Dosje javnega naročila 000129/2022
Naročnik: JAVNI VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNI ZAVOD VRTEC KOPER Ente publico di educazione ed istruzione VRTEC KOPER, Kettejeva ulica 13, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: Storitve čiščenja in pomoč v kuhinji
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 52.110,18 EUR

JN000129/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.01.2022
JN000129/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.01.2022
JN000129/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.01.2022
JN000129/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 16.02.2022
JN000129/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.02.2022
Zahtevek za revizijo

    JN000129/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
JAVNI VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNI ZAVOD VRTEC KOPER Ente publico di educazione ed istruzione VRTEC KOPER
Kettejeva ulica 13
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Dejan Pintar
dejan.pintar@guest.arnes.si
+386 56131011
+386 56272548

Internetni naslovi
http://www.vrteckoper.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/431372/03_Razpisna_dokumentacija_2022.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/431372/espd/Narocnik_ESPD_Storitve_ciscenja_in_pomoc_v_kuhinji.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=9978
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Storitve čiščenja in pomoč v kuhinji
Referenčna številka dokumenta: JN-9978
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Storitve čiščenja in pomoč v kuhinji
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90900000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Storitve čiščenja in pomoč v kuhinji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.02.2022
Konec: 31.08.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.01.2022   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.01.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.01.2022   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.01.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.01.2022   09:18
Spoštovani,
vse ponudnike obveščamo, da je bilo ugotovljeno, da je prišlo do napake v razpisni dokumentaciji.
Sprememba razpisne dokumentacije je v 4. točki: Predmet javnega razpisa v odstavku / A1) Predmet razpisa: storitev čiščenja.
Sprememba je minimalna in sicer se potreba po čiščenju v eni izmed enot poveča za 1 uro.
V razpisni dokumentaciji je bilo pri enoti Ribica, oddelek Čebelica določeno, da se za 250 m2 izvede v maksimalno 3 urah na dan.
V popravku dokumentacije je spremenjeno pri enoti Ribica, oddelek Čebelica določi, da se za 250 m2 izvede v maksimalno 4 urah na dan.
Ustrezno bo objavljen na portalu javnih naročil popravek razpisne dokumentacije, skladno s tem obvestilom.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
Vrtec Koper