Naročnik: OSREDNJA KNJIŽNICA SREČKA VILHARJA KOPER BIBLIOTECA CENTRALE SREČKO VILHAR CAPODISTRIA, Trg Brolo 1, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Demontaža dotrajane opreme ter dobava in postavitev nove opreme - arhivskih regalov
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 83.722,50 EUR
JN000464/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.01.2022
JN000464/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.02.2022
JN000464/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.04.2022
JN000464/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.04.2022
Naslov: Demontaža dotrajane opreme ter dobava in postavitev nove opreme - arhivskih regalov Referenčna številka dokumenta: JNMV 3/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39131100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Demontaža dotrajane opreme ter dobava in postavitev nove opreme - arhivskih regalov skladno z dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39131100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Demontaža dotrajane opreme ter dobava in postavitev nove opreme - arhivskih regalov.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Podaljšanja so možna skladno z veljavno zakonodajo (ZJN-3).
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vsi pogoji so navedeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.02.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.02.2022 11:00 Kraj: elektronsko preko portala e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.02.2022 11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.01.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.02.2022 13:14
VPRAŠANJE
Spoštovani
Opisi regalov na naslovu Ankaranska 12 ne ustrezajo dejanskim regalom na tem naslovu.
Na priloženi skici so prevozni regali, na lokaciji pa so knjižni statični regali (z podestom za dostop do zgornjih polic).
Prosim za točno definicijo kaj se podira.
Razpis je bil že večkrat ponovljen , ker vrednosti ponudb niso ustrezale predvideni oceni vrednosti.
Zahtevana postavitev premičnih regalov je enostavno preobsežna in nove ponudbe ne bodo nič manjše.
Skupno vrednost postavitve je možno do določene mere znižati, če so lahko police v cinkani verziji namesto barvane.
Isto velja za stebre. Sporočite prosim ali lahko ponudimo v cinkani verziji. Korozijska odpornost ne bo nič manjša.
Hvala za odgovor.
lp
ODGOVOR
Spoštovani.
Naročnik pojasnjuje, da so predmet odstranitve fiksni (statični) knjižni regali na naslovu Ankaranska 12. Kot navedeno v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila v prilogi 2: Ponudbeni predračun dela na naslovu Ankaranska ulica 12 zajemajo demontažo dotrajanih arhivskih regalov, vključno z odvozom na deponijo ter plačilom vseh stroškov ter taks Spodnja etaža: 6 sklopov po 5 vrst dolžine med 3,6 m in 4,6 m; zgornja etaža: 2 sklopa po 10-11 vrst dolžine 4,6 m in 2 sklopa po 4 vrste dolžine 4,5 m- vsaka vrsta ima 7 polic v višino. Predmet odstranitve je tudi podest. V namene priprave ustrezne ponudbe je naročnik organiziral tudi ogled lokacije odstranitve in lokacije postavitve knjižnih regalov.
Naročnik je v opisu razpisanih del, ki so določena v Prilogi 2 dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila, natančno določil predmet javnega naročila. Naročnik predmeta javnega naročila ne bo spreminjal.
Ponudnik mora pri oddaji ponudbe upoštevati odgovore na vprašanja, ki so sestavni del dokumentacije.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.