Dosje javnega naročila 002568/2022
Naročnik: UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE, Titov trg 4, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Dobava in montaža okolju prijazne pohištvene opreme in druga mizarska dela za potrebe Univerze na Primorskem za obdobje štirih let
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 2.154.047,86 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN002568/2022-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 19.04.2022
JN002568/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.06.2022
JN002568/2022-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.06.2022
JN002568/2022-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 14.07.2022
JN002568/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-Pog09 - Pogodba, objavljeno dne 03.08.2022
JN002568/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.08.2022
JN002568/2022-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.08.2022
JN002568/2022-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.08.2022
JN002568/2022-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.08.2022
JN002568/2022-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.08.2022
JN002568/2022-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.09.2022
JN002568/2022-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.09.2022
JN002568/2022-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.09.2022
JN002568/2022-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.10.2022
JN002568/2022-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.10.2022
JN002568/2022-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2022
JN002568/2022-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2022
JN002568/2022-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2022
JN002568/2022-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2022
JN002568/2022-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.11.2022
JN002568/2022-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.12.2022
JN002568/2022-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.12.2022
JN002568/2022-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.12.2022
JN002568/2022-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.01.2023
JN002568/2022-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.01.2023
JN002568/2022-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.02.2023
JN002568/2022-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.02.2023
JN002568/2022-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.02.2023
JN002568/2022-ODL22P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.02.2023
JN002568/2022-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.02.2023
JN002568/2022-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.03.2023
JN002568/2022-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.03.2023
JN002568/2022-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.03.2023
JN002568/2022-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.03.2023
JN002568/2022-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.05.2023
JN002568/2022-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.05.2023
JN002568/2022-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.05.2023
JN002568/2022-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.05.2023
JN002568/2022-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.05.2023
JN002568/2022-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.05.2023
JN002568/2022-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.05.2023
JN002568/2022-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.06.2023
JN002568/2022-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.06.2023
JN002568/2022-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2023
JN002568/2022-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.06.2023
JN002568/2022-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.07.2023
JN002568/2022-ODL40 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.07.2023
JN002568/2022-ODL41 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.07.2023
JN002568/2022-ODL42 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.08.2023
JN002568/2022-ODL43 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.08.2023
JN002568/2022-ODL44 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.08.2023
JN002568/2022-ODL45 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.08.2023
JN002568/2022-ODL46 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.08.2023
JN002568/2022-ODL47 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.08.2023
JN002568/2022-ODL48 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.08.2023
JN002568/2022-ODL49 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.08.2023
JN002568/2022-ODL50 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.08.2023
JN002568/2022-ODL51 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.09.2023
JN002568/2022-ODL52 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.09.2023
JN002568/2022-ODL53 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 15.09.2023
Zahtevek za revizijo

    JN002568/2022-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2022/S 077-209631
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE
Titov trg 4
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
Jasmina Guštin Vatovec
jasmina.gustin.vatovec@upr.si
+386 56117645

Internetni naslovi
https://www.upr.si/sl/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/442056/RD_14-4-2022.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13058
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava in montaža okolju prijazne pohištvene opreme in druga mizarska dela za potrebe Univerze na Primorskem za obdobje štirih let
Referenčna številka dokumenta: JN-13058
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Dobava in montaža okolju prijazne pohištvene opreme in druga mizarska dela za potrebe Univerze na Primorskem za obdobje štirih let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 1 - Ostalo pohištvo in oprema
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39120000
39130000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 1 - OSTALO POHIŠTVO IN OPREMA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 2 - Oblazinjeno pohištvo
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 2 - OBLAZINJENO POHIŠTVO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 3 - Lesena vrata in okna
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44221000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 3 - LESENA VRATA IN OKNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 4 - Stoli
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 4 - STOLI
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 5 - Table in projekcijska platna.
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30195000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLOP 5 - TABLE IN PROJEKCIJSKA PLATNA
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Pogoji so navedeni v priloženi razpisni dokumentaciji.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Pogoji so navedeni v priloženi razpisni dokumentaciji.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 5
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.05.2022   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.05.2022   12:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.05.2022   09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE
Titov trg 4
6000
Koper - Capodistria
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.04.2022



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 21.04.2022   10:32
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

vljudno prosimo za Sklop 1 - Ostalo pohištvo in oprema, da objavite načrte in opis miz, omar, ognjevarne omare (opis in oprema omare), arhivske omare.

Prosimo tudi za informacijo o količinah za ta sklop in roke dobav.

