Dosje javnega naročila 001169/2022
Naročnik: UNIVERZA V LJUBLJANI, FILOZOFSKA FAKULTETA, Aškerčeva cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava okoljsko manj obremenjujočega potrošnega materiala
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 100.195,55 EUR

JN001169/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.02.2022
JN001169/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.03.2022
JN001169/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 01.04.2022
JN001169/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 01.04.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001169/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V LJUBLJANI, FILOZOFSKA FAKULTETA
Aškerčeva cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Matija Vedenik
matija.vedenik@ff.uni-lj.si
+386 12411009

Internetni naslovi
http://www.ff.uni-lj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/437019/RD_-_potrosni_material_za_sanitarije.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=11342
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava okoljsko manj obremenjujočega potrošnega materiala
Referenčna številka dokumenta: JN 2/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33700000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet tega javnega naročila je dobava okoljsko manj obremenjujočega potrošnega materiala za sanitarije za obdobje 36 mesecev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33711900
33761000
33763000
33771100
33772000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet tega javnega naročila je dobava okoljsko manj obremenjujočega potrošnega materiala za sanitarije za obdobje 36 mesecev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.04.2022
Konec: 31.03.2025
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.03.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.05.2022
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.03.2022   12:00
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo samodejno v sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Odpiranje poteka tako, da sistem e-JN samodejno prikaže podatke o ponudniku, skupni ponudbeni vrednosti ponudbe in omogoči dostop do dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek »Skupna ponudbena cena« v del »Predračun«.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 08.03.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.02.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.02.2022   15:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
artikel po zaporedno številko 1, ali vam lahko ponudimo papir, ki izpolnjuje vse zahteve, vendar posamezna rola ni ovita v papirnati ovoj?

Lep pozdrav,

ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik zaradi higienskih razlogov vztraja pri zahtevi, da je vsaka rola posebej ovita s papirnim ovojem. Zaradi velikega števila premajhnih skladišč toaletni papir in papirne brisače skladiščimo tudi posamezno, ne le v pakiranju.

Lep pozdrav,
UL FF

Datum objave: 28.02.2022   15:04
VPRAŠANJE
Vam lahko ponudimo vrečice za damske vložke (4) dimenzije 15x 26 cm, pri čemer bam bomo namestili svoje kasete za higienske vrečke? Vrečke in kasete ki jih imate trenutno v uporabo namreč niso standardnih dimenzij.

Hvala vnaprej za pozitiven odgovor in lep pozdrav,


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik dopušča tudi vrečice takšnih dimenzij. Zamenjavo opreme pa razpisna dokumentacija že tako ali tako predvideva.

Lep pozdrav,
UL FF


Datum objave: 04.03.2022   15:23
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

iz tehničnih specifikacij je razvidno, da so le-te narejene na podlagi materiala, ki ga trenutno uporabljate.
Ponudnikom dovoljujete, da zamenja sistem podajalnikov brisač in toaletnega papirja. Zaradi zagotavljanja enake obravnave ponudnikov in s tem izpolnjevanja načela transparentnosti in konkurenčnosti, vas naprošam, da dovolite nekaj odstopanja kar se tiče posameznih karakteristik ki kot tak ne vplivajo na samo funkcionalnost.

1. papirnate brisače: ali lahko ponudimo brisače iz 100% predelanih vlaken, z najmanj 75% belino, role posamično ovite v folijo, v ostalem izpolnjujejo vse zahteve
5. Tekoče milo: ali lahko ponudimo milo bele/prozorne barve, v kartuši kapacitete 800 ml (glede na sestavo mila in odmerjanje kapaciteta ne vpliva na pogostost menjave posamezne kartuše).
6. papirnate brisače zložene: ali lahko ponudimo brisače iz 100% predelanih vlaken, bele barve, z gramaturo 2x22 g/m2?

Hvala vnaprej in lep pozdrav,


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik je dopustil najrazličnejša odstopanja, tako dimenzij kot gramature, števila kosov v pakiranjih in podobno. To je storil tudi zaradi tega, ker je v prejšnjem, neuspelem postopku javnega naročanja (JN000062/2022-W01) prejel veliko podobnih vprašanj in sugestij potencialnih ponudnikov. Spremenil je tudi način izpolnjevanja predračuna. Če je predračun v prejšnjem postopku onemogočal primerljivost ponudb z izdelki različnih dimenzij in pakiranj, je zdaj to odpravljeno, kar zagotavlja še večji nabor ponudb. Kljub temu se pojavljajo nova vprašanja, ki predlagajo še dodatne spremembe in odstopanja. Naročnik ugotavlja, da je pri pripravi prenovljene tehnične specifikacije upošteval večino dosedanjih predlogov ponudnikov z namenom, da pridobi kar največ konkurenčnih ponudb in uspešno zaključi postopek oddaje javnega naročila.

