Dosje javnega naročila 001416/2022
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM TRBOVLJE Trbovlje, Rudarska cesta 12, Rudarska cesta 12, 1420 Trbovlje
Blago: DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 191.764,91 EUR

JN001416/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.03.2022
JN001416/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.03.2022
JN001416/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.05.2022
JN001416/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001416/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM TRBOVLJE Trbovlje, Rudarska cesta 12
Rudarska cesta 12
1420
SI
Trbovlje
Slovenija
ZD Trbovlje
marusa.eberlinc@zd-trbovlje.si
+386 35624204

Internetni naslovi
https://www.zd-trbovlje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/437921/razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=11618
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
Referenčna številka dokumenta: JN-11618
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33696000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.03.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.03.2022   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.03.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.03.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.03.2022   09:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Glede na dejstvo, da naročnik za določene imunološke preiskave ne ve kdaj jih bo vpeljal in nima točnega podatka kakšno bo število testov na leto, naročnika prosimo ali lahko za te preiskave ponudimo zadostno število testov, vendar pa ob tem ne upoštevamo obstojnosti testov na analitskem sistemu po odprtju nedeljivega pakiranja v dnevih. Ni namreč jasno kdaj in koliko testov bo naročnik opravil in posledično se z upoštevanjem obstojnosti ponudbena cena nesorazmerno poviša. Pri testih Vitamin B12, Folati, Vitamin D in Anti SARS-CoV-2 IgG protitelesa ponudnik predlaga, da naročnik kot ustrezno šteje ponudbo, kjer ponudnik ponudi zadostno količino reagenta za izvedbo podanih testov, vendar ob tem ne upošteva obstojnosti na analitskem sistemu po odprtju. Vnaprej hvala

ODGOVOR

Spoštovani!

Se strinjamo.

Lep pozdrav.

Komisija za izvedbo NMV

Datum objave: 09.03.2022   14:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,

glede na to, da je rok oddaje ponudbe samo 3 delovne dni od objave na Portalu, prosimo za podaljašnje roka za oddajo vsaj 8 delovnih dni od objave
na Portalu, to je do 18.3.2021.

V naprej hvala..


ODGOVOR

Spoštovani!

Roka ne moremo podaljšati, saj tudi nas zavezuje roki.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,

Komisija za izvedbo NMV


Datum objave: 11.03.2022   10:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

vprašanje vezano na zahtevo:
Če serviser ne more ugotoviti napake ali nima rezervnih delov za takojšnje popravilo opreme in zato oprema ne deluje daljši čas (več kot 1 delovni dan), mora zagotoviti nadomestno opremo (enakih ali boljših karakteristik) ali zagotoviti kritje stroškov, ki bi nastali zaradi naročanja preiskav v drugem, primernem in po naročnikovem izboru izbranem laboratoriju ali stroškov, ki bi nastali zaradi zagotavljanja laboratorijske vode ustrezne kvalitete pri drugem ponudniku.

Prosimo, da se kot daljši čas nedelovanja opreme določi več kot 3 delovne dni - zahteva po 1 delovnem dnevu je namreč v določenih primerih objektivno neizpolnljiva, saj morajo ponudniki ob okvarah pogosto dobaviti rezervni del iz tujine, ker je nemogoče imeti lokalno vse na zalogi. Dobava iz tujine pa kljub utečenim poslovnim procesom terja svoj čas.

hvala za razumevanje

ODGOVOR

Spoštovani!

Sprejemamo rok več kot tri delovne dni.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.

Komisija za izvedbo NMV