Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.04.2022 10:32
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vljudno prosimo za Sklop 1 - Ostalo pohištvo in oprema, da objavite načrte in opis miz, omar, ognjevarne omare (opis in oprema omare), arhivske omare.
Prosimo tudi za informacijo o količinah za ta sklop in roke dobav.
Ali je potrebna predložitev referenc za ta sklop in postopek zanje?
hvala, lep pozdrav
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik v poglavju 4 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------
Naročnik bo na podlagi pogojev in meril za:
SKLOP 1 - Ostalo pohištvo in oprema
SKLOP 2 - Oblazinjeno pohištvo
SKLOP 3 - Lesena vrata in okna
SKLOP 4 - Stoli
SKLOP 5 - Table in projekcijska platna
določenih v razpisni dokumentaciji, v prvi fazi izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
Naročnik bo v drugi fazi odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi ima sklenjen okvirni sporazum za posamezni sklop.
Vsi okvirni sporazumi se sklepajo za obdobje štirih let.
-----------
Naročnik v 5. in 6. členu vzorca okvirnega sporazuma navaja:
-----------
Natančna vrsta in količina naročenega blaga je v trenutku sklepanja okvirnega sporazuma objektivno neugotovljiva. Vrste in količine naročenega blaga se v času trajanja okvirnega sporazuma prilagodijo konkretnim potrebam naročnika.
Naročnik količine in izvedbene pogoje opredeli v fazi odpiranja konkurence za posamezni sklop, ko stranke okvirnega sporazuma za ta sklop v svojih ponudbah predložijo cene. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi odpiranja konkurence izvede povpraševanje za dodatno blago, ki sodi v posamezni sklop in ni bilo navedeno v predračunu za ta sklop, saj ga naročnik v danem trenutku ni mogel predvideti in za katerega bi se izkazala potreba šele po sklenitvi okvirnega sporazuma.
-----------
Skladno z zgoraj navedenim naročnik pojasnjuje, da izvaja javno naročilo za obdobje štirih let in v trenutku objave ne more predložiti natančnih načrtov, količin in rokov dobav. Navedene parametre bo naročnik opredelil v drugi fazi odpiranja konkurence.
Dalje naročnik pojasnjuje, da so pogoji za sodelovanje, vezani na tehnično in kadrovsko sposobnost, navedeni v poglavju 24.2.3 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe.
Lep pozdrav.
Datum objave: 21.04.2022 10:46
VPRAŠANJE
Spoštovani
vaša zahteva veljavnosti cen v obdobju po pandemiji je zelo težko izvedljiva. Gre zato, da se cene nekaterih materialov dvigujejo ali pa padajo na dnevni bazi.
Ali lahko izvedete postopek, v katerem bi odpirali konkurenco za posamezne artikle, ki jih boste takrat potrebovali ?
Hvala za vaš odgovor
Lep pozdrav
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik je v predhodnem odgovoru pojasnil način izvedbe javnega naročila.
V 7. členu vzorca okvirnega sporazuma je navedeno:
--------------------------
Cene v okviru posameznega povpraševanja so fiksne.
--------------------------
Naročnik pojasnjuje, da navedeni člen glede fiksnosti cen velja za drugo fazo izvajanja javnega naročila, ko bo naročnik odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum za posamezni sklop.
Lep pozdrav.
Datum objave: 03.05.2022 15:32
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo za pojasnilo, kolikšna so dovoljena odstopanja v % pri navedenih dimenzijah omar; pisarniška, omara na kolesih...
Prosimo za načrte razpisanih artiklov, natančnejši opis npr. mize - ali stoji na podnožju, katero podnožje;
- opis klubska miza - načrt in izgled
- omara pisarniška - načrt, notranja oprema, ali je lahko izvedena v standardnih dimenzijah proizvajalca, širina 900, globina 450 mm?
- kateder - načrt - izgled
- pisarniška omara - načrt in izgled, notranja oprema
- predalnik na kolesih - načrt in opis, število predalov, ali je lahko upošteva raster proizvajalca 450 mm v širino, globina 570 mm?
- ognjevarna omara - prosimo za tip omare, navedenega primernega proizvajalca in opis omare z notranjo opremo
- omara arhivska - opis notranjosti omare in načrt
- prosimo za količine vsega navedenega in predvidene dobavne roke
hvala, lep pozdrav,
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.
