Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: REAGENTI IN POTROŠNI MATERIAL ZA IZVAJANJE IMUNOKEMIJSKIH PREISKAV II
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.240.620,44 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN006384/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 17.09.2021
JN006384/2021-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 30.09.2021
JN006384/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.11.2021
JN006384/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 17.03.2022
JN006384/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 22.03.2022
Naslov: REAGENTI IN POTROŠNI MATERIAL ZA IZVAJANJE IMUNOKEMIJSKIH PREISKAV II Referenčna številka dokumenta: 460-E-DS-598/21
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nabava reagentov in potrošnega materiala za izvajanje imunokemijskih preiskav.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 1.878.802,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC MARIBOR
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nabava reagentov in potrošnega materiala za izvajanje imunokemijskih preiskav.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek Pospešen postopek. Utemeljitev: Naročnik je v predhodno izvedenem postopku zavrnil prejeto ponudbo, zato ponavlja postopek. Naročnik je iz tega razloga skrajšal rok za predložitev ponudb.
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN006384/2021-B01 Številka obvestila v UL: 2021/S 182-473073 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 15.09.2021
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
18.02.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1 Število prejetih ponudb MSP-jev: 1 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 1
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
ROCHE farmacevtska družba d.o.o.
Stegne 13G
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.878.802,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 1.878.802,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.