Dosje javnega naročila 001478/2022
Naročnik: GENERALNI SEKRETARIAT VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE, Gregorčičeva ulica 20, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup konferenčnega sistema ter ozvočenja za namen terenskega dela
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN001478/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.03.2022
JN001478/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.03.2022
JN001478/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.04.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001478/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
GENERALNI SEKRETARIAT VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE
Gregorčičeva ulica 20
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Generalni sekretariat Vlade RS
gp.gs@gov.si
+386 14781000
+386 14781607

Internetni naslovi
http://www.gsv.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/438299/Dokumentacija43008_2_2022.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=11675
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup konferenčnega sistema ter ozvočenja za namen terenskega dela
Referenčna številka dokumenta: JN-11675
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
32300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nakup konferenčnega sistema ter ozvočenja za namen terenskega dela ter nakup dodatne opreme k obstoječi opremi in nadgradnja obstoječe opreme skladno z določili te dokumentacije in prilogami k njej.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
32300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Javno naročilo obsega:
- nakup brezžičnega konferenčnega sistema prvenstveno za namen terenskega dela, uporabljal pa se bo lahko tudi ob različnih dogodkih v vseh objektih naročnika,
- nakup prenosnega ozvočenja v prvi vrsti za potrebe terenskega dela, uporabi pa se ga lahko tudi ob različnih dogodkih v vseh objektih v upravljanju naročnika,
- nakup opreme za nadgradnjo in zagotovitev dodatnih funkcionalnosti opreme v obstoječih dvoranah in izvedbo "hibridnih" video dogodkov na terenu.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 14.04.2022
Konec: 16.09.2022
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.03.2022   13:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.03.2022   14:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.03.2022   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.03.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.03.2022   13:54
VPRAŠANJE
Spoštovani,


1) V obrazcu št. 2: "Predračun za JN št. 43008-2/2022" je v poziciji št. 33 sklopa 3 v opisu navedeno: "LCD zaslon diagonale 23" ločljivosti FullHD....", medtem, ko je kot oprema oziroma referenčni model naveden 32" ekran.

vprašanje št.1:
Ali je pravilna velikost ekrana dejansko 32"? Prosimo, da naročnik ustrezno popravi specifikacijo in določi pravilno velikost zahtevanega ekrana.


2) V obrazcu št. 2: "Predračun za JN št. 43008-2/2022" v vseh točkah postavk niso navedene "enote mere" in "količine". Manjkajoče "enote mere" in " količine niso navedene v:
- sklop 3, pozicija št. 1
- sklop 3, pozicija št. 2
- sklop 3, pozicija št. 3
- sklop 3, pozicija št. 6
- sklop 3, pozicija št. 11

vprašanje št.2:
Prosimo naročnika, da ustrezno dopolni vse manjkajoče elemente "enote mere" in "količine" v specifikaciji št.2.

lep pozdrav


ODGOVOR
Odgovor št. 1.:
Pravilna velikost ekrana v poziciji št. 33 v sklopu 3 je 32". Naročnik je v tem delu spremenil dokumentacijo za oddajo javnega naročila. Dokument je dostopen na spletni strani naročnika: https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/nakup-konferencnega-sistema-ter-ozvocenja-za-namenterenskega-dela-220310095004/.

Odgovor št. 2.:
Naročnik je dopolnil manjkajoči podatke - enote mere in količine ter v tem delu spremenil dokumentacijo za oddajo javnega naročila. Dokument je dostopen na spletni strani naročnika: https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/nakup-konferencnega-sistema-ter-ozvocenja-za-namenterenskega-dela-220310095004/.