Dosje javnega naročila 002545/2022
Naročnik: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
Blago: IZDELAVA IN DISTRIBUCIJA POKALOV, PLAKET IN MEDALJ
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 121.576,05 EUR

JN002545/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.04.2022
JN002545/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.05.2022
JN002545/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.05.2022
JN002545/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.05.2022
Zahtevek za revizijo

    JN002545/2022-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Zavod za šport Republike Slovenije Planica
Dunajska cesta 22
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Boštjan Vintar
bostjan.vintar@sport.si
+386 014342396
+386 014342391

Internetni naslovi
https://www.zsrs-planica.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/442307/Razpisna_medalje_2022-2023.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=13125
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
ŠPORT


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: IZDELAVA IN DISTRIBUCIJA POKALOV, PLAKET IN MEDALJ
Referenčna številka dokumenta: JN-13125
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39298700
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Naročnik razpisuje javno naročilo blaga, katerega predmet izdelava in distribucija pokalov, plaket in medalj.

Opis ter tehnične zahteve predmeta javnega naročila so navedene v razpisni dokumentaciji.

Ponudnik lahko poda ponudbo le za celoto razpisanih del, variantne ponudbe se ne bodo upoštevale!
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39298700
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivne dobave se izvajajo od 1.9.2022 do 31.10.2023 oz. do izpolnitve predmeta naročila.
Rok izvedbe razpisanih del:
Pokale, plakete in medalje za program Šolska športna tekmovanja mora ponudnik izdelati in distribuirati v različne kraje po Sloveniji (cca 100 naslovov), ki mu jih sukcesivno, glede na potrebe programa, posreduje naročnik. Distribucija mora biti izvršena najkasneje v štirih (4) dneh od prejema podatkov glede količine medalj, pokalov in plaket ter glede krajev dobave s strani naročnika.
Medalje za program Zlati sonček mora ponudnik dostaviti v različne kraje po Sloveniji (17 naslovov). Točne podatke glede kraja in števila medalj bo naročnik ponudniku sporočil aprila 2023. Dostava mora biti izvršena najkasneje v štirih (4) dneh od prejema podatkov, glede kraja in števila medalj, s strani naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.09.2022
Konec: 31.10.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
05.05.2022   08:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 05.05.2022   09:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.04.2022   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.04.2022