Dosje javnega naročila 001320/2022
Naročnik: Javni zavod Kraške lekarne Ilirska Bistrica, Gregorčičeva cesta 8A, 6250 Ilirska Bistrica
Blago: Dobava električne energije z upoštevanjem okoljskih zahtev
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 69.175,98 EUR

JN001320/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 03.03.2022
JN001320/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.03.2022
JN001320/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.05.2022
JN001320/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.05.2022
JN001320/2022-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Popravek, objavljeno dne 06.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001320/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javni zavod Kraške lekarne Ilirska Bistrica
Gregorčičeva cesta 8A
6250
SI
Ilirska Bistrica
Slovenija
uprava
racunovodstvo@krl.si
+386 57111742

Internetni naslovi
https://www.kraske-lekarne.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/437691/02_RD-Elektrika.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=11493
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava električne energije z upoštevanjem okoljskih zahtev
Referenčna številka dokumenta: JN-11493
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
09310000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava električne energije za nemoteno opravljanje naročnikove dejavnosti.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
09310000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava električne energije za nemoteno opravljanje naročnikove dejavnosti.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Delež zelene energije20

Cena – Ponder:
80
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
17.03.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 17.03.2022   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.03.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
03.03.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.03.2022   09:43
VPRAŠANJE
V dokumentaciji je navedena veljavnost ponudbe 120 dni , to ni sprejemljivo . Prosimo da popravite veljavost ponudbe na največ 30 dni .

ODGOVOR
Naročnik spreminja razpisno dokumentacijo tako, da zahteva veljavnost ponudbe najmanj 30 dni od roka za oddajo ponudb.