Naročnik: KOMUNALA TRŽIČ d.o.o., Mlaka 6, 4290 Tržič
Blago: Nakup vozila z nadgradnjo tristranega prekucnika in dvižno ploščadjo s skupno dovoljeno maso do 3,5 tone
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 58.281,84 EUR
JN002553/2022-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.04.2022
JN002553/2022-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.05.2022
JN002553/2022-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.07.2022
JN002553/2022-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.07.2022
Naslov: Nakup vozila z nadgradnjo tristranega prekucnika in dvižno ploščadjo s skupno dovoljeno maso do 3,5 tone Referenčna številka dokumenta: 3/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34114000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup vozila z nadgradnjo tristranega prekucnika in dvižno ploščadjo s skupno dovoljeno maso do 3,5 tone.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34114000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup vozila z nadgradnjo tristranega prekucnika in dvižno ploščadjo s skupno dovoljeno maso do 3,5 tone.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 10 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
09.05.2022 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 09.05.2022 11:00 Kraj: Portal E-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.05.2022 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.04.2022
Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.04.2022 08:16
VPRAŠANJE
V pogojih razpisa zahtevate menice za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter menične izjave za odpravo napak. Ali se lahko nadomestijo menice s kavcijskimi zavarovanji?
ODGOVOR
Spoštovani.
Kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter za odpravo napak v garancijski dobi, naročnik zahteva menični izjavi in bianko menice.
Datum objave: 05.05.2022 09:17
VPRAŠANJE
V JR zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter za odpravo napak v garancijski dobi, zahtevate menični izjavi in bianko menice.
Ponudili bi enako ustrezno zavarovanje pogodbenih obveznosti in zavarovanje za odpravo napak v garancijski dobi, kavcijsko zavarovanje zavarovalnice, katerega bi vam pripeli razpisni dokumentaciji kot digitalno podpisanega in popolno verodostojnega in takoj vnovčljivega v primeru nepravilnosti?
ODGOVOR
Spoštovani.
Naročnik kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter za odpravo napak v garancijski dobi, dovoli predložitev digitalno podpisanega in popolno verodostojnega kavcijskega zavarovanja zavarovalnice.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.