Dosje javnega naročila 000402/2022
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA NOVO MESTO, Šmihelska cesta 1, 8000 Novo mesto
Blago: OSTEOSINTETSKI MATERIAL
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.029,30 EUR

JN000402/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 21.01.2022
JN000402/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.02.2022
JN000402/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.03.2022
JN000402/2022-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.06.2022
JN000402/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 22.06.2022
JN000402/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 14.09.2022
Zahtevek za revizijo

    JN000402/2022-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2022/S 016-037586
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA NOVO MESTO
Šmihelska cesta 1
8000
SI037
Novo mesto
Slovenija
Marija Žefran
marija.zefran@sb-nm.si
+386 73916170

Internetni naslovi
https://www.sb-nm.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/432742/portal.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=10258
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: OSTEOSINTETSKI MATERIAL
Referenčna številka dokumenta: JN-10258 (16-01/22)
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava osteosintetskega material, ki je razdeljen v 5 sklopov, in sicer:
Sklop 1: OSTEOSINTETSKI MATERIAL
Sklop 2: KIRURGIJA ROKE IN STOPALA
Sklop 3: ARTROSKOPIJA KOLENA, RAME IN OSTALIH SKLEPOV
Sklop 4: NADOMESTKI KOSTNI
Sklop 5: ARTROSKOPSKI ŠIVI
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTEOSINTETSKI MATERIAL
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
1 MATERIAL OSTEOSINTETSKI ZA ZUNANJO FIKSACIJO KOSTI
2 OBJEMKA IN ŽICA ZA KOSTNI PRITEG, titan
3 PLOŠČA ZA VIJAK 3,5MM IN VIJAKI 3,5MM IN 4,0MM, jeklo
4 PLOŠČA ZA VIJAK 4,5MM IN VIJAKI 4,5MM IN 6,5MM, jeklo
22 PLOŠČE ANATOMSKE, NIZKOPROFILNE S PRIPADAJOČIMI VIJAKI ZA OSKRBO ZLOMA KLJUČNICE, titan
5 PLOŠČE IN VIJAKI ZA OSKRBO PERIARTIKULARNIH ZLOMOV KOMOLCA, titan
6 PLOŠČE IN VIJAKI ZA OSKRBO ZLOMOV ZGORNJEGA DELA NADLAHTNICE, titan
7 SET ZA URGENTNO OSKRBO ZLOMA SPODNJEGA DELA KOŽELJNICE, 1 x up.
8 SET ZA DISTALNI RADIUS, titan
9 SET ZA URGENTNO OSKRBO ZLOMA ZUNANJEGA MALEOLA, za 1 x up.
10 PLOŠČE ANATOMSKE IN VIJAKI ZA OSKRBO ZLOMOV SPODNJEGA DELA GOLENI, jeklo
11 PLOŠČE IN VIJAKI ZA OSTEOTOMIJO ZGORNJEGA DELA GOLENICE , titan
12 SET PLOŠČ IN VIJAKOV ZA OSKRBO ZLOMOV ZGORNJEGA DELA GOLENICE, jeklo
13 ŽEBLJI IN VIJAKI ZA INTRAMEDULARNO FIKSACIJO KOSTI - GOLENICA, titan
14 PLOŠČE IN VIJAKI ZA VARIZACIJSKO IN VALGIZACIJSKO OSTEOTOMIJO GOLENICE IN STEGNENICE
15 PLOŠČE IN VIJAKI ZA OSKRBO SPODNJEGA DELA STEGNENICE, jeklo
16 SET PLOŠČ IN VIJAKOV ZA OSKRBO PERIPROTETIČNIH ZLOMOV STEGNENICE
17 ŽEBLJI IN VIJAKI ZA INTRAMEDULARNO FIKSACIJO KOSTI ZA STEGNENICO, titan
18 ŽEBELJ INTRAMEDULARNI KRATKI, ZA FIKSACIJO ZLOMOV ZGORNJEGA DELA STEGNENICE, titan
19 ŽEBELJ IN VIJAKI ZA INTRAMEDULARNO RETROGRADNO FIKSACIJO KOSTI ZA STEGNENICO, titan
20 PLOŠČA KOŠARASTA ZA OSKRBO ZLOMA POGAČICE
21 PLOŠČA ZA PETNICO, jeklo
23 VIJAK KOLČNI DINAMIČNI, jeklo
24 VIJAK KANULIRAN 4 mm, titan
25 ŽEBELJ PROKSIMALNI HUMERALNI
26 ŽICE ELASTIČNE ZA INTRAMEDULARNO FIKSACIJO ZLOMOV, titan
27 ŽICA KIRSCHNER S TROKARJEM Z ENOSTRANSKO KONICO, jeklo
28 VIJAK BREZGLAVI, KOMPRESIJSKI, KANULIRAN, titan
29 VIJAK BREZGLAVI, KOMPRESIJSKI, KANULIRAN, samorezni, titan
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja za največ eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: KIRURGIJA ROKE IN STOPALA
Številka sklopa: II.
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
1 SET ZA REKONSTRUKCIJO ZAPESTNIH KOSTI IN TFCC
2 MATERIAL ZA OSTEOSINTEZO ČLENKOV, DLANČNIC IN ZAPESTJA I. - TITAN
3 MATERIAL ZA OSTEOSINTEZO ČLENKOV, DLANČNIC IN ZAPESTJA II. Variabilni kot - TITAN
4 "PLOŠČE ZA STOPALO, DVOJNO KOMPRESIJSKA

