Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA IZOLA OSPEDALE GENERALE ISOLA, Polje 40, 6310 Izola - Isola
Blago: Sukcesivna dobava potrošnega materiala za endoskopsko opremo - ponovitev II
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 59.718,51 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN007683/2021-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 11.11.2021
JN007683/2021-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.12.2021
JN007683/2021-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.01.2022
JN007683/2021-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.01.2022
JN007683/2021-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.03.2022
JN007683/2021-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
JN007683/2021-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 11.03.2022
Naslov: Sukcesivna dobava potrošnega materiala za endoskopsko opremo - ponovitev II Referenčna številka dokumenta: JN 101/RN-21
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Sukcesivna dobava potrošnega materiala za endoskopsko opremo - ponovitev II
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 48.949,60 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava potrošnega materiala za endoskopsko opremo - ponovitev II
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN007683/2021-B01 Številka obvestila v UL: 2021/S 220-576994 Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 09.11.2021
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila
Oddelek V: Oddaja naročila
Sklop 1
Naslov:
Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
03.03.2022
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2 Število prejetih ponudb MSP-jev: 2 Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0 Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0 Število elektronsko prejetih ponudb: 2
Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Da
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MEDIP, PRODAJA MEDICINSKE OPREME d.o.o.
Leskoškova cesta 9E
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
MINAMed, družba za trgovino in zastopanje d.o.o.
Leskoškova cesta 9E
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 48.950,00 EUR Skupna vrednost naročila/sklopa: 48.949,60 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.