Naročnik je v predhodno objavljenih odgovorih podal pojasnila glede natančnih izgledov, opisov in predvidenih dobavnih rokov.
Lep pozdrav.
Datum objave: 03.05.2022 15:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo za pojasnilo, kolikšna so dovoljena odstopanja v % pri navedenih dimenzijah omar; pisarniška, omara na kolesih...
Prosimo za načrte razpisanih artiklov, natančnejši opis npr. mize - ali stoji na podnožju, katero podnožje;
- opis klubska miza - načrt in izgled
- omara pisarniška - načrt, notranja oprema, ali je lahko izvedena v standardnih dimenzijah proizvajalca, širina 900, globina 450 mm?
- kateder - načrt - izgled
- pisarniška omara - načrt in izgled, notranja oprema
- predalnik na kolesih - načrt in opis, število predalov, ali je lahko upošteva raster proizvajalca 450 mm v širino, globina 570 mm?
- ognjevarna omara - prosimo za tip omare, navedenega primernega proizvajalca in opis omare z notranjo opremo
- omara arhivska - opis notranjosti omare in načrt
- prosimo za količine vsega navedenega in predvidene dobavne roke
hvala, lep pozdrav,
ODGOVOR
Pozdravljeni,
navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
Lep pozdrav.
Datum objave: 13.05.2022 10:54
VPRAŠANJE
Spoštovani
glede na to, da je JN dvofazno nas zanima katere dokumente iz razpisne dokumentacije je potrebno priložiti ob prijavi ?
ODGOVOR
Pozdravljeni,
ponudniki k ponudbi priložijo dokumente, navedene v 10. poglavju navodil ponudnikom za pripravo ponudbe.
Lep pozdrav.
Datum objave: 13.05.2022 10:56
VPRAŠANJE
Spoštovani
ali prav mislimo, da OBR št. 1A povzetek predračuna ni potrebno oddati v I.fazi oddaje ponudbe?
ODGOVOR
Pozdravljeni,
skladno z določili razpisne dokumentacije je potrebno k ponudbi priložiti tudi izpolnjen Obrazec št. 1a (POVZETEK PREDRAČUNA (REKAPITULACIJA)).
Lep pozdrav.
Datum objave: 13.05.2022 10:58
VPRAŠANJE
Ali je kje potrebno označiti za katere sklope se oddaja ponudba v I.fazi JN?
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik v 3. poglavju navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------------------------
Ponudnik lahko odda ponudbo za katerikoli sklop, za en sklop, več sklopov ali za vse sklope. Ponudnik v obrazcu »Enotni evropski dokument v zvezi z oddajo javnega naročila - ESPD« (v nadaljevanju: ESPD) navede, za kateri sklop se prijavlja. Kadar to ne bo izrecno označeno, bo naročnik štel, da se ponudnik prijavlja na sklop, za katerega je v obrazcu Predračun navedel cene.
----------------------------
Lep pozdrav.
Datum objave: 16.05.2022 17:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
vaša zahteva : 25.1. MERILO - PRVA FAZA V okviru prve faze bo naročnik sklenil okvirni sporazum za posamezni sklop z največ petimi ponudniki, ki bodo ponudili najnižjo skupno vrednost v EUR brez DDV za ta sklop, zaokroženo na dve decimalni mesti natančno. V primeru, da naročnik prejme več najugodnejših dopustnih ponudb za posamezni sklop, ki vsebujejo enako skupno ceno v EUR brez DDV, zaokroženo na dve decimalni mesti natančno, bo naročnik izbral ponudbo, ki bo prispela prej. Če sta ena ali več takih ponudb prispeli istočasno, bo o izbiri odločal žreb....
Ne razumemo kako naj glede na podane tehnične specifikacije podano ceno ?
Na osnovi česa jo naj določimo ?
Hvala za odgvor
ODGOVOR
Pozdravljeni,
ponudniki izpolnijo predračun skladno z določili poglavja 11.2. navodil ponudnikom za pripravo ponudbe in na osnovi priloženih tehničnih specifikacij. V predračunu za posamezni sklop so navedeni opisi artiklov.
Lep pozdrav.
Datum objave: 16.05.2022 17:06
VPRAŠANJE
Spoštovani
glede na vaš odgovor z dne "Datum objave: 03.05.2022 15:36" vas prosimo za objavo zahtevanih dokumentov, načrtov ipd. ker ponudniki ne morremo podajati okvirnih cen. V nasprotnem primeru bomo zaradi vaših nepojasnjenih odgovorov i nedopolnitve zahtevanega primorani vložiti zahtevek za revizijo na razpisno dokumentacijo.
