Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.02.2022 08:55
Vprašanja zainteresiranih gospodarskih subjektov do dne 31. 1. 2022 do 14.30 ure:
1. Vprašanji zainteresiranega gospodarskega subjekta:
Pregledali smo referenčne zahteve in ugotavljamo, da so precej visoke glede na razpisana dela in v nekaterih delih najmanj nesorazmerna razpisanim delom.
a.) V merilih navajate reference široke palete strokovnjakov v obdobju zadnjih 5 let. Imamo veliko referenc, ki tehnično ustrezajo razpisanim delom, vendar so nekatere presegle obdobje zadnjih 5 let. Pozivamo vas, da obdobje 5 let podaljšate na obdobje 10 let in s tem omogočite večjo konkurenčnost več kompetentnim podjetjem in strokovnjakom.
b.) V merilih navajate naslednjo referenčno zahtevo za vodjo projekta (VP) ali pooblaščenega inženirja (IP): za naročnika je nastopal kot VP ali PI pri izdelavi projektne dokumentacije PZI za novogradnjo ali rekonstrukcijo ceste s pločniki in kolesarji, BUS postajo, vodovodnim in kanalizacijskim omrežjem ter EE in TK omrežjem, v dolžini najmanj 1000 m in pogodbeni vrednosti vsaj 75.000 EUR brez DDV. Močno sporna je zahteva po pogodbeni vrednosti. Menimo, da je v nasprotju z zakonom o javnem naročanju, saj kompetentnost in strokovnost VP ni v nikakršni povezavi s pogodbeno vrednostjo nekega posla. Strokovnost se meri v dolžini, širini, vsebini neke ceste in ne v vrednosti posla, ki ga je podjetje sklenilo. V vsakem primeru pa zahtevana višini posla najmanj 75.000 bistveno presega dejansko vrednost projekta ceste in ostale infrastrukture z dolžino 1000 m in je močno nesorazmerna razpisanim delom. V kriznih časih (to je tudi v obdobju zadnjih 5 let) so se cene projektne dokumentacije za 1000 m ceste gibale tudi med 10.000 in 20.000 brez DDV, pa tudi manj. Pozivamo vas, da zahtevano pogodbeno vrednost 75.000 brez DDV umaknete iz meril, saj nikakor ne pripomore h kompetentnosti ponudnika in brez potrebe niža konkurenčnost ponudnika.
Odgovora naročnika:
Kot prvo mora naročnik ovreči trditev, da gre za precej visoke referenčne zahteve glede na razpisana dela. Zahteve so povsem sorazmerne glede na razpisan predmet javnega naročila.
a.) Naročnik obvešča zainteresirane gospodarske subjekte, da se referenčno obdobje pri merilih od 2. do vključno 7. podaljša na 10 let.
b.) Referenčna zahteva, ki vključuje minimalno pogodbeno vrednost posla je povsem običajna v postopkih za oddajo javnega naročila in nesporna. V razpisanih referenčnih zahtevah za vodjo projekta, ki se nanaša na PZI za novogradnjo ali rekonstrukcijo javne ceste., je zahtevana minimalna pogodbena vrednost približno polovica ocenjene vrednosti celotnega naročila in se nanaša na izdelavo celotnega projekta in ne zgolj cestnega dela, saj vodja projekta koordinira celoto in ne zgolj cestnega dela. Zahteva torej ostaja nespremenjena.
Vse spremembe, dopolnitve in pojasnila se štejejo kot del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Datum objave: 03.02.2022 09:51
Naročnik se opravičuje za napako, do katere je prišlo pri pripravi ponudbenega predračuna (priloga št. 3). 1. točka priloge (skupna ponudbena vrednost z DDV) je po novem naslednja:
Vrsta dokumentacije Cena brez DDV
1. Idejna zasnova za pridobitev projektnih pogojev (IZP)
Vodilni načrt ceste
Načrt meteorne in fekalne kanalizacije
Načrt vodnogospodarskih ureditev
Načrti cestne razsvetljave, TK omrežja, EE, SN in NN omrežja ter transformatorskih postaj
Načrt vodovoda
Načrt plinovoda
Pridobivanje projektnih pogojev
Ponudbena vrednost brez DDV
2. Dokumentacija za pridobitev mnenj in gradbenega dovoljenja (DGD)
Geološko geomehansko poročilo
Elaborat dimenzioniranja voziščne konstrukcije
Vodilni načrt ceste
Načrt meteorne in fekalne kanalizacije
Načrt vodnogospodarskih ureditev
Načrti cestne razsvetljave, TK omrežja, EE, SN in NN omrežja ter transformatorskih postaj
Načrt vodovoda
Načrt plinovoda
Katastrski elaborat
Pridobivanje mnenj (soglasij)
Pridobivanje gradbenega dovoljenja
Koordinacija: predvidenih 32 ur x ______ EUR/uro
Materialni stroški: 4 izvodi x _____ EUR/izvod
Ponudbena vrednost brez DDV
3. Projektna dokumentacija za izvedbo gradnje (PZI)
Vodilni načrt ceste
Načrt meteorne in fekalne kanalizacije
Načrt vodnogospodarskih ureditev
Načrti cestne razsvetljave, TK omrežja, EE, SN in NN omrežja ter transformatorskih postaj
Načrt vodovoda
Načrt plinovoda
Hidrološko hidravlični elaborat s kartami poplavne nevarnosti in karto razredov poplavne nevarnosti za novo načrtovano stanje v fazi DGD/PZI
Načrt gospodarjenja z gradbenimi odpadki
Elaborat za preprečevanje in zmanjševanje emisij delcev z gradbišča
Varnostni načrt
Koordinacija: predvidenih 80 ur x ______ EUR/uro
Materialni stroški: 4 izvodi x _____ EUR/izvod
Ponudbena vrednost brez DDV
Skupna ponudbena vrednost brez DDV
(1. + 2. + 3.)
