Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.03.2022 12:24
VPRAŠANJE
Prosimo vas, da dovilite da ponudniki za zavarovanje za resnost ponudbe predložimo bančno garancijo, saj vsa podjetja ne poslujejo z menicami.
Hvala za odgovor
ODGOVOR
Finančno zavarovanje za resnost ponudbe ni predvideno.
Datum objave: 10.03.2022 07:03
VPRAŠANJE
Prosimo vas, da dovilite da ponudniki za zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti predložimo bančno garancijo, saj vsa podjetja ne poslujejo z menicami.Hvala za odgovor
ODGOVOR
V 11.členu okvirnega sporazuma je zapisano, da naročnik zahteva izročitev finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in sicer bančno garancijo ali 1 bianco menico z menično izjavo in pooblastilom za unovčenje ali ustrezno kavcijsko zavarovanje zavarovalnice. Menična izjava, ki je del razpisne dokumentacije predstavlja le vzorec menične izjave v primeru, ko se za to vrsto finančnega zavarovanja odloči ponudnik ob podpisu okvirnega sporazuma.
Datum objave: 14.03.2022 12:02
VPRAŠANJE
Spoštovani
Vprašanje se zavezuje na sklop 5 Sedimentacija: ali so reagenti in kontrole vezani na že obstoječi sistem ali vam lahko ponudimo nov drugače analizator?
Lep pozdrav,
ODGOVOR
Predmet JR je laboratorijski material vezan na obstoječe sisteme. Novega analizatorja ne morete ponuditi.
Datum objave: 23.03.2022 10:29
VPRAŠANJE
Zahtevamo, da v okvirnem sporazumu in navodilih uskaldite plačni rok z veljavno zakonodajo. Če tega ne boste storili, bomo vložili zahtevek za revizijo.
ODGOVOR
Naročnik je/bo v razpisni dokumentaciji - Navodilu za izdelavo ponudbe in okvirnem sporazumu spremenil dikcijo glede plačilnega roka, ki po novem pravilno glasi:
60 dni oziroma v roku, kot ga določa veljavna zakonodaja, od dneva prejema pravilno izstavljenega računa, ki ni zavrnjen v roku osmih dni od prejema pravilno izstavljenega računa,...
Datum objave: 23.03.2022 10:31
VPRAŠANJE
Določili ste 60 dnevni plačilni rok. Prosim, da popravite okvirni sporazum, saj ta rok velja le do 30.6.2022. Če roka ne boste uskladili, bomo vložili zahtevek za revizijo.
Predlagamo naslednje besedilo: v roku 60 dni od prejema pravilno izstavljenega računa oziroma skladno z veljavnimi predpisi, ki določajo roke plačila.
ODGOVOR
Naročnik je/bo v razpisni dokumentaciji - Navodilu za izdelavo ponudbe in okvirnem sporazumu spremenil dikcijo glede plačilnega roka, ki po novem pravilno glasi:
60 dni oziroma v roku, kot ga določa veljavna zakonodaja, od dneva prejema pravilno izstavljenega računa, ki ni zavrnjen v roku osmih dni od prejema pravilno izstavljenega računa,...
Datum objave: 23.03.2022 10:33
VPRAŠANJE
Kako je zagotovljena tajnost vseh podatkov do odpiranja ponudb, če mora ponudnik vnesti vse podatke v vaš sistem (gosoft).
Menimo, da ta vaša zahteva grobo krši celoten sistem javnega naročanja.
ODGOVOR
Računalniški sistem je zasnovan na način, da do roka za odpiranje ponudb, naročnik nima možnosti dostopa oz. vpogleda v ponudbe.
Datum objave: 23.03.2022 10:35
VPRAŠANJE
Prosimo za navodila kaj ponudnik v sistemu e-JN v razdelek »Skupna ponudbena vrednost« vpiše in kako se bo ravnalo v primeru razhajanj med dokumentom v razdelku »predračun« in »Skupna ponudbena vrednost«.
ODGOVOR
Ponudnik v sistem e-jn vpiše skupno vrednost za predvideno porabo na razpisano obdobje. Ponudnik skupno vrednost pridobi v računalniškem sistemu Go-soft (izpis ponujenih artiklov in ponudbenih cen) . V primeru odstopanj bo naročnik kot ustrezno in pravilno upošteval vrednost, ki bo podana v predračunu oz. izpisu ponujenih artiklov in ponudbenih cen.
