Dosje javnega naročila 001585/2022
Naročnik: OBČINA ŠENTJUR, Mestni trg 10, 3230 Šentjur
Gradnje: Sanacija plazu za stanovanjskim objektom Planina pri Sevnici 85
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 149.905,73 EUR

JN001585/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.03.2022
JN001585/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 24.03.2022
JN001585/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.05.2022
JN001585/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.06.2022
JN001585/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.06.2022
JN001585/2022-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 04.10.2022
JN001585/2022-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 06.10.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001585/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA ŠENTJUR
Mestni trg 10
3230
SI
Šentjur
Slovenija
Marjeta Gajšek
marjeta.gajsek@sentjur.si
+386 037471385
+386 035743446

Internetni naslovi
http://www.sentjur.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/438677/Celotna_razpisna_dokumentacija___plaz_Planina_pri_Sevnici.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=11889
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sanacija plazu za stanovanjskim objektom Planina pri Sevnici 85
Referenčna številka dokumenta: JN-11889
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Sanacija plazu za stanovanjskim objektom Planina pri Sevnici 85
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sanacija plazu za stanovanjskim objektom Planina pri Sevnici 85
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Pogodbeni rok za izvedbo se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki od oddaji niso bile poznane.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
31.03.2022   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 31.03.2022   12:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.03.2022   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.03.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.03.2022   13:19
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Vaše zahtevne niso skladne z zakonom.

V pogodbi imate navedeno da plačujete 90%, 10 % pa zadržite ob enem pa zahtevate še BG za dobro izvedbo za 10%.

Imate lahko eno ali drugo ali pa oboje, ampak v tem primeru vsako po 5%.

Prosimo, da spremenite pogoje.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Na podlagi 22. člena osnutka pogodbe iz razpisne dokumentacije je razvidno, da skupni znesek ne sme presegati pogodbene kazni 10% od vrednosti pogodbenih del brez DDV. Razpisna dokumentacija ostaja nespremenjena.

LP



Datum objave: 24.03.2022   10:42
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Mislim, da niste razumeli naše zahteve. Vi ne smete imeti zavarovanja za DI za 10% in še zadržati za 10%. Ali imate zavarovanje za DI za 10%, ali pa samo zadržana sredstva za 10%.

Če hočete imeti oboje lahko skupaj znese 10% pogodbene vrednosti. Torej zavarovanje za 5% in zadržana sredstva za 5%.

Lep pozdrav.

"VPRAŠANJE
Spoštovani.

Vaše zahtevne niso skladne z zakonom.

V pogodbi imate navedeno da plačujete 90%, 10 % pa zadržite ob enem pa zahtevate še BG za dobro izvedbo za 10%.

Imate lahko eno ali drugo ali pa oboje, ampak v tem primeru vsako po 5%.

Prosimo, da spremenite pogoje.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Na podlagi 22. člena osnutka pogodbe iz razpisne dokumentacije je razvidno, da skupni znesek ne sme presegati pogodbene kazni 10% od vrednosti pogodbenih del brez DDV. Razpisna dokumentacija ostaja nespremenjena.

LP"

ODGOVOR

Popravek razpisne dokumentacije se nahaja v objavi številka JN001585/2022-K01.

LP