22 % DDV
Skupna ponudbena vrednost z DDV
Št. prejetih točk (izpolni naročnik; največ 70 točk)
Vse spremembe, dopolnitve in pojasnila se štejejo kot del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
Datum objave: 15.02.2022 10:16
Naročnik se opravičuje za napako v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, in sicer se:
A.) III. Pogoji in dokazila za ugotavljanje sposobnosti, 2. Pogoji za sodelovanje (76. člen ZJN-3), c.) Tehnična in strokovna sposobnost, 2. točka po novem glasi:
»Kot skupina za izvedbo predmeta naročila se smatrajo kadri, s katerimi bo gospodarski subjekt izvajal predmet naročila. Ponudnik mora pri izvedbi predmeta naročila nastopati z naslednjo strokovno ekipo, za katero (razen za odgovornega projektanta-elektrotehnika, odgovornega projektanta-plinovod in odgovornega projektanta-varnostni načrt) se k ponudbeni dokumentaciji priloži tudi potrdila referenc (priloga št. 3):
- vodja projekta
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-cestni del
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-geotehnika
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva ali geologije
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-vodovod
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-kanalizacija
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-vodnogospodarske ureditve in hidrološko hidravlična analiza
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-elektrotehnika
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja elektrotehnike
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-plinovod
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
- odgovorni projektant-varnostni načrt
Pogoji: ima strokovno izobrazbo s področja gradbeništva
vpisan je v imenik pri pristojni poklicni zbornici kot pooblaščeni inženir oz. za ta vpis izpolnjuje predpisane pogoje
zaposlen je pri gospodarskem subjektu, ki nastopa v ponudbi.
Priloga k ponudbeni dokumentaciji: Seznam kadrov, ki bodo sodelovali pri izvedbi predmeta naročila (priloga št. 6) ter potrdilo o strokovni izobrazbi in zaposlitvi za vsakega od navedenih kadrov.
Seznam se k ponudbeni dokumentaciji in ne naknadno priloži zaradi preverjanja usklajenosti potrdil referenc in prijavljenih strokovnih oseb. Strokovne osebe iz seznama morajo biti iste osebe kot v potrdilih referenc. V kolikor seznam ne bo priložen v fazi predložitev ponudbe, se bo ponudba smatrala za nedopustno.
Pri tem naročnik opozarja, da, v kolikor je potrebno, ponudnik ustrezno prijavi podizvajalca oz. ostale gospodarske subjekte, katerih zmogljivosti namerava uporabiti, saj naknadna prijava do sklenitve pogodbe ne bo mogoča in se bo ponudba, ker gre za merila, smatrala kot nedopustna.
Kadri, navedeni v seznamu, se v času trajanja pogodbe ne bodo smeli zamenjati brez soglasja naročnika.
B.) Posledično se spremeni Priloga št. 6: Seznam kadrov, ki bodo sodelovali pri izvedbi predmetnega javnega naročila.
C.) Posledično se podaljšajo tudi vsi roki, kot sledi:
1. Rok za oddajo ponudb je po novem 22. 2. 2022 do 9. ure.
2. Rok za posredovanje vprašanj oz. zahtev za dodatna pojasnila je do vključno 16. 2. 2022.
3. Odpiranje ponudbo se bo po novem začelo dne 22. 2. 2022 ob 10. uri.
Vse spremembe, dopolnitve in pojasnila se štejejo kot del dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.