Naročnik: OBČINA DOL PRI LJUBLJANI, Dol pri Ljubljani 1, 1262 Dol pri Ljubljani
Gradnje: Ureditev delovnega prostora za zdravnico in ureditev novih prostorov za knjižnico
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN000424/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.01.2022
JN000424/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.02.2022
Naslov: Ureditev delovnega prostora za zdravnico in ureditev novih prostorov za knjižnico Referenčna številka dokumenta: JN-10415
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Ureditev delovnega prostora za zdravnico in ureditev novih prostorov za knjižnico
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dol pri Ljubljani 1, Dol pri Ljubljani
II.2.4 Opis javnega naročila
predmet te pogodbe ureditev delovnega prostora za zdravnico in ureditev novih prostorov za knjižnico, v trenutni občinski stavbi Občine Dol pri Ljubljani, ki zavzema ureditev prostorov, kar obsega gradbena ter obrtniška dela ter ureditev strojnih in elektro inštalacij. Podrobnejši opis del je zajet v popisih del (Priloga št. 2-4),
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 75 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Skladno z 95.čl. ZJN-3
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
09.02.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 09.02.2022 12:00 Kraj: portal eJN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.02.2022 08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.01.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.02.2022 07:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Prosimo za informacijo, vezano na prvo postavko pri stavbnem pohištvu:
"Dobava in vgradnja panoramske fasadne stene (O1 in O4) iz PVC profilov širine 78mm, izvedba po shemi iz načrta arhitekture. Skupna površina panoramske stene 28,1m2. Refleksno steklo, brez predvidenega aktivnega senčenja.
O1 fiksne izvedbe, O4 odprtina za oddimljanje z lastnim zaznavanjem požara in avtomatsko aktivacijo stikala v primeru požara. "
Ali je to sestavljeno iz navadnih PVC profilov ali iz Fasadnih PVC profilov?
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Spoštovani!
Ponudnik naj v dogovoru s proizvajalcem zasteklitve poišče najprimernejši sistem, s katerim bo lahko zagotavljal izvedbo zasteklitve po shemi oken. Zasteklitev mora biti tako estesko kot statično ustrezna, z ustrezno izvedenimi detajli.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.