Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.03.2022 13:41
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Zaradi obsežnosti in kompleksnosti razpisne dokumentacije prosimo za prestavitev roka za postavitev vprašanj in roka za oddajo ponudb. Priprava ponudbe zahteva uskladitev več faktorjev znotraj dobavne verige, želimo pa pripraviti optimalno ponudbo.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik bo prestavil datume.
Rok za oddajo ponudb: 7.4.2022, do 10. ure,
rok za odpiranje: 7.4.2022, ob 13. uri in
rok za vprašanja, pojasnila ponudnikom....: 23.3.2022, do 10. ure.
Spremembe bomo izpeljali tudi z uradnim popravkom.
Datum objave: 16.03.2022 07:04
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V točki 7. navodil, v razdelku C: Tehnična sposobnost je kot dokazilo predvideno "izpolnjene zahteve Dobre distribucijske prakse zdravil za uporabo v humani medicini".
Prosimo za potrditev, kakšne vrste listino naročnik zahteva oz. ali lahko ponudnik v lastni izjavi potrdi, da izpolnjuje zahteve GDP.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
izpolnjevanje zahtev Dobre distribucijske prakse zdravil za uporabo v humani medicini ponudnik izkaže:
1) z dovoljenjem za opravljanje prometa z zdravili na debelo za uporabo v humani medicini , vključno z imunološkimi zdravili, izdano s strani pristojnega organa za zdravila. Dovoljenje mora obsegati vse zahtevane pogoje shranjevanja.
2) z lastno izjava ponudnika, da izpolnjene zahteve Dobre distribucijske prakse zdravil za uporabo v humani medicini. Izjava mora vsebovati tudi skico in opis prostora, namenjenega za sprejem in shranjevanje zdravil (najkasneje ob sklenitvi pogodbe) in seznam opreme in tehnične podatke o opremi, namenjeni za shranjevanje in prevoz zdravil (najkasneje ob sklenitvi pogodbe).
Naročnik lahko pred odločitvijo o oddaji naročila preveri tehnično in strokovno sposobnost ponudnika in opravi revizijo v skladu s Smernicami o dobri distribucijski praksi zdravil za uporabo v humani medicini.V kolikor ponudnik med revizijo ne izkaže tehnične in strokovne sposobnosti, se ponudba ponudnika smatra za neprimerno in nesprejemljivo.
Datum objave: 18.03.2022 05:57
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V 6. odst. 4. člena je med drugim določeno, da lahko pride do sprememb pri kadrih le po predhodnem pisnem soglasju naročnika.
Izpostaviti želimo, da so tovrstne spremembe lahko indicirane s strani delodajalca kot delavca, zato se ponudnik težko zaveže k taki zavezi.
Prosimo za črtanje te določbe.
Podobno izpostavljamo 3. odst. 10 člena, ki govori o disciplinskem postopku. Menimo, da gre tu za razmerje delavec-delodajalec, zato ni utemeljeno, da bi moral biti naročnik o tem obveščen. Predlagamo brisanje te določbe.
Se pa hkrati strinjamo, da ponudnik sprejme zavezo, da obvesti naročnika o vsakem odstopu od svojih obveznosti in smo mnenja, da to zadostuje.
Prosimo za razmislek.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
zahteve v 6. odstavku 4. člena ostanejo nespremenjene - zahteva se veže na preverjanje izpolnjevanja zahtevanih pogojev (npr, aktivno znanje slovenskega jezika, izobrazba, izobraževanje ....).
Zahteve v 3. odstavku 10. člena ostanejo nespremenjene - kršitev delovnih obveznosti predstavlja tveganje, s katerim mora biti naročnik seznanjen v skladu s pogodbenimi določili.
Datum objave: 18.03.2022 05:59
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V prilogi 3a vzorca pogodbe v razdelku Izdaja zdravil navajate tudi obveznost izvajalca, da po potrebi rokuje s karticami za cepljene osebe.
Ker predvidevamo, da so na karticah osebni podatki pacientov, vas prosimo za razmislek, ali je res mišljeno, da bo izvajalec prihajal v stik s temi podatki.
V tem primeru bi bilo treba podpisovati tudi ločeno pogodbo o varovanju in obdelavi osebnih podatkov.
