremenjujočega blaga«. V primeru, da boste dokazila posredovali šele po pozivu naročnika, to navedite v izjavi.

LP


Datum objave: 13.01.2022   09:45
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali razumemo pravilno, da referenčnih potrdil v ponudbi ni potrebno priložiti ampak naknadno v primeru poziva naročnika?

Hvala.

ODGOVOR

Ponudnik v ponudbi priloži le dokumente, ki so navedeni v točki 4.13. Med drugim Izpolnjen obrazec » Izjava o izpolnjevanju tehnične in kadrovske sposobnosti« (glede na sklop na katerega se ponudnik prijavlja). Po pregledu ponudb bo naročnik najugodnejšega ponudnika pozval k predložitvi dokazil, kot je navedeno posameznim zahtevanim pogojem oziroma razlogom za izključitev, če jih seveda že prej ne bo prejel.

LP