"
5 DINAMIČNA ZUNANJA FIKSACIJA ZA DIGITALNE ZLOME
6 VSADEK ZA ARTROPLASTIKO MALIH SKLEPOV
7 IMPLANTAT ZA STABILIZACIJO SUBTALARNEGA SKLEPA, titan
8 SISTEM ZA STOPALO 2, titan
9 VIJAKI ZA REKONSTRUKCIJSKE OPERACIJE NA STOPALU, titan
10 PLOŠČE IN VIJAKI ZA ARTRODEZE IN OSTETOMIJE SPREDNJEGA, SREDNJEGA IN ZADNJEGA STOPALA, titan
11 VIJAKI ZA MINIINVAZIVNE REKONSTRUKCIJSKE OPERACIJE NA SPREDNJEM, SREDNJEM IN ZADNJEM STOPALU , titan
12 PLOŠČE IN VIJAKI ZA REKONSTRUKCIJSKE OPERACIJE NA STOPALU, titan
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja za največ eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ARTROSKOPIJA KOLENA, RAME IN OSTALIH SKLEPOV
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
1 VIJAKI INTERFERENČNI, osteokonduktivni, resorbilni material
2 VIJAKI INTERFERENČNI, kanuliran, titan
3 MATERIAL ZA ŠIVANJE MENISKUSA 1
4 MATERIAL ZA ŠIVANJE MENISKUSA 2
5 MATERIAL ZA ŠIVANJE MENISKUSA 3
6 SIDRA
7 PINI ZA PREČNO FIKSACIJO ACL PRESADKA
8 GUMB NOTRANJI S POTEGOM ZA FEMORALNO IN TIBIALNO FIKSACIJO KRIŽNE VEZI I
9 GUMB NOTRANJI S POTEGOM ZA FEMORALNO IN TIBIALNO FIKSACIJO KRIŽNE VEZI II
10 SET ZA REKONSTRUKCIJO AC SKLEPA IN GLEŽNJA
11 ŽICA ZA KRIŽNE VEZI
12 KOLAGEN TEKOČI ZA ZDRAVLJENJE HRUSTANCA
13 SIDRA ZA RAMO IN BICEPS I
14 SIDRA ZA RAMO IN BICEPS II
15 PRIPOMOČKI ZA ARTROSKOPIJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja za največ eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: KOSTNI NADOMESTKI
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
1 KOSTNI NADOMESTEK I
2 KOSTNI NADOMESTEK II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja za največ eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: ŠIVI ZA ARTROSKOPIJO
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33183300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI037 - Jugovzhodna Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
1 ŠIVI S SIDROM IN ŠIVI ZA ARTROSKOPIJO
2 ŠIVI S SIDROM ZA KIRURGIJO ROKE
3 GUMB ZA ARTROSKOPSKE OPERACIJE
4 ŠIVALNI MATERIAL ZA ARTROSKOPIJO
5 ŠIVI ZA ARTROSKOPIJO, razni
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Možnost podaljšanja za največ eno leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Kot v predmetni razpisni dokumentaciji.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor:
Kot v predmetni razpisni dokumentaciji.

