Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM TRBOVLJE Trbovlje, Rudarska cesta 12, Rudarska cesta 12, 1420 Trbovlje
Blago: DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 191.764,91 EUR
JN001416/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.03.2022
JN001416/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.03.2022
JN001416/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 18.05.2022
JN001416/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 19.05.2022
Naslov: DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET Referenčna številka dokumenta: JN-11618
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33696000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33696000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANALITSKI SISTEM SIEMENS DIMENSION EXL 200 Z VKLJUČENIM VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 3 LET
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
14.03.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 14.03.2022 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 11.03.2022 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.03.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.03.2022 09:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Glede na dejstvo, da naročnik za določene imunološke preiskave ne ve kdaj jih bo vpeljal in nima točnega podatka kakšno bo število testov na leto, naročnika prosimo ali lahko za te preiskave ponudimo zadostno število testov, vendar pa ob tem ne upoštevamo obstojnosti testov na analitskem sistemu po odprtju nedeljivega pakiranja v dnevih. Ni namreč jasno kdaj in koliko testov bo naročnik opravil in posledično se z upoštevanjem obstojnosti ponudbena cena nesorazmerno poviša. Pri testih Vitamin B12, Folati, Vitamin D in Anti SARS-CoV-2 IgG protitelesa ponudnik predlaga, da naročnik kot ustrezno šteje ponudbo, kjer ponudnik ponudi zadostno količino reagenta za izvedbo podanih testov, vendar ob tem ne upošteva obstojnosti na analitskem sistemu po odprtju. Vnaprej hvala
ODGOVOR
Spoštovani!
Se strinjamo.
Lep pozdrav.
Komisija za izvedbo NMV
Datum objave: 09.03.2022 14:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede na to, da je rok oddaje ponudbe samo 3 delovne dni od objave na Portalu, prosimo za podaljašnje roka za oddajo vsaj 8 delovnih dni od objave
na Portalu, to je do 18.3.2021.
V naprej hvala..
ODGOVOR
Spoštovani!
Roka ne moremo podaljšati, saj tudi nas zavezuje roki.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
Komisija za izvedbo NMV
Datum objave: 11.03.2022 10:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vprašanje vezano na zahtevo:
Če serviser ne more ugotoviti napake ali nima rezervnih delov za takojšnje popravilo opreme in zato oprema ne deluje daljši čas (več kot 1 delovni dan), mora zagotoviti nadomestno opremo (enakih ali boljših karakteristik) ali zagotoviti kritje stroškov, ki bi nastali zaradi naročanja preiskav v drugem, primernem in po naročnikovem izboru izbranem laboratoriju ali stroškov, ki bi nastali zaradi zagotavljanja laboratorijske vode ustrezne kvalitete pri drugem ponudniku.
Prosimo, da se kot daljši čas nedelovanja opreme določi več kot 3 delovne dni - zahteva po 1 delovnem dnevu je namreč v določenih primerih objektivno neizpolnljiva, saj morajo ponudniki ob okvarah pogosto dobaviti rezervni del iz tujine, ker je nemogoče imeti lokalno vse na zalogi. Dobava iz tujine pa kljub utečenim poslovnim procesom terja svoj čas.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.