Datum objave: 23.03.2022 10:44
VPRAŠANJE
Pojsnite, zakaj zahtevate, da ponudnik dvakrat predloži ESPD, menimo, da je v eni od navednih oblik v točki 1, poglavja 3.4.dovolj. Zahtevamo, da črtate vašo zahtevo, po dvaktratni predložitivi ESPDja.
Vaša zahteva: Izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec »ESPD« (izpolnjen in podpisan, za vsak gospodarski subjekt, ki bo vključen v izvedbo javnega naročila) (preko sistema eJN v xml obliki predloži v razdelek »ESPD« ter skeniranega v pdf obliki predloži v razdelek »Druge priloge«)
ODGOVOR
Ponudnik ESPD obrazec v xml obliki izpolni in podpiše, tako da je to veljaven dokument, podpis se lahko preveri v Si-passu. Obrazec ESPD v pdf obliki služi naročniku za hitrejši pregled izpolnjevanja pogojev, kar je še posebej dobrodošlo pri večjem številu postopkov oz. večjem številu ponudnikov v posameznem postopku. Pregledovanje obrazca ESPD v xml. obliki zahteva bistveno več časa. Glede na navedeno naročnik ne bo umaknil te zahteve.
Datum objave: 23.03.2022 14:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,ali je potrebno priložiti potrjene reference ali zadostuje navedba vseh podatkov?
Hvala in lep pozdrav
ODGOVOR
Pogoj referenc iz točke 10 (Navodilo za izdelavo ponudbe; poglavje 7-Pogoji za sodelvoanje; točka C-Tehnična in strokovna sposobnost) je potrebno izkazati z izpolnitvijo (navedbo) poglavja IV, točka C obrazca ESPD, ki mora biti predložen v ponudbi.
Pogoj referenc iz točke 9 (Navodilo za izdelavo ponudbe; poglavje 7-Pogoji za sodelvoanje; točka C-Tehnična in strokovna sposobnost) pa bo ponudnik izkazal na poziv naročnika v fazi vzorčenja.
Datum objave: 24.03.2022 10:03
VPRAŠANJE
Prosimo vas, da podaljšate rok za postavitev vprašanj, saj ste jih neupravičeno zaprli 20 dni pred rokom za oddajo ponudbe.
Naročnik mora v skladu z ZJN-3 na Portalu JN odgovore, pojasnila oziroma dodatne informacije, ki so potrebne za pripravo ponudb, objaviti najpozneje šest dni pred iztekom roka za oddajo ponudb, iz česar smiselno izhaja in je v praksi običajno, da se rok za postavitev vprašanj zapre cca 8 dni pred rokom za oddajo ponudbe in ne že 20 dni prej.
Rok prosim podaljšajte do 1.4.2022. S tem nam boste mogočili, da prejmemo odgovore na vsa vprašanja, ki se bodo postavila ob pripravi ponudbe.
ODGOVOR
Naročnik je rok za prejem zahtev za pojasnilo postavil glede na razpoložljivost in prisotnost članov komisije, ki so strokovnjaki s področja predmeta JN. Roka ne bo spreminjal.
Datum objave: 28.03.2022 09:03
VPRAŠANJE
Spoštovani!
V poglavju Tehnična in strokovna sposobnost je predvidena zaveza dobavitelja, da bo odvažal celotno embalažo, ki je predmet dostave blaga.
V skladu z običajno prakso v primeru javnih naročil medicinskih pripomočkov je, da zahteva, ki jo navaja naročnik, velja v primeru dobav po volumnu večjih oz. velikih aparatov, ki imajo tudi veliko količino embalaže, ne pa v primeru dobav medicinskih pripomočkov, zato predvidevamo, da zahteva izvira iz dokumentacije, katere predmet je bilo blago velikih dimenzij.
Vsled navedenega prosimo naročnika za potrditev, da se navedena zahteva za zadevno javno naročilo črta.
Hvala in lepo pozdravljeni.
ODGOVOR
Naročnik najprej pojasnjuje, da je navedena dikcija zapisana v vseh naročnikovih postopkih JN s področja MP. Prav tako je bila dikcija zapisana v predhodnem postopku, v katerem nismo prejeli nobene podobne zahteve za pojasnilo.
Naročnik je navedbe potencialnega ponudnika preveril v laboratoriju in ugotovil, da nekateri ponudniki dobavljajo mat. v plastični embalaži, ki jo tudi sproti odvažajo. Glede na navedeno naročnik dikcije ne bo črtal.