III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.02.2022   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.02.2022   12:00
Kraj: Sistem e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.02.2022   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
SPLOŠNA BOLNIŠNICA NOVO MESTO
Šmihelska cesta 1
8000
Novo mesto
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.01.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 26.01.2022   13:40
VPRAŠANJE
Spoštovani,

v Predračunu je v zavihku '3. Strokovne zahteve naročnika' navedeno: Strokovne zahteve naročnika se nahajajo v Prilogi 1 razpisne dokumentacije. Priloge 1 v razpisni dokumentaciji ne vidimo. Prosimo za podatek, kje lahko dostopamo do Priloge 1.

Hvala in lepo pozdravljeni.

ODGOVOR NAROČNIKA: Ta stavek smatrajte kot brezpredmeten. Vse zahteve naročnika se nahajajo v predračunu - pri posameznih sklopih.podsklopih/zap. št. blaga ali v predmetni razpisni dokumentaciji.


VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko pustimo prostor v predračunu, kjer naj bi navedli EAN kode, prazen? Ocenjujemo, da bi bil zaradi obsežnosti podatkov predračun nepregleden. Z EAN kodami so že opremljeni zahtevani dokumenti.
ODGOVOR NAROČNIKA:
EAN kode - ponudniku ni potrebno predložiti EAN kod že v ponudbi (na xls predračunu). EAN kode bodo izbrani ponudniki dostavili ob podpisu pogodbe oz. z e-dobavnico po zahtevah naročnika ob sami dobavi blaga.

Pri posameznih podsklopih imajo posamezne postavke razpisane večje število artiklov z različnimi cenami. Ali lahko predložimo specifikacije artiklov na ločenih excelovih prilogah zaradi večje preglednosti?

ODGOVOR NAROČNIKA: V primer, ko imajo znotraj posamezne postavke artikli različne cene pri pripravi predračuna lahko vnesete enotno, vendar najvišjo ceno, ki jo ima nek artikel znotraj postavke. V ponudbeni dokumentaciji pa predložite še lastno xls tabelo, kjer bodo razvidne prave cene za posamezne ponujene kat.št., po katerih bi blago dobavljali, v primeru, da bi bili izbrani.



VPRAŠANJE
Spoštovani!
Smo tuji ponudnik in bi vam namesto obrazca št. 4 Izjava gospodarskega subjetkta in pooblastilo za pridobitev podatkov iz kazenske evidence in obrazca št. 5- Izjava članov organov in zastopnikov gospodarskega subjekta in pooblastilo za pridobitev podatkov iz kazenske evidencepredložili originalne, od Ministrstva za pravosodje v držav,i kjer imamo sedež izdana potrdila ter sodne prevode za podjetje in zakonite zastopnike - bo to ustrezalo? Hvala.

ODGOVOR NAROČNIKA: Da, vendar izpis iz ustreznega registra ne sme biti starejši od 4 mesecev, šteto od roka za predložitev ponudb.




Datum objave: 31.01.2022   11:10
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Ali smemo ob eventualnem podpisu pogodbe z vašo cenjeno ustanovo namesto menice predložiti bančno garancijo za resno izvedbo posla v primeru, da bo pogodbena vrednost nižja od 125.000.,00 brez DDV - podjetje namreč ne posluje z menicami?
Hvala.

ODGOVOR NAROČNIKA: Da.




Datum objave: 02.02.2022   11:14
VPRAŠANJE
SKLOP 5, 5.podsklop ŠIV ZA ARTROSKOPIJE, RAZNI:
Ali vam lahko ponudimo šiv dvobarvni, bele in modre barve?

ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik je ugotovil, da je v predračunu prišlo do napake. V podsklopu se nahajata dva artikla, in sicer:

1 Šiv dvobarvni, debelina niti 2/0; 2 niti (1 vijolična, 1 bela) Šivi za artroskopijo, dvobarven šiv iz PDS in HMWPE ali iz materiala s primerljivo natezno trdnostjo. Sterilno KOS 600
2 Šiv dvobarvni, debelina niti 2/0, dolž.: 7,62 cm; 2 niti (1 x obarvana, 1 x dvobarvna nit) Šiv za artroskopijo, triroba ravna igla, nit iz UHMWPE in DekleneII; niti niso prevlečene. Sterilno KOS 50


Naročnik bo z namenom, da se izogne prevelikemu številu različnih verzij razpisne dokumentacije, čistopis le te objavil po roku za postavljanje vprašanj ponudnikov.
V čistopisu razpisne dokumentacije bodo zajete vse spremembe oz. popravki, ki bodo v času, ki ga imate ponudniki na voljo za postavljanje vprašanj
objavljeni na Portalu javnih naročil.



Datum objave: 09.02.2022   13:43
VPRAŠANJE
Sklop I Podsklop 15 in podsklop 27
v sklopu 15 ni zahteve, da je Kirschner žica sterilno pakirana, v sklopu 27 pa je za enak izdelek zahteva o sterilnem pakiranju.
Ali lahko v obeh primerih ponudimo vse Kirschner žice ne sterilne?
npr.
podsklop 27 poz 16 Žica Kirschner s trokarjem, Ø 2,0 mm, dolž. 280 mm Jeklo, sterilno pakiranje
podsklop sklop 15 poz 8 Žica Kirschner Ø 2.0 mm, s trokar konico, dolž. 280 mm, jeklo

ODGOVOR NAROČNIKA: Da.

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Sklop I. Podsklop 6 pozicija 5
Zahtevano je sterilno parkiranje, ali lahko v primeru, da proizvajalec ne nudi sterilnega pakiranja ponudimo ne sterilno pakiranje.
Sklop I podsklop 27.
Žica Kirschner spada pod orodja instrumentarij ali lahko ponudimo tudi ne sterilno pakiranje

ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik umika zahtevo po sterilnem pakiranju za žice Kirschner.




Datum objave: 09.02.2022   13:51
Naročnik iz II. sklopa, 2. podsklopa: MATERIAL ZA OSTEOSINTEZO ČLENKOV, DLANČNIC IN ZAPESTJA I. - TITAN, umika zahtevo po artiklu pod zap. št. :

zapr. št. 15 - Plošča fiksacijska Ø 1,5, pravokotna, 6 odprtin, leva in desna in
zapr. št. 29 - Plošča zaklepna Ø 2,0, pravokotna, 6 odprtin, leva in desna.

V omenjenem podsklopu je tako razpisanih 32 zaporednih vrst blaga.

Datum objave: 09.02.2022   13:58
VPRAŠANJE
V sklopu I po posameznih podsklopih so zahteve za vijake in ploščice različnih dolžin v isti postavki. Cene za različne dolžine vijakov, ploščič in žebljev so lahko različne. Kako to lahko vpišemo, ker tabela tega ne omogoča.

ODGOVOR NAROČNIKA: V primeru, ko imajo znotraj posamezne postavke (zap.št.) artikli različne cene v predračun vnesete enotno, vendar najvišjo ceno, ki jo ima nek artikel znotraj postavke. V ponudbeni dokumentaciji pa predložite še lastno xls tabelo, kjer bodo razvidne cene posamezne ponujene kataloške številke po katerih bi blago dobavljali, v primeru, da bi bili izbrani.




