Dosje javnega naročila 000549/2022
Naročnik: Center za socialno delo Maribor, Zagrebška cesta 72, 2000 Maribor
Storitve: OKOLJU PRIJAZNE STORITVE ČIŠČENJA PROSTOROV CENTRA ZA SOCIALNO DELO MARIBOR
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 113.005,00 EUR

JN000549/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 28.01.2022
JN000549/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.03.2022
JN000549/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 19.04.2022
JN000549/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.04.2022
JN000549/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 19.04.2022
Zahtevek za revizijo

    JN000549/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Center za socialno delo Maribor
Zagrebška cesta 72
2000
SI
Maribor
Slovenija
Tomaž Milatič
tomaz.milatic@gov.si
+386 22506506

Internetni naslovi
https://www.csd-slovenije.si/csd-maribor/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/433935/OBJAVA.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=10547
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: OKOLJU PRIJAZNE STORITVE ČIŠČENJA PROSTOROV CENTRA ZA SOCIALNO DELO MARIBOR
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
OKOLJU PRIJAZNE STORITVE ČIŠČENJA PROSTOROV CENTRA ZA SOCIALNO DELO MARIBOR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za vse sklope
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Maribor (Zagrebška 72)
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Enota Maribor (Zagrebška 72)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Enota Maribor (Gosposka 23, Trubarjeva 27, Slovenska ul. 8, Šentiljska c. 7)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Enota Maribor (Gosposka 23, Trubarjeva 27, Slovenska ul. 8, Šentiljska c. 7)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.02.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.02.2022   10:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.02.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.01.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.01.2022   14:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,

naprošam za seznam zahtevane kvalitete celotne toaletne galanterije in povprečno porabe in strošek le-te po objektih.

Prav tako nas zanima, ali je na lokaciji pomivalni stroj, pa tudi ali je izvajalec dolžan tudi pobirati lončke po mizah po pisarnah?
Kdo zagotavlja pralna sredstva? V razpisu namreč tega ni navedeno. Tudi ni navedeno, ali je naročnik dolžan zagotavljati papirnato galanterijo samo za sanitarije ali tudi za splošno uporabo (npr. papirnate brisačke v kuhinjah) ?

Naprošamo tudi za informacijo, ali se generalna čiščenja ne izvajajo?

Hvala in le pozdrav.

ODGOVOR


naprošam za seznam zahtevane kvalitete celotne toaletne galanterije in povprečno porabe in strošek le-te po objektih.
Kvaliteta papirnatih brisač in čistilnih sredstev naj bo v cenovnem razredu, ki zagotavlja uporabo brez trganja in neprijetnih vonjav. Vzorce lahko dobite pri nas. Na podlagi specifikacij dosedanjega izvajalca čiščenja so znašali stroški materiala 1.200,00 eur z DDV mesečno za oba sklopa.

Prav tako nas zanima, ali je na lokaciji pomivalni stroj, pa tudi ali je izvajalec dolžan tudi pobirati lončke po mizah po pisarnah?
Na vseh lokacijah je pomivalni stroj. Lončke po mizah odnašajo delavci sami v kuhinjske prostore.

Kdo zagotavlja pralna sredstva? V razpisu namreč tega ni navedeno. Tudi ni navedeno, ali je naročnik dolžan zagotavljati papirnato galanterijo samo za sanitarije ali tudi za splošno uporabo (npr. papirnate brisačke v kuhinjah) ?
Pralna sredstva za pomivalni stroj in cet za ročno pranje oziroma kuhinjske površine zagotovi izvajalec čiščenja, prav tako oskrbuje papir v toaletah in čajnih kuhinjah (papirnate brisače).

Naprošamo tudi za informacijo, ali se generalna čiščenja ne izvajajo?
Generalna čiščenja so izvzeta in se o njih pogovarjamo posebej.
Prosimo za ponudbo, ki jo lahko izvzamemo iz celotne ponudbe in se o tem pogovarjamo posebej, v primeru, da je vaša ponudba izbrana.

Datum objave: 03.02.2022   14:52
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisni dokumentaciji zahtevate, da je ponudnik v zadnjih petih letih že uspešno izvajal ali izvaja storitev čiščenja poslovnih pisarniških prostorov pri najmanj enem javnem naročniku. Ali boste upoštevali tudi reference naročnikov, ki niso javni naročniki? Kvaliteta in tehnologija čiščenja se namreč čisto nič ne razlikuje, povsod je enaka. Prosimo, da upoštevate tudi takšne reference.

ODGOVOR



Ja, upoštevali bomo tudi reference naročnikov, ki niso javni naročnik.

Datum objave: 03.02.2022   15:01
VPRAŠANJE
Spoštovani, v razpisni dokumentaciji zahtevate, da je ponudnik v zadnjih petih letih že uspešno izvajal ali izvaja storitev čiščenja poslovnih pisarniških prostorov pri najmanj enem javnem naročniku. Ali boste upoštevali tudi reference naročnikov, ki niso javni naročniki? Kvaliteta in tehnologija čiščenja se namreč čisto nič ne razlikuje, povsod je enaka. Prosimo, da upoštevate tudi takšne reference.

ODGOVOR



Ja, upoštevali bomo tudi reference naročnikov, ki niso javni naročnik.

Datum objave: 03.02.2022   15:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

zanima nas pri 2xL čiščenju kako ste mislili, da se očistijo okna in vse steklene površine v notranjosti stavbe z okvirji? MI to razumemo kot da je potrebno očistiti samo notranji del vseh oken, zunaj pa ne. Na določenih objektih imamo tudi takšne primere in imamo čiščenje zunaj posebej plačljivo, ponavadi 1xL.
Kako je v vašem primeru? Mi smo ceno zaenkrat računali samo za čiščenje notranjih steklenih površin.
Hvala.

ODGOVOR


Ja, mišljeno je bilo, da je potrebno očistiti samo notranji del vseh oken, zunaj pa ne.
Čiščenje zunanjih strani naročamo posebej.

Datum objave: 03.02.2022   15:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
1. V tehničnih specifikacijah za sklop 2 navajate: Izbrani ponudnik mora zagotoviti izvajanje dnevnega čiščenja najmanj v tolikšnem obsegu števila ur, kot ga zahteva naročnik. Koliko ur čiščenja zahtevate po posameznih lokacijah za sklop 2 in koliko za sklop 1?
2. Ali bo možno ceno zvišati tudi v primeru dviga minimalne plače?
Hvala.

ODGOVOR


1. Poglaviten faktor je opravljeno delo oz. izpolnitev zahtev iz tehničnih specifikacij.

Okvirni delovni čas smo opredelili po naslednjem urniku;
Enota Maribor Center in Enota Maribor Tezno:
· Pon., torek in čet. - pričetek ob 15.00 do najkasneje 22.00
· Sreda - 17.00 do najkasneje 22.00
· Petek - 13.00 do najkasneje 22.00
Krizni center:
· Ponedeljek-petek med 13.00 in 16.00
Svetovalnica za žrtve nasilja in zlorab
· Ponedeljek - 16.00 - 18.00
Zavetišče za brezdomce
· Ponedeljek - petek od 14.00 do predvidoma 18.00 oz. po dogovoru.


2. Kako se lahko cena spreminja je določeno v 5.členu pogodbe.