Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA INFRASTRUKTURO, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana
Gradnje: D-97/22; Sanacija drsnih vozišč državnih cest v letu 2022
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 561.805,66 EUR
JN002586/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 20.04.2022
JN002586/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.06.2022
JN002586/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.07.2022
JN002586/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.07.2022
JN002586/2022-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 21.11.2022
JN002586/2022-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 21.11.2022
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: D-97/22; Sanacija drsnih vozišč državnih cest v letu 2022 Referenčna številka dokumenta: 43001-156/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Sanacija drsnih vozišč državnih cest v letu 2022
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sanacija drsnih vozišč državnih cest v letu 2022
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Pogodbeni rok za izvedbo naročila se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki ob oddaji naročila niso poznane.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.05.2022 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.05.2022 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 12.05.2022 12:00
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.