Hvala
ODGOVOR
Pozdravljeni,
naročnik v poglavju 4 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------
Naročnik bo na podlagi pogojev in meril za:
SKLOP 1 - Ostalo pohištvo in oprema
SKLOP 2 - Oblazinjeno pohištvo
SKLOP 3 - Lesena vrata in okna
SKLOP 4 - Stoli
SKLOP 5 - Table in projekcijska platna
določenih v razpisni dokumentaciji, v prvi fazi izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu. Naročnik bo v drugi fazi odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi ima sklenjen okvirni sporazum za posamezni sklop. Vsi okvirni sporazumi se sklepajo za obdobje štirih let.
-----------
Dalje naročnik v 5. in 6. členu vzorca okvirnega sporazuma navaja:
-----------
Natančna vrsta in količina naročenega blaga je v trenutku sklepanja okvirnega sporazuma objektivno neugotovljiva. Vrste in količine naročenega blaga se v času trajanja okvirnega sporazuma prilagodijo konkretnim potrebam naročnika.
Naročnik količine in izvedbene pogoje opredeli v fazi odpiranja konkurence za posamezni sklop, ko stranke okvirnega sporazuma za ta sklop v svojih ponudbah predložijo cene. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi odpiranja konkurence izvede povpraševanje za dodatno blago, ki sodi v posamezni sklop in ni bilo navedeno v predračunu za ta sklop, saj ga naročnik v danem trenutku ni mogel predvideti in za katerega bi se izkazala potreba šele po sklenitvi okvirnega sporazuma.
-----------
Skladno z zgoraj navedenim naročnik pojasnjuje, da izvaja javno naročilo za obdobje štirih let in v trenutku objave ne more predložiti natančnih načrtov, količin in rokov dobav. Navedene parametre bo naročnik opredelil v drugi fazi odpiranja konkurence.
Naročnik je v odgovorih, datum objave 3. 5. 2022 ob 15:32 in ob 15:36, navedel:
---------------------------
Naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.
Navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
---------------------------
Naročnik pojasnjuje, da dovoljeno odstopanje velja za dimenzije artiklov v okviru sklopa 1 in ne velja za cene.
Naročnik v razpisni dokumentaciji nikjer ne navaja, da morajo ponudniki podati okvirne cene.
Lep pozdrav.
Datum objave: 16.05.2022 17:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni
prosimo vas, da pregledate razpisne dokumentacije že objavljenih javnih naročil povezanih z 1. in 2. fazo.
Ponudniki ne smemo in ne moremo podajati okvirnih cen z odstopanji 10%.
Prosimo, da spremenite predračun tako, da se ponudniki lahko samo prijavimo na sklope, za katere želimo oddajati ponudbo in se v 2. fazi odpiranja konkurence lotite cen.
Hvala
ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik je v odgovorih, datum objave 3. 5. 2022 ob 15:32 in ob 15:36, navedel:
---------------------------
Naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.
Navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
---------------------------
Naročnik pojasnjuje, da dovoljeno odstopanje velja za dimenzije artiklov v okviru sklopa 1 in ne velja za cene.
Naročnik v razpisni dokumentaciji nikjer ne navaja, da morajo ponudniki podati okvirne cene.
Naročnik dodatno pojasnjuje, da skladno z določili prvega odstavka 84. člena in prvega odstavka 89. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in spremembe), Tolmačenjem Direktorata za javno naročanje, predmet: Sklenitev in izvajanje okvirnega sporazuma po ZJN-3, št. 430-34/2017/1 z dne 26. 1. 2017, Priročnikom za uporabo javnega naročanja v praksi (mag. M. Koršič Potočnik, Maja Prebil, mag. Urška Skos Klima, Ljubljana 2019), naročnik v primeru izvedbe odprtega postopka s sklenitvijo okvirnega sporazuma ne sme dovoliti ponudnikom, da se samo prijavijo na sklope, za katere želijo oddajati ponudbo, v smislu kvalifikacijske liste oziroma liste usposobljenih gospodarskih subjektov, tj. brez medsebojne primerjave ponudb za sklenitev okvirnega sporazuma. Cena ali stroški oziroma ta vidik so praviloma sestavni del meril v postopku izbire strank okvirnega sporazuma.
Lep pozdrav.