Dosje javnega naročila 002125/2022
Naročnik: Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o., Zgornji Brnik 130A, 4210 Brnik - Aerodrom
Blago: NABAVA SLUŽBENIH OBLEK
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN002125/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 04.04.2022
JN002125/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN002125/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o.
Zgornji Brnik 130A
4210
SI042
Brnik - Aerodrom
Slovenija
Služba za nabavo, Renata Zaletelj
renata.zaletelj@fraport-slovenija.si
+386 42061408
+386 42022409

Internetni naslovi
http://www.fraport-slovenija.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/440803/RD-JN-2021-B4-GHS_6_LM.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=12504
na zgoraj navedeni naslov.
I.6 Glavna področja dejavnosti
Letališke dejavnosti


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NABAVA SLUŽBENIH OBLEK
Referenčna številka dokumenta: JN-12504
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izdelava in dobava moških in ženskih službenih oblek, z deležem ekološko pridelanega bombaža ali drugih naravnih vlaken, za zaposlene v podjetju Fraport Slovenija, d.o.o., razdeljen na sklope.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: bluze, srajce, rute, kravate
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18332000
18420000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izdelava in dobava moških in ženskih službenih oblek, z deležem ekološko pridelanega bombaža ali drugih naravnih vlaken, za zaposlene v podjetju Fraport Slovenija, d.o.o., razdeljen na sklope.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: moška in ženska obleka - hlače, suknjič, krilo, obleka, blazer, pas
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18230000
18420000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izdelava in dobava moških in ženskih službenih oblek, z deležem ekološko pridelanega bombaža ali drugih naravnih vlaken, za zaposlene v podjetju Fraport Slovenija, d.o.o., razdeljen na sklope.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: brezrokavniki, jope, puloverji
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18235000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je izdelava in dobava moških in ženskih službenih oblek, z deležem ekološko pridelanega bombaža ali drugih naravnih vlaken, za zaposlene v podjetju Fraport Slovenija, d.o.o., razdeljen na sklope.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot navedeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
03.05.2022   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 03.05.2022   14:00
Kraj: Na portalu e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.04.2022   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
04.04.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.04.2022   08:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V razpisni dokumentaciji smo naleteli na eno nejasnost, ki se nanaša na TEHNIČNO IN STROKOVNO SPOSOBNOST.
V 4.pogoju je navedeno: Ponudnik ali skupina ponudnikov v okviru skupne ponudbe mora v ponudbi izkazati, da je v zadnjih treh letih pred oddajo ponudbe za najmanj dva (2) in največ pet (5) kupcev LETNO kvalitetno in v skladu s pogodbenimi določili, dobavil enakovrstno blago kot je predmet ponudbe v skupni vrednosti vsaj 20.000 EUR za sklop 1; vsaj 30.000 za sklop 2 in vsaj 10.0000 za sklop št. 3.
Vprašanja:
Ali se vrednost za posamezno leto za posamezen sklop kumulira - torej ali se vrednost dobave za enega naročnika in dobava za drugega naročnika oziroma za največ pet naročnikov za posamezno leto lahko sešteje?

ODGOVOR
Da.