Ali je potrebna predložitev referenc za ta sklop in postopek zanje?

hvala, lep pozdrav

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik v poglavju 4 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------
Naročnik bo na podlagi pogojev in meril za:
SKLOP 1 - Ostalo pohištvo in oprema
SKLOP 2 - Oblazinjeno pohištvo
SKLOP 3 - Lesena vrata in okna
SKLOP 4 - Stoli
SKLOP 5 - Table in projekcijska platna
določenih v razpisni dokumentaciji, v prvi fazi izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
Naročnik bo v drugi fazi odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi ima sklenjen okvirni sporazum za posamezni sklop.
Vsi okvirni sporazumi se sklepajo za obdobje štirih let.
-----------

Naročnik v 5. in 6. členu vzorca okvirnega sporazuma navaja:
-----------
Natančna vrsta in količina naročenega blaga je v trenutku sklepanja okvirnega sporazuma objektivno neugotovljiva. Vrste in količine naročenega blaga se v času trajanja okvirnega sporazuma prilagodijo konkretnim potrebam naročnika.

Naročnik količine in izvedbene pogoje opredeli v fazi odpiranja konkurence za posamezni sklop, ko stranke okvirnega sporazuma za ta sklop v svojih ponudbah predložijo cene. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi odpiranja konkurence izvede povpraševanje za dodatno blago, ki sodi v posamezni sklop in ni bilo navedeno v predračunu za ta sklop, saj ga naročnik v danem trenutku ni mogel predvideti in za katerega bi se izkazala potreba šele po sklenitvi okvirnega sporazuma.
-----------

Skladno z zgoraj navedenim naročnik pojasnjuje, da izvaja javno naročilo za obdobje štirih let in v trenutku objave ne more predložiti natančnih načrtov, količin in rokov dobav. Navedene parametre bo naročnik opredelil v drugi fazi odpiranja konkurence.

Dalje naročnik pojasnjuje, da so pogoji za sodelovanje, vezani na tehnično in kadrovsko sposobnost, navedeni v poglavju 24.2.3 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe.

Lep pozdrav.



Datum objave: 21.04.2022   10:46
VPRAŠANJE
Spoštovani

vaša zahteva veljavnosti cen v obdobju po pandemiji je zelo težko izvedljiva. Gre zato, da se cene nekaterih materialov dvigujejo ali pa padajo na dnevni bazi.
Ali lahko izvedete postopek, v katerem bi odpirali konkurenco za posamezne artikle, ki jih boste takrat potrebovali ?

Hvala za vaš odgovor

Lep pozdrav

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik je v predhodnem odgovoru pojasnil način izvedbe javnega naročila.

V 7. členu vzorca okvirnega sporazuma je navedeno:
--------------------------
Cene v okviru posameznega povpraševanja so fiksne.
--------------------------
Naročnik pojasnjuje, da navedeni člen glede fiksnosti cen velja za drugo fazo izvajanja javnega naročila, ko bo naročnik odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum za posamezni sklop.

Lep pozdrav.

Datum objave: 03.05.2022   15:32
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za pojasnilo, kolikšna so dovoljena odstopanja v % pri navedenih dimenzijah omar; pisarniška, omara na kolesih...
Prosimo za načrte razpisanih artiklov, natančnejši opis npr. mize - ali stoji na podnožju, katero podnožje;
- opis klubska miza - načrt in izgled
- omara pisarniška - načrt, notranja oprema, ali je lahko izvedena v standardnih dimenzijah proizvajalca, širina 900, globina 450 mm?
- kateder - načrt - izgled
- pisarniška omara - načrt in izgled, notranja oprema
- predalnik na kolesih - načrt in opis, število predalov, ali je lahko upošteva raster proizvajalca 450 mm v širino, globina 570 mm?
- ognjevarna omara - prosimo za tip omare, navedenega primernega proizvajalca in opis omare z notranjo opremo
- omara arhivska - opis notranjosti omare in načrt
- prosimo za količine vsega navedenega in predvidene dobavne roke

hvala, lep pozdrav,


ODGOVOR


Pozdravljeni,

naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.

Naročnik je v predhodno objavljenih odgovorih podal pojasnila glede natančnih izgledov, opisov in predvidenih dobavnih rokov.

Lep pozdrav.