Odgovor na vaše vprašanje je zato naslednji:

1. Material iz 100 % predelanih vlaken je pri enaki gramaturi slabše kakovosti kot material iz 100 % celuloze. To pomeni, da kakovosti pri enaki gramaturi materiala iz celuloze in predelanih vlaken ni mogoče primerjati. Zaradi tega naročnik ne sprejme papirnatih brisač iz 100 % predelanih vlaken.
5. Naročnik dopušča tudi tekoče milo bele/prozorne barve v kartuši kapacitete 800 ml.
6. Naročnik ne sprejme papirnatih zloženih brisač iz 100 % predelanih vlaken. Razlog za to je pojasnjen pri izdelku 1.

Lep pozdrav,
UL FF



Datum objave: 07.03.2022   09:37
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vljudno prosimo, da dovolite dobavo toaletnega papirja, ki ni ovit v papirni ovoj.
Vse večje in manjše zdravstvene ustanove (UKC LJ, MB, ZD LJUBLJANA,...) uporabljajo različne vrste toaletnega papirja, ki niso oviti v papirni ovoj, kljub omejenim skladiščnim prostorom.
Poleg tega je iz zadnjega razpisa, ki ste ga objavili, razvidno, da ste glede na opisane specifikacije prejeli zgolj dve ponudbi, pri čemer še vaš trenutni dobavitelj ni predložil popolne ponudbe.
Prosim, da omogočite oddajo ponudbe tudi ostalim ponudnikom in ne le trenutnemu dobavitelju.

Lep pozdrav,


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik je pri ugotavljanju svojih potreb in oblikovanju tehničnih specifikacij avtonomen, kar pomeni, da tehnične zahteve določi ob upoštevanju lastnih potreb ter pričakovanj glede na predmet javnega naročila. Ravnanje in zahteve drugih naročnikov zato nimajo nikakršne zveze s tem postopkom javnega naročanja. Naročnik je že večkrat pojasnil, zakaj želi, da so posamezne role toaletnega papirja ovite. Zadnji očitek pa je popolnoma neutemeljen in ga naročnik zavrača. Če bi bil to njegov namen, ne bi že ves čas (tako v prejšnjem, neuspelem, kot v tem postopku) dopuščal najrazličnejših odstopanj. Naročnik tehnične specifikacije v tem delu ne bo spremenil.

Lep pozdrav,
UL FF










Datum objave: 08.03.2022   15:08
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali lahko pod zap.štev,; 5 ponudimo milo penilno, dermatološko testirano , nevtralne barve v zaprti kartuši. Glede na to, da je potrebna zamenjava obstoječih milnikov menimo, da nam to lahko omogočite. Milo penilno je tudi glede na učinkovitost ekonomičnejše od navadnega mila.

Postavlja sen nam tudi vprašanje glede vzdržnosti fiksnih cen za celotno 3 letno pogodbeno obdobje. V zadnje pol leta se na trgu nenormalno povišuje cena materiala in energetski stroški za proizvodnjo. Proizvajalci nam ne morejo zagotoviti enakih nabavne cene niti za naslednje 4 mesece. Glede na trenutno strateško situacijo se bodo cene energentov samo še višale. Ali lahko v osnutku pogodbe vključite člen z naved, možnostjo dviga cen.

Hvala za odgovore.

ODGOVOR

Spoštovani,

milo uporabljamo tako v milnikih, ki so predmet naročila in so nameščeni v sanitarijah, kot tudi v starejših milnikih, ki so nameščeni v večjem številu kabinetov na fakulteti in niso predmet tega naročila. V slednje se milo natoči iz kartuše, zato naročnik ne dovoljuje zamenjave z milom v peni.

Spremembo cen v prvem letu po sklenitvi pogodbe naročniku prepovedujejo javnofinančni predpisi (Pravilnik o načinih valorizacije denarnih obveznosti, ki jih v večletnih pogodbah dogovarjajo pravne osebe javnega sektorja), poznejše spremembe pa tako pravilnik kot 95. člen ZJN-3 dopuščata samo pod strogimi in vnaprej natanko določenimi pogoji. Ker niste podali nobenega konkretnega predloga, naročnik ne bo spreminjal osnutka pogodbe.

Lep pozdrav,
UL FF