Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LAŠKO, Kidričeva ulica 5B, 3270 Laško
Blago: NAKUP HEMATOLOŠKEGA ANALIZATORJA S POTROŠNIM MATERIALOM IN VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 5 LET
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 60.951,20 EUR
JN002447/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.04.2022
JN002447/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.05.2022
JN002447/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 25.05.2022
JN002447/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.06.2022
Naslov: NAKUP HEMATOLOŠKEGA ANALIZATORJA S POTROŠNIM MATERIALOM IN VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 5 LET Referenčna številka dokumenta: NMV-B-03/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP HEMATOLOŠKEGA ANALIZATORJA S POTROŠNIM MATERIALOM IN VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 5 LET
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Laško
II.2.4 Opis javnega naročila
NAKUP HEMATOLOŠKEGA ANALIZATORJA S POTROŠNIM MATERIALOM IN VZDRŽEVANJEM ZA OBDOBJE 5 LET
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z razpisno dokumentacijo.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.05.2022 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.05.2022 13:00 Kraj: Avtomatično v sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.04.2022 08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.04.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.04.2022 09:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Vezano na dodatne zahteve pod pod točko C2 nas zanima ali je minimalni volumen potrebnega vzorca v primeru kasnejše nadgradnje za sistem za pripravo in barvanje lahko večji od 80 mikrolitrov?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Zahtevani volumen vzorca ostaja v razpisnih pogojih nespremenjen.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.