Dosje javnega naročila 001896/2022
Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA DR. FRANCA DERGANCA Nova Gorica, Ulica padlih borcev 13A, 5290 Šempeter pri Gorici
Storitve: Vzdrževanje aparata Allura Xper FD20, ser.št.: 819
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 54.064,06 EUR

JN001896/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.03.2022
JN001896/2022-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 31.03.2022
JN001896/2022-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 07.04.2022
JN001896/2022-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.04.2022
JN001896/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.05.2022
JN001896/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 27.05.2022
JN001896/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 27.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN001896/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
SPLOŠNA BOLNIŠNICA DR. FRANCA DERGANCA Nova Gorica
Ulica padlih borcev 13A
5290
SI
Šempeter pri Gorici
Slovenija
Skupina za javna naročila
sjn@bolnisnica-go.si
+386 53301580

Internetni naslovi
http://www.bolnisnica-go.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/439893/RD-objava.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=12307
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Vzdrževanje aparata Allura Xper FD20, ser.št.: 819
Referenčna številka dokumenta: 271-2/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50421000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev vzdrževanja aparata Allura Xper FD20, ser.št.: 819.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
50421000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: sedež naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev vzdrževanja aparata Allura Xper FD20, ser.št.: 819.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
skladno z razpisno dokumentacijo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.04.2022   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.04.2022   12:01
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 30.03.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.03.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.03.2022   12:40
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V zahtevah specifikacije je navedeno:
1. dosegljivost 24 ur/dan, vse dni v tednu, razen med vikendi in prazniki. Takšna zahteva je mogoča samo v "all inclusive pogodbi", do konca leta. V nadaljevanju pogodbe je mogoča dosegljivost samo v delovnem času med 7:00 in 16:00 uro, med delovnimi dnevi, brez vikendov in praznikov.
5. Izvajalec bo pristopil k izvajanju opravil na poziv nadzorne osebe naročnika v najkrajšem možnem času. Maksimalni odzivni čas je največ 4 ure - v tem času se lahko odzovemo telefonsko ali preko e-pošte, zato prosimo, da se to doda. Prav tako velja ta odzivni čas samo v času "all inclusive" pogodbe, za naprej pa vam lahko ponudimo odzivni čas 24 ur.
Maksimalni čas za odpravo napake 72 ur, lahko ponudimo pri "all inclusive" pogodbi, do konca leta. V nadaljevanju se čas podaljša na maksimalno 7 delovnih dni. Čas za odpravo napak v obeh primerih ne velja za vikende in praznike.
V pogojih za sodelovanje je pod točko C 6. navedeno, da ponudnik zagotavlja najmanj 6 mesečno garancijo na vgrajene rezervne dele in izvedeno delo, za RTG cev in detektor pa 12 mesecev.
Prosimo za popravek, saj nam proizvajalec ne zagotavlja 6 mesečne garancije na rezervne dele, ampak 3 mesečno, za RTG cev in detektor pa lahko ponudimo 12 mesecev.
ODGOVOR
Naročnik se z vsem predlaganim strinja.



Datum objave: 15.04.2022   11:24
Naročnik spreminja rok za oddajo ponudbe, ki po novem pravilno glasi 26.04.2022 do 10:00 ure. Odpiranje ponudb po preko sistema e-jn izvedeno 26.04.2022 ob 12:01 uri.
Hvala za razumevanje.