Datum objave: 03.05.2022   15:36
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za pojasnilo, kolikšna so dovoljena odstopanja v % pri navedenih dimenzijah omar; pisarniška, omara na kolesih...
Prosimo za načrte razpisanih artiklov, natančnejši opis npr. mize - ali stoji na podnožju, katero podnožje;
- opis klubska miza - načrt in izgled
- omara pisarniška - načrt, notranja oprema, ali je lahko izvedena v standardnih dimenzijah proizvajalca, širina 900, globina 450 mm?
- kateder - načrt - izgled
- pisarniška omara - načrt in izgled, notranja oprema
- predalnik na kolesih - načrt in opis, število predalov, ali je lahko upošteva raster proizvajalca 450 mm v širino, globina 570 mm?
- ognjevarna omara - prosimo za tip omare, navedenega primernega proizvajalca in opis omare z notranjo opremo
- omara arhivska - opis notranjosti omare in načrt
- prosimo za količine vsega navedenega in predvidene dobavne roke

hvala, lep pozdrav,


ODGOVOR

Pozdravljeni,

navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.

Lep pozdrav.


Datum objave: 13.05.2022   10:54
VPRAŠANJE
Spoštovani

glede na to, da je JN dvofazno nas zanima katere dokumente iz razpisne dokumentacije je potrebno priložiti ob prijavi ?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

ponudniki k ponudbi priložijo dokumente, navedene v 10. poglavju navodil ponudnikom za pripravo ponudbe.

Lep pozdrav.


Datum objave: 13.05.2022   10:56
VPRAŠANJE
Spoštovani

ali prav mislimo, da OBR št. 1A povzetek predračuna ni potrebno oddati v I.fazi oddaje ponudbe?

ODGOVOR



Pozdravljeni,

skladno z določili razpisne dokumentacije je potrebno k ponudbi priložiti tudi izpolnjen Obrazec št. 1a (POVZETEK PREDRAČUNA (REKAPITULACIJA)).

Lep pozdrav.

Datum objave: 13.05.2022   10:58
VPRAŠANJE
Ali je kje potrebno označiti za katere sklope se oddaja ponudba v I.fazi JN?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik v 3. poglavju navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------------------------
Ponudnik lahko odda ponudbo za katerikoli sklop, za en sklop, več sklopov ali za vse sklope. Ponudnik v obrazcu »Enotni evropski dokument v zvezi z oddajo javnega naročila - ESPD« (v nadaljevanju: ESPD) navede, za kateri sklop se prijavlja. Kadar to ne bo izrecno označeno, bo naročnik štel, da se ponudnik prijavlja na sklop, za katerega je v obrazcu Predračun navedel cene.
----------------------------

Lep pozdrav.


Datum objave: 16.05.2022   17:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

vaša zahteva : 25.1. MERILO - PRVA FAZA V okviru prve faze bo naročnik sklenil okvirni sporazum za posamezni sklop z največ petimi ponudniki, ki bodo ponudili najnižjo skupno vrednost v EUR brez DDV za ta sklop, zaokroženo na dve decimalni mesti natančno. V primeru, da naročnik prejme več najugodnejših dopustnih ponudb za posamezni sklop, ki vsebujejo enako skupno ceno v EUR brez DDV, zaokroženo na dve decimalni mesti natančno, bo naročnik izbral ponudbo, ki bo prispela prej. Če sta ena ali več takih ponudb prispeli istočasno, bo o izbiri odločal žreb....

Ne razumemo kako naj glede na podane tehnične specifikacije podano ceno ?
Na osnovi česa jo naj določimo ?

Hvala za odgvor

ODGOVOR

Pozdravljeni,

ponudniki izpolnijo predračun skladno z določili poglavja 11.2. navodil ponudnikom za pripravo ponudbe in na osnovi priloženih tehničnih specifikacij. V predračunu za posamezni sklop so navedeni opisi artiklov.

Lep pozdrav.


Datum objave: 16.05.2022   17:06
VPRAŠANJE
Spoštovani

glede na vaš odgovor z dne "Datum objave: 03.05.2022 15:36" vas prosimo za objavo zahtevanih dokumentov, načrtov ipd. ker ponudniki ne morremo podajati okvirnih cen. V nasprotnem primeru bomo zaradi vaših nepojasnjenih odgovorov i nedopolnitve zahtevanega primorani vložiti zahtevek za revizijo na razpisno dokumentacijo.