Hvala za razmislek in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
izvajalec rokuje le s praznimi karticami za cepljene osebe, brez podatkov (ustrezno število priloži k izdanemu cepivu).
Datum objave: 18.03.2022 06:01
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V prilogi 3a je v razdelku Prostori in oprema postavka Servisiranje opreme v lasti naročnika, kjer je napotilo na sklop 3.
Prosimo za potrditev, da so zamrzovalne skrinje v lasti naročnika, in jih naročnik na lokaciji izvajalca tudi servisira.
V kolikor je temu tako, prosimo za okvirno informacijo o obsegu servisa in pogostnosti izvedbe le-tega.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
izbrani ponudnik, na svoje stroške, zagotovi prenos opreme iz sklopa 3 od predhodnega izvajalca na svojo lokacijo in izvede namestitev in kvalifikacijo opreme (vključno s servisiranjem).
Redni servisi opreme (en krat letno) se izvedejo na stroške naročnika.
Datum objave: 18.03.2022 06:03
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Določbi v 4. in 5. členu osnutka pogodbe glede obdobnega poročanja si nasprotujeta (4. člen - dnevno poročanje; 5. člen - tedensko poročanje).
Prosimo, da potrdite, da je zadostno tedensko poročanje.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
v skladu s 4. členom izvajalec dnevno poroča naročniku o opravljeni distribuciji (vezano na posamezni dan)
V skladu s 5. členom pa izvajalec pripravi celotno tedensko poročilo vezano na prejeme, izdaje in stanje zalog (poročilo mora vsebovati zahtevane elemente definirane v pogodbi).
Datum objave: 18.03.2022 06:05
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V osnutku pogodbe so določbe vezane na odzivni čas.
Prosimo za potrditev in ustrezno korekcijo pogodbe, da odzivni čas znotraj 24 ur velja za delovne dneve in ne morebiti za vikende ali dela proste dni.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
odzivni čas za izdaje znotraj 24 velja za delovne dneve (ne vključuje vikende in dela proste dni).
Odzivni čas za prejeme znotraj 24 ur velja tudi za vikende ali proste dni v skladu s specifikacijami: "Praviloma se sprejem pošiljk od dobaviteljev opravi na delovni dan, v rednem delovnem času od 8:00 do 16:00. Izjemoma, največ 10x letno, se prevzem opravi tudi zunaj rednega delovnega časa popoldan, v soboto, nedeljo ali praznikom."
Datum objave: 18.03.2022 06:06
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V razpisni dokumentaciji je določen 60-dnevni plačilni rok.
Plačilni rok javnim službam je zakonsko določen, praviloma 30-dnevni, trenutno je res s sklepom vlade za javne zdravstvene zavode določen 60-dnevni rok, vendar za omejen čas.
Predlagamo, da se besedilo v tem delu spremeni tako, da je plačilni rok skladen z veljavnimi predpisi.
Najlepša hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
v skladu z veljavnimi predpisi je za javne zdravstvene zavode določen rok plačila 60 dni.
Datum objave: 21.03.2022 08:23
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V 7. členu vzorca pogodbe je navedeno, da je izvajalec dolžan zavarovati blago.
Ker ureditev zavarovanja blaga za drugega upravičenca terja tudi določene podatke (npr. vrednost blaga), ki jih mora tak upravičenec posredovati, in ker predvidevamo, da bo te podatke naročnik lahko posredoval šele po podpisu pogodbe, predlagamo, da se predmetna določba korigira na način, da izvajalca zavezuje, da uredi zavarovanje blaga v roku 30 dni po veljavnosti pogodbe, pod pogojem, da naročnik v danem roku predloži vse potrebne podatke.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
izbrani ponudnik predloži zavarovanje iz 7. člena vzorca pogodbe najkasneje v desetih dneh od prejema izvoda podpisane pogodbe in potrebnih podatkov s strani naročnika.
Datum objave: 23.03.2022 11:01
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Glede na to da RD predvideva distribucijo zdravil v lekarne, prosimo za informacijo o lekarnah (lokacijah) oz. seznam vseh lekarn, da pri pripravi ponudbe ustrezno ocenimo strošek te storitve.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
za sklop 4 se predvideva dostava zdravil v bolnišnične lekarne in sicer UKC Ljubljana, UKC Maribor, UK Golnik in bolnišnične lekarne splošnih bolnišnic. Za sklop 5 se predvideva dostava zdravil v bolnišnične in zunanje lekarne, distribucija zdravil mora biti organizirana tako, da je mogoča dostava zdravil v vsako lekarno.