Datum objave: 09.02.2022   14:11
Naročnik je v predračunu opazil napako, in sicer pri artiklu sklop.podsklop/zap. št.: I.15/4Plošča femuralna lateralno distalna, LCP zaklep, 4 odprtine, leva in desna. V stolpcu "Lastnost 2" se nahaja zahteva po artiklu s kat. št.: 440.864S. Gre za administrativno napako.
Zahteva pravilno glasi:
4 Plošča femuralna lateralno distalna, LCP zaklep, 4 odprtine, leva in desna Titan, sterilno pakiranje




Datum objave: 09.02.2022   14:45
VPRAŠANJE
SKLOP 3, 2.podsklop:
Ali lahko ponudimo vijake brez sledečih dimenzij 10x30mm (zap.št. 12), 11x20mm (zap.št. 13), 11x25mm (zap.št. 14) in 11x30mm (zap.št.15)?

ODGOVOR NAROČNIKA: NE.




Datum objave: 11.02.2022   13:03
VPRAŠANJE
Spoštovani,

različni proizvajalci imajo različni ponudbeni asortiman in kot potencialni ponudnik prosimo, da odprete sklop III., 1.podsklop: VIJAKI INTERFERENČNI, osteokonduktivni, resorbilni material, saj boste s tem zagotovili večjo konkurenčnost in pridobili več ponudb.

ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik podsklopa ne bo odpiral.


VPRAŠANJE
Ali vam lahko v III. sklopu 7.podsklop / Pini femoralni resorbtivni / ponudimo enakovredne oz. boljše iz Magnezija?

ODGOVOR NAROČNIKA: Ne.


VPRAŠANJE
Spoštovani!

Ali se strinjate, da vam ponudimo v sklopu 1, podsklop 26: ŽICE ELASTIČNE ZA INTRAMEDULARNO FIKSACIJO ZLOMOV, titan, pri razpisanem artiklu pod zaporedno številko 1 namesto žice dolžine 300 mm, žico dolžine 440 mm?

ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik dovoljuje tudi žico dolžine 440 mm.




Datum objave: 11.02.2022   13:14
Naročnik v skladu z vsemi podanimi odgovori objavljenimi na Portalu javnih naročil objavlja popravek/spremembo razpisne dokumentacije, in sicer:

- Excelovo datoteka: I_Predračun - Seznam razpisanega blaga ali storitev, JN 16-01/22


Prosimo, da navedene popravke upoštevate pri pripravi ponudbe in prvotno objavljen obrazec: obvezno (zaradi enotne elektronske obdelave podatkov) zamenjate s popravljenim obrazcem: »I_Predračun - Seznam razpisanega blaga ali storitev, JN JN 16-01/22«, ki je priložen k popravku razpisne dokumentacije - tudi v primeru, če ne nudite blaga, ki je bilo predmet popravka.

V primeru, da boste ponudbo oddali na starem predračunu - seznamu razpisanega blaga, vas bo naročnik po oddaji ponudbe, po potrebi (če bi prišlo do težav ob uvozu ponudbe v programsko aplikacijo naročnika) pozval na dopolnitev le-te, in sicer za prepis podatkov v pravo datoteko za »nesporne« vrste blaga, kjer bo ponudba jasno razvidna v javno objavljenem ponudbenem predračunu ponudnika (v razdelku, ki bo javno dostopen ob elektronskem odpiranju ponudb).

Novi predračun se nahaja na strežniku portala javnih naročil.



Datum objave: 11.02.2022   13:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,
naročnika sprašujemo vezano na spodnjo zahtevo;

10. Certifikat
Ponudniki morajo za vsako vrsto ponujenega blaga(podsklop) priložiti certifikat, da se pri bolniku z vgrajenimi implantati lahko izvajajo preiskave z magnetno resonanco.

Ali lahko ponudniki namesto certifikata predložimo navodila za uporabo (originalna v angleščini/Instruction for Use), kjer je navedena informacija o MRI kompatibilnosti. Hvala za vaš odgovor.

ODGOVOR NAROČNIKA: Ponudnik lahko namesto certifikata predloži tudi druga dokazila, iz katerih je razvidno da je ponujeno blago MRI kompatibilno (certifikat, izjava proizvajalca, navodila za uporabo, ...) Pomembno je le, da je to dokazilo izdano s strani proizvajalca ponujenega blaga.