Hvala

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik v poglavju 4 navodil ponudnikom za pripravo ponudbe navaja:
------------
Naročnik bo na podlagi pogojev in meril za:
SKLOP 1 - Ostalo pohištvo in oprema
SKLOP 2 - Oblazinjeno pohištvo
SKLOP 3 - Lesena vrata in okna
SKLOP 4 - Stoli
SKLOP 5 - Table in projekcijska platna
določenih v razpisni dokumentaciji, v prvi fazi izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu. Naročnik bo v drugi fazi odpiral konkurenco med izvajalci, s katerimi ima sklenjen okvirni sporazum za posamezni sklop. Vsi okvirni sporazumi se sklepajo za obdobje štirih let.
-----------
Dalje naročnik v 5. in 6. členu vzorca okvirnega sporazuma navaja:
-----------
Natančna vrsta in količina naročenega blaga je v trenutku sklepanja okvirnega sporazuma objektivno neugotovljiva. Vrste in količine naročenega blaga se v času trajanja okvirnega sporazuma prilagodijo konkretnim potrebam naročnika.

Naročnik količine in izvedbene pogoje opredeli v fazi odpiranja konkurence za posamezni sklop, ko stranke okvirnega sporazuma za ta sklop v svojih ponudbah predložijo cene. Naročnik si pridržuje pravico, da v fazi odpiranja konkurence izvede povpraševanje za dodatno blago, ki sodi v posamezni sklop in ni bilo navedeno v predračunu za ta sklop, saj ga naročnik v danem trenutku ni mogel predvideti in za katerega bi se izkazala potreba šele po sklenitvi okvirnega sporazuma.
-----------
Skladno z zgoraj navedenim naročnik pojasnjuje, da izvaja javno naročilo za obdobje štirih let in v trenutku objave ne more predložiti natančnih načrtov, količin in rokov dobav. Navedene parametre bo naročnik opredelil v drugi fazi odpiranja konkurence.

Naročnik je v odgovorih, datum objave 3. 5. 2022 ob 15:32 in ob 15:36, navedel:
---------------------------
Naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.
Navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
---------------------------
Naročnik pojasnjuje, da dovoljeno odstopanje velja za dimenzije artiklov v okviru sklopa 1 in ne velja za cene.

Naročnik v razpisni dokumentaciji nikjer ne navaja, da morajo ponudniki podati okvirne cene.

Lep pozdrav.

Datum objave: 16.05.2022   17:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni

prosimo vas, da pregledate razpisne dokumentacije že objavljenih javnih naročil povezanih z 1. in 2. fazo.
Ponudniki ne smemo in ne moremo podajati okvirnih cen z odstopanji 10%.
Prosimo, da spremenite predračun tako, da se ponudniki lahko samo prijavimo na sklope, za katere želimo oddajati ponudbo in se v 2. fazi odpiranja konkurence lotite cen.

Hvala

ODGOVOR

Pozdravljeni.

Naročnik je v odgovorih, datum objave 3. 5. 2022 ob 15:32 in ob 15:36, navedel:
---------------------------
Naročnik dovoljuje odstopanja v dimenzijah v okviru sklopa 1 - Ostalo pohištvo in oprema do 10 %.

Navedena dovoljena odstopanja veljajo samo v prvi fazi naročila, ko bo naročnik izbral največ pet najugodnejših ponudnikov za posamezni sklop, s katerimi bo sklenil okvirni sporazum po pravnomočno končanem javnem naročilu.
---------------------------
Naročnik pojasnjuje, da dovoljeno odstopanje velja za dimenzije artiklov v okviru sklopa 1 in ne velja za cene.

Naročnik v razpisni dokumentaciji nikjer ne navaja, da morajo ponudniki podati okvirne cene.

Naročnik dodatno pojasnjuje, da skladno z določili prvega odstavka 84. člena in prvega odstavka 89. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in spremembe), Tolmačenjem Direktorata za javno naročanje, predmet: Sklenitev in izvajanje okvirnega sporazuma po ZJN-3, št. 430-34/2017/1 z dne 26. 1. 2017, Priročnikom za uporabo javnega naročanja v praksi (mag. M. Koršič Potočnik, Maja Prebil, mag. Urška Skos Klima, Ljubljana 2019), naročnik v primeru izvedbe odprtega postopka s sklenitvijo okvirnega sporazuma ne sme dovoliti ponudnikom, da se samo prijavijo na sklope, za katere želijo oddajati ponudbo, v smislu kvalifikacijske liste oziroma liste usposobljenih gospodarskih subjektov, tj. brez medsebojne primerjave ponudb za sklenitev okvirnega sporazuma. Cena ali stroški oziroma ta vidik so praviloma sestavni del meril v postopku izbire strank okvirnega sporazuma.

Lep pozdrav.