Datum objave: 23.03.2022 11:02
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Naročnik v RD zahteva prenos opreme in blaga v 14 dneh po podpisu pogodbe. Prosimo za informacijo, ali naročnik želi, da je opravljanje storitev polno operativno (vključno z informacijskim sistemom) v 14 dneh po podpisu pogodbe?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
da.
Datum objave: 23.03.2022 11:03
VPRAŠANJE
Spoštovani!
Naročnik v tehničnih specifikacijah določa, da mora izbrani ponudnik zagotoviti »prenos opreme, kvalifikacijo opreme in prenos blaga iz prejšnjega odstavka najkasneje v 14 dneh od podpisa pogodbe.«
Ker izvedba zgoraj navedenih storitev pogojuje predhodno vzpostavljen informacijski sistem, ki bi zagotavljal ustrezno opravljanje storitev skladiščenja in distribucije zdravil, predlagamo, da naročnik kot kriterij izbora ponudbe doda tudi že vzpostavljen informacijski sistem (z enakimi standardi delovanja, kot so prisotni pri naročniku), pri čemer natančno opiše, katere karakteristike zahteva za izpolnjevanje kriterija.
Glede na izkušnje pri prilagajanju informacijskih sistemov predlagamo, da naročnik vključi tudi možnost testiranja informacijskega sistema ponudnikov z dopustno ponudbo.
Hvala za razmislek in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
naročnik ne spreminja kriterija izbire.
Vzpostavitev informacijskega sistema ponudnika vezanega na sprejem, shranjevanje, izdajo zdravil in obveščanje o dobavah izvajalcev cepljenja oziroma lekarn ter integracija informacijskega sistema ponudnika z informacijskim sistemom naročnika je strošek ponudnika. Prav tako je strošek ponudnika tudi testiranje in kvalifikacija informacijskega sistema.
Datum objave: 23.03.2022 14:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni!
Pri sklopih 1 in 2 Predračuna, za Prevzem cepiva iz skladišča NIJZ oziroma izdaja cepiva skladišču NIJZ, je naročnik izbral enoto na posamezno izdajo oz. prevzem. Zaradi boljše preglednosti in lažje ocene stroška predlagamo, da se enota mere definira enako kot za postavko Prevzem cepiva.
Prosimo za upoštevanje predloga.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
izbrana enota za prevzem oziroma izdajo ostaja nespremenjena. Naročnik ni definiral transportnega karton pri izdaji, saj lahko različni ponudniki zapakirajo blago na različne način v skladu z dobro distribucijsko prakso zdravil
Datum objave: 23.03.2022 14:17
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V dokumentu P-3a_priloga k pogodbi, na str. 4, v razdelku ODPADKI, naročnik opredeljuje, da izvajalec poskrbi za zbiranje in uničenje odpadne transportne embalaže. V predračunu postavka uničenja ni navedena, zato prosimo za ustrezno dopolnitev predračuna, da se lahko oceni strošek.
Hvala za razumevanje in upoštevanje.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Spoštovani,
zahteva je vezana transportno embalažo v kateri izvajalec prejme cepivo. Stroške ponudnik opredeli pod rubriko "Prejem cepiv" - v specifikaciji je navedeno, da postavka zajema tudi skladiščenje, priprava in vračilo transportnih kartonov.
Datum objave: 23.03.2022 14:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V dokumentu P-3a_priloga k pogodbi, na str. 5, v razdelku ODPOKLIC, naročnik navaja, da je za izvedbo odpoklica in uničenje odpoklicanih zdravil odgovoren naročnik, ni pa razvidno, kdo odpoklicana zdravila prevzame v lekarnah. V kolikor naročnik pričakuje, da odpoklicana zdravila prevzame izvajalec, in jih skladišči do uničenja, za katerega je odgovoren naročnik, prosimo za ustrezno dopolnitev predračuna, da se lahko opredeli strošek.
Hvala za upoštevanje.
ODGOVOR
Spoštovani,
za izvedbo odpoklica in uničenje odpoklicanih zdravil je odgovoren naročnik ne